Stel je persoonlijke vraag #21

@Krabsalade als dubbel benadeeld persoon, wat vind jij?

Ik in de poll niet aanpassen maar bedoel inderdaad Nederlands Limburgs en een Belgisch accent!

Brabants en Limburgs is ABSOLUUT niet hetzelfde, langs de grens is er uiteraard wel wat overlap hoorbaar. Maar Limburg zelf heeft echt elke 15-20km een echt ander dialect, mensen met een getraind oor kunnen zo dus echt vrij precies horen waar iemand vandaan komt (zelfs of ze uit dorp A aan de ene kant van de Maas komen of dorp B aan de overkant, dus 2km verder zeg maar).

Edit: ik twijfel of dit wel het antwoord is op je vraag, haha, anders: alsnog veel plezier met deze uiteenzetting.

26 likes

Ben je in het bezit van een kruik?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Zo ja, is de kruik van het merk Fashy?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik lig in bed met mn kruik. En ik dacht, neee zal wel van een ander merk zijn, maar ff gecheckt, en ja hij is van fashy

2 likes

geen kruik maar heb wel een pittenzak met speltpitjes! heeeeerlak

5 likes

Hebben we hier op het forum eigenlijk veel Belgen? Ben nu wel nieuwsgierig.

• Ik ben een Nederlander en woon in België
  • Ik ben een Belg en woon in Nederland
  • Ik ben een Nederlander en woon in Nederland
  • Ik ben een Belg en woon in België
  • Ik ben een Nederlander en woon niet in Nederland of België
  • Ik ben een Belg en en woon niet in Nederland of België

0 stemmers

Er zijn denk ik ook nog niet-Belgen en -Nederlanders en mensen die in een ander land wonen. Zoals @Pantalones in Denemarken :stuck_out_tongue:

5 likes

Mensen in een ander land staat er toch tussen?

O ja! Die had ik even gemist

1 like

Aah wat leuk, nu ga ik echt elke post van jou met een accent lezen haha :joy:

2 likes

Heb jij last van maskne (acne door mondkapje)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

:cry: :cry:

Hahahaha ik had precies hetzelfde.

Same girl same :sob::sob:

Had m’n acne sinds dit jaar echt goed onder controle. Nu weer heftige ontstekingen :cold_sweat: en draag niet eens vaak/lang een mondkapje, zo frustrerend

Ik heb er al genoeg over lopen janken op het forum haha

Maar ja mijn huid ging ook eindelijk net zo goed. Ik was eindelijk af van alle mee-eters enz en dat blijft ook gewoon netjes weg nu maar rond mijn kin en wang is het een slagveld maar het lijkt rustiger te worden, op een grote ontsteking op mijn wang na. Maar ja kut is het wel en ik schaam me kapot want allemaal mensen vragen nu wat ik op mijn wang heb zitten, fuck zien ze toch zelf ook wel. :cry:

1 like

:rofl: sorry ik mis alleen waar de “moh” naar verwijst, betekent dat iets specifieks (is dit een algemeen weetje??)

1 like

Ik zit letterlijk met een kruik op schoot en zag dit plaatje en dacht ‘nee is t niet’. Maar toen haalde ik die hoes naar beneden EN WAS HET DAT MERK
mind is blown, dat ik hier zo onder de indruk van ben geeft aan hoe spannend mijn leven is nu

EDIT: oh lees nu dat meerdere mensen dit hebben. wow ziek ze infiltreren in ons leven zonder dat we het door hebben

16 likes

Moh drukt hier de verbazing uit. Als ik afspreek met iemand, zal ik haar niet begroeten met ‘moooh heeeeey’ want ik weet dat ik haar zal zien. Als ik iemand onverwachts tegen kom, bijvoorbeeld een oud-collega in een supermarkt, zeg ik wel ‘moh hey’. Net zoals @penny_lane soms iets te fake enthousiast haha.

8 likes

Is dat hetzelfde als ‘moh Gertjeuh’? :sweat_smile: Want dan heb ik er een idee bij (kan de opnames nu niet luisteren.