Stel je persoonlijke vraag #21

oh wat gek en stom zeg! dat was vroeger toch niet zo… wij hebben daar juist leren zwemmen ;o

btw, ik heb daar wel ‘leren zwemmen’ maar ik kan het eigenlijk helemaal niet, mij zul je ook nooit in het water zien haha

Nee maar ik eet wel andere pepernoten

5 likes

Snap ik, maar als je al weinig te besteden hebt… waar moet je dan honderden euro’s vandaan halen? Droog brood verveelt ook na een dag.
En dan moet je dus hopen dat je kind maar een jaar zwemmen nodig heeft en niet meer.
Het is altijd makkelijker om als buitenstaander te zeggen dat besparen makkelijk kan, maar zo makkelijk is het soms echt niet.

1 like

Ik heb de bevalvideo en de pepernoten gecombineerd in bad net :joy:

3 likes

afbeelding

51 likes

De beeldjes en de kaarsen: afgrijselijk. Lelijk dekt de lading niet.

3 likes

Zouden er serieus mensen zijn die nog nooit bij de Mac zijn geweest?

1 like

ik had net even gegoogeld maar ik hoop dat iedereen die hiervoor in aanmerking komt deze website weet te vinden https://jeugdfondssportencultuur.nl/mijn-fonds/

3 likes

Ik had vroeger schoolzwemmen maar was echt bang voor water en getraumatiseerd door mijn zwemjuf dat ik nooit mijn diploma heb gehaald tijdens schoolzwemmen. Ik heb mijn a diploma jaaaren later gehaald en was zo opgelucht toen ik die binnen had. De rest van de diploma’s kon me aan mijn reet roesten.

2 likes

Leren kinderen in NL niet op school zwemmen dan?

Volgens de poll wel ja. En ook mensen die nog nooit op het strand zijn geweest

die kaarsen doen me denken aan die jean paul gaultier parfumflesjes van vroeger (of bestaan die nog)

7 likes

Helaas wel :nauseated_face:

Als jij een topic leest waarin verhalen worden verteld (bijvoorbeeld het ongemakkelijke momenten-topic), bepaal je dan aan de hand van het aantal likes dat de post heeft of je het gaat lezen of niet?

• Ja, ik lees alleen de posts met (veel) likes. De lange verhalen die geen of erg weinig likes hebben, sla ik over.
  • Nee, ik lees alles en let er niet op of een bericht veel of weinig likes heeft.

0 stemmers

Nee

Ja moest ik ook aan denken, en Kim K. had vorig jaar ook zulke flesjes

Ik ben het vanuit school en studeren heel gewend om mensen formeel te benaderen via e-mail. Dus in eerste instantie altijd “beste meneer/mevrouw” en niet tutoyeren. Pas als ik degene wat beter ken of zeker weet dat ik met iemand van ongeveer dezelfde leeftijd communiceer durf ik daar wat losser in te zijn. Maar het valt me op dat ik andersom bijna altijd gelijk word aangesproken met “Dag/hoi naam” en “jij”.

Begin jij ook altijd formeel of ben ik een ouderwetse trut?

• Ik ben altijd formeel
  • Ik begin formeel, maar pas dit na enige tijd aan
  • Ik begin gelijk informeel
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Ligt er heel erg aan wie ik mail, waarom ik mail en of ik diegene al ken.

3 likes

Wow je kunt ook gewoon zeggen dat je me haat hoor

2 likes

Ik heb laatst voor het eerst een yogales gevolgd omdat het een goede aanvulling zou zijn op wat ik normaal doe qua sport. Zoveel pijn gehad en ik vond het ook totaal niet ontspannend, haha. En ook niet leuk, maar toen ik vroeger als kind nog danste vond ik het ook altijd stom dat ik de minst lenige was dus misschien was ik al bevooroordeeld.