Wie of wat is dbb haha? En er is in ieder geval sinds het egf één actief lid die aangeeft een man te zijn.
Dutch bodybuilding forum denk ik? Die hebben soms nog wel eens de neiging om te gaan trollen op andere forums. Ken ze vooral van toen ik nog op GS zat.
Eeey,
Ik was het verhaal van de mannequin onderdelen aan het lezen en ineens was die pleite.
Ligt aan het type relatie, maar als ik t echt niet weet:
Beste heer Jansen, Piet,
En dan tutoyeren.
Dan kijk ik naar de reactie van diegene en neem ik dat over.
Ik vind wel dat je moet kunnen zwemmen op die leeftijd, maar daar hoeft niet per se een diploma aan te hangen. (Heb zelf bijvoorbeeld geen zwemdiploma.)
Hahahaha heb je ooit eens zo’n beeldje laten maken, heeft bv een Vera jouw preggo pens als kaars.
Hilarisch
Ik moet zelfs nog een beetje wennen aan ‘beste’. Tijdens m’n secretaresse-opleiding (2004-2007) was dit echt not done bij zakelijke correspondentie. We moesten altijd beginnen met ‘Geachte…’.
Vind dit soms wel lastig. Ik werk nu op de hogeschool waar ik afgelopen jaar ben afgestudeerd, dus mijn docenten zijn mijn collega’s geworden. Scheelt dat ze bij ons op school best relaxed zijn en ik sommige docenten al met je aansprak enz, maar blijft soms wel gek!
Voel jij je “verplicht” je antwoord toe te lichten als je op een poll optie stemt die daarom vraagt?
- Ja
- Nee
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Mijn vriend eet wel vlees en vraagt me soms om iets mee te nemen met boodschappen doen, maar dat vind ik nog steeds wel lastig, want ik loop er zelf ook het liefst met m’n ogen dicht doorheen
In Duitsland, waar ze zo formeel zijn als maar kan, is het dus gek genoeg normaal om een formele relatie aan te schrijven met ‘liebe’. Dat vond ik ZO weird
Was ook not done haha. ‘Sehr geehrte Damen und Herren’ en anders een onvoldoende
Maar Google translate (die ik voor de juiste spelling heb geraadpleegd ) zegt inderdaad ook ‘Liebe’.
Ja, liebe is net een trapje daaronder! Bijv bij ons op kantoor als we met klanten communiceerden. Maar dat kan je je hier in Nederland toch niet voorstellen haha.
Zit die Vlaamse (dacht ik?) jongen die iets met architectuur deed hier eigenlijk nog?
Hebben jullie de kerstboom al op?
- Ja!!!
- Wtf nu al?
- Nee maar dat ga ik binnenkort doen
- Nee en dat duurt ook nog even voordat die er komt
- Nee ik doe niet aan een kerstboom
0 stemmers
Doen jullie iets met Sinterklaas?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Hou me nooit aan ‘de boom mag pas op na 5 december’ want ik doe toch niks met sint
Hahaha jeetje wat een faal zal hem ff aanpassen
Die van de samenvattingen is ook een man toch?