Ik vind het heel zangerig klinken en minder hard. Had dit ooit gezegd tegen een Vlaamse collega maar hij vond juist Vlaams harder en Nederlands zachter. Misschien was hij gewoon beleefd haha
Haha ja dat zal dan wel net zoiets zijn als nee ik hoor ik hoef geen koffie.
Ik vind Vlaams ook veel leuker en warmer klinken
Neem (nam) ook nooit koffie voor hem mee inderdaad, hij zal me wel een botte hork vinden
En ik heb een Rotterdams accent dus sowieso dat hij loog
Kan je asmr podcasts gaan opnemen? Ik ben fan van je stem
Haha heel erg bedankt. In mijn hoofd klonk het heel lomp en Nederlands, zo van mĂ´Ă´h heuuuuy. Maar dit is beter.
Ik kan niet-creepy heel lang naar @Penny_Lane luisteren ja. Heb dat ook met mân collega uit Brugge en een vriendin uit Antwerpen. Alles klinkt fijner.
Behalve als ze boos of stoer doen dan.
Top drie ongemakkelijke begroetingen in de supermarkt.
Mooooh heeey hoe is het
Moh wie dat we hier hebben
Moh ben je hier ook, derde keer is trakteren he! Hihaho Deze vind ik de meest ongemakkelijke.
Ik durf het bijna niet te vragen maar âMoooh Gertjuuuhâ? Hihi.
Hahahaha ik vind dit heel leuk
En hoe ist met ons Daelyss, werkt ze nog altijd daar? En is ze nog altijd met haar vriend???!!!
Hahaha dat is eerder mwaaah seg eeej
Vind jij airfryer friet net zo lekker als gefrituurde friet?
- Ja, net zo lekker
- Nee, gewone friet is lekkerder
- Nee, airfryer friet is lekkerder
- Weet niet
0 stemmers
Nee airfryer wint het echt niet van de frietpan.
Hahaha ik moet zo lachen. Je klinkt zo lief net als @Penny_Lane. Ik woon ergens bovenin Nederland en las het echt als met het Gronings accent: Moiiii!!! Hahaha
Ik voel me echt een lompe stomme Hollander na jullie prettige Belgische stemmen te hebben gehoord
Hoor je verschil tussen een Belgisch en Limburgs accent?
- Ja
- Nee
- Geen flauw idee
0 stemmers
Ja maar Limburgs en Brabants, dat is hetzelfde
In de Vlaamse boer zoekt vrouw hoor ik wel dat boer Frits en kandidaat Lucas Nederlandser klinken dan de doorsnee Vlaamse Limburger. Zij zeggen ânouâ. Maar ik weet eigenlijk niet of zij wel uit Nederlands Limburg komen of gewoon ergens anders uit NL haha.
Edit: of bedoel je niet Belgisch Limburgs versus NL Limburgs, maar gewoon Vlaams in het algemeen? Ik mag hopen dat ik niet Limburgs klink hahaha, woon aan de andere kant van het land.
Nou niet altijd trouwens, ik was eens in Maastricht bij een vriendin zij woont daar en komt daar vandaan
Waren we in een kledingwinkel en er was een verkoopster heel enthousiast en luid en die vriendin ging zo tegen mij fluisteren âja dat Vlaamse gegilâ ik dacht huh Vlaams maar ze zei âjaaaa je hoort toch wel verschil zo praat ik niet hoor!â
Oh.