Hahaha ik ook écht niet en gelukkig is het nu ook niet meer mijn werk hahaha.
Ik kan al nooit iemands naam verstaan als ik de telefoon opneem.
@Spaarlamp jaa precies!! Echt zo irritant vond ik dat altijd.
Hahaha ik ook écht niet en gelukkig is het nu ook niet meer mijn werk hahaha.
Ik kan al nooit iemands naam verstaan als ik de telefoon opneem.
@Spaarlamp jaa precies!! Echt zo irritant vond ik dat altijd.
Ik ken die letters vooral van Rad van fortuin.
Ik hou gewoon niet van warm drinken haha. @Xiomara ik heb wel een waterkoker maar mijn visite vraagt er ook niet naar ofzo want vaak als we gaan chillen dan is dat wel rond zo’n tijd dat mensen wat anders drinken of bier.
Hahah ja dit is precies wat ik dacht
Puistjes
0 stemmers
Ik heb echt veel respect voor meiden (en jongens) die er netjes vanaf blijven.
De nationale en ook nog de internationale. Gebruik het eigenlijk verder niet heel vaak maar soms komt het nog wel eens van pas als ik met een bedrijf of klantenservice bel. Verder ken ik alleen mijn vader die hem regelmatig gebruikt, zelfs als hij zijn postcode moet doorgeven dan gebruikt hij het voor de letters. Bijv. Gerard Cornelis.
Ik heb ook echt bewondering voor mensen die er vanaf kunnen blijven en ben jaloers op mensen die ze nooit hebben.
Ik keek vandaag in de spiegel en dacht het is maar goed dat ik (bijna) niemand zie, want ik zit onder. En toen ging ik er weer aan zitten
Ik trek dit echt niet met mijn dyslexie. Voordat ik heb achterhaald wat de eerste letter is van het woord wat ze zeggen zijn zij al veel verder. Baal altijd als mensen dit zo doen gaat geregeld mis. Net als ze hun telefoonnummer zeggen als tweeënzestig vierendertig.
Ja vreselijk!
Ik heb ook het idee dat het een beetje een generatie dingetje is, dat vooral onze ouders dit goed kennen en de jeugd helemaal niet meer.
Waarvoor gebruik je dan je waterkoker?
om haar ondergoed in uit te koken?
Hahaha
Water koken wat met rijst/pasta/broccoli/… in de pan gaat?
Uhm niet vaak eigenlijk maar idd soms als ik snel water heet wil hebben voor in de pan ofzo of voor de zeldzame momenten dat ik een keertje noodles eet. En dat ik iets heb betekend niet dat ik het ook gebruik he haha.
Oh nee zeker, ik vroeg me alleen af waarom je het dan in de eerste plaats in huis hebt gehaald aangezien je ook gewoon water kan koken via je fornuis.
Ja ik dacht dat ik vaker noodles zou gaan eten haha.
Het allerergste vind ik als mensen zeggen thee te hebben en ze je dan automatisch die standaard Engelse thee geven. Vaak oudere mensen.
Wie kan er beter koken?
0 stemmers
Haha ja en als je vraagt wat voor theesmaken ze hebben zeggen ze ‘gewone thee’
Heb je een lievelingsgerecht van je vader of moeder?
0 stemmers