You ok?
Jaa dat doe ik ook. Dan kan ik ineens niet van mn kin afblijven???
Of als je het niet hebt gecheckt, in de spiegel op je werk kijkt en denk fuck iedereen kan dit ding zien. En je dan hele dag nog mensen moet aankijken. Zo stom.
vind jij dat je je kind (later) de naam van een oude scharrel kunt geven als dat al jaren je lievelingsnaam is? dus je vind de naam pietje al jaren mooi voor je hypothetische zoon, mensen weten dat ook, en nu heb je opeens een scharrel die dus pietje heet.
- ja, ik vind dat dit prima kan
- nee, ik zou dat toch niet doen
0 stemmers
Vind dit echt wel een lastige. Heb nu op nee gestemd, omdat ik al snel namen afschrijf als ze mij aan iemand doen denken. Ligt er verder ook aan hoe de relatie met die scharrel is. Als het een leuke man is en die scharrelrelatie verloopt zonder gedoe, zou ik de naam wel gebruiken. Zit er veel drama omheen, dan niet.
Hahaha ja vreselijk. Ik had vorige week mijn eerste rijles en stond buiten te wachten, voelde ik op dat moment een harde kinhaar :(. Dacht nee, precies aan de kant van mijn instructeur.
Nou het kan wel, maar ik zou het zelf niet willen. Heb nogal associaties bij namen dus zou die naam nooit meer los kunnen zien van die scharrel.
Maar waarom gaat het dan niet door als jij niet meegaat? Want het kan toch ook doorgaan zonder jou?
Nou ja ik heb dus twee weken geleden precies hetzelfde gedaan, ik vind altijd 1.5m afstand houden niet te doen en niet realistisch in dit geval. Maar ik zie mijn ouders en zusje dus normaal wel gewoon. En het was op zich ook wel voor de nieuwe maatregelen. Ik twijfel of we het nu zouden doen, ik denk het eigenlijk niet (ik ga t even aan mn zusje vragen).
Succes iig!
Wat heb je van je werk gekregen om thuis te werken?
- Niets
- Bureau
- Bureaustoel
- Computer/laptop
- Telefoon/abonnement
- Extra vergoeding
- Iets liefs om de moed erin te houden (bijv bonbons)
- EEN HOOP EXTRA WERK
- Ik heb nog iets anders gekregen
- Ik werk niet/ik werk buitenshuis
0 stemmers
Mondkapjes met het bedrijfslogo voor in het OV of als we op werk ook mondkapjes moeten dragen (thuiswerken kan niet).
Niks, maar een laptop, muis en standaard enzo heb je sowieso al.
Ik vind het echt stom om te lezen hoe vaak mensen zoals jij nu door anderen een beetje gepusht worden om dingen te doen waar ze zich tijdens deze pandemie gewoon niet fijn bij voelen. Even buiten het feit dat dit allemaal heel erg op het randje is qua regels, jouw ongemak hierbij telt toch gewoon ook? Ik vind het ook totaal niet eerlijk dat wordt doorgeschemerd dat het niet door zal gaan als jij niet meegaat en dat er voor jou betaald wordt etc. Het klinkt een beetje manipulatief. Hoezo dan? Kan diegenes verjaardag helemaal niet doorgaan als zijn/haar schoonzus of schoondochter er niet bij is?
Anyway ik snap dat het vet kut is voor jou en dat het lastig is om af te zeggen, maar ik vind het ook totaal niet eerlijk van je schoonfamilie dat ze zo doen. De jarige heeft sterke Tati AndYouDidItAtMyBirthdayDinner.gif vibes!
Een licentie voor een programma dat ik nodig heb haha. Ik werk verder het liefst gewoon met mijn eigen spullen ipv de trage laptops die ze uitdelen.
Ik mag een scherm, bureau, extra scherm en meer dingen zoals tafelpoot verhogers aanvragen maar ik heb thuis geen ruimte voor een extra scherm of bureaustoel =(
Laptop, dubbel beeldscherm, muis, toetsenbord en headset allemaal in bruikleen. Muismat gekregen we konden ook een bureaustoel ophalen, maar wilde ik niet.
En ook een kaartje via de post, een eenmalige vergoeding als blijk van waardering, een vrijmibo pakketje van de PV.
Ik vulde eerst niets in, maar bedacht me later dat ik een laptop leen en we allemaal een eigen telefoon gekregen hebben. Nu is het alleen de vraag of we meer thuis gaan werken en dan wil ik graag nog een 2e scherm.
Wat voel jij bij het rijden in die linker smalste baan bij wegwerkzaamheden op de snelweg?
Als chauffeur:
- wat is het probleem
- zolang er geen vrachtwagens langs me rijden prima
- stuur stevig vast, beetje klamme handjes wel
- doodsangst, ik ga nooit in die baan rijden
0 stemmers
Als bijrijder:
- wat is het probleem
- niet heel relaxt
- er van overtuigd dat baan te smal is voor de auto
- overhellend naar links, zweten, doodsangsten
0 stemmers
Omg ik had van de zomer een baustelle van 9 km lang, die dus deze smalle baan was maar ook nog met twee vangrails die dus ongeveer 1 cm van de gele streep af stonden (want één baan was in de tegenovergestelde richting gezet). Mijn vriend reed maar we hebben allebei 9 km zo gekeken:
En de muziek uitgezet voor de concentratie haha
Maar nu neem ik dus nooit meer de linkerbaan bij bouwwerkzaamheden want die kan dus zomaar naar de andere baan gaan en dat is echt niet relaxed
Haha ik kan er dus ook totaaaaal niet tegen, en het wordt helemaal lijp als je in tunnels ineens op die andere weghelft rijdt met van die afzettingen naast je.
haha wow ja dat is wel echt de eindbaas van wegwerkzaamheden