Iedereen die met de auto naar Italië gaat: ga bij Luzern niet in die linker baan als je hier ook niet van houdt!!!
Het is hier pas sinds 2 dagen niet warm en oktober is waar ik woon Ă©Ă©n van mijn lievelingsmaanden, maar vanaf januari sign me in for the depression kan geen jaar missen!!!
Ik begon hem te voelen maar de nazomer heeft me echt goed gedaan en net een beetje weerbaarder gemaakt.
Ik zou vaker sneltoetsen willen gebruiken maar ik ken alleen maar ctrl + c en ctrl + v en thatâs it
Omdat we het net in impopulaire meningen over smerige kinderen die aan eten zitten hadden: maakte jij wel eens expres vies eten voor je ouders/broerszussen/vrienden, waar je dan heel onschuldig over deed?
Ik maakte bijvoorbeeld altijd âsmoothiesâ voor mân moeder waar ik dan alles uit de keuken in dumpte en ook dingen als handcreme erin.
- Ja dat deed ik ook
- Nee dat deed ik niet
- Echt geen idee meer
0 stemmers
Niet voor mân ouders maar wel voor mijn beste vriendin en dan gaf ik haar dat te drinken waardoor zij elke x half vergiftigd ziek naar huis moest
Nice
Blij dat ik een mede sociopaat heb hier
Wel met vrienden van die dingen dat we een mengseltje maakten van alle ranzige dingen in de koelkast en degene die een spelletje verloor moest dat opdrinken
Ja ik heb echt veel ziekere dingen gedaan bij die chick, zij was niet heel erg intelligent dus ik liet haar elke x allemaal dingen doen die zij dan ook gewoon deed en dan kreeg zij telkens straf. Zo liet ik haar bijvoorbeeld eindeloos habbo bellen voor credits met die huistelefoon en ik had dan een zieke habbo creditverzameling terwijl zij weer met straf thuis zat
Edit: ja ik was echt een kutwijf
Edit 2: ik heb haar ook een keer verteld dat ze een strijkkraal in haar neus moest duwen (??? why) en dat deed ze toen ook en toen ging die kraal er niet meer uit en toen moest ze naar de dokter om het eruit te laten halen
omg er komen nog meer herinneringen terug, volgens mij had (of heb??) ik echt hulp nodig want ik was echt niet normaal
VERTEL LIZZY!!
@Papegaaiduiker ik deed het altijd met mn beste vriend, bij hem thuis en bij mij en dan onze moeders het aanbieden. Maar aangezien we altijd heel luidruchtig en opvallend waren hadden ze allang door wat we deden en hebben ze het allebei nooit geprobeerd.
Ok damn hoeveel gezinnen heb jij nu in je kelder wonen?
Nee ik deed liever stelen. Zoals bijzondere verzamelde suikerpoppetjes van vriendinnen in mân zak stoppen. En toen mijn vader een nieuwe vriendin had was ik 7 ofzo en heb ik op t eerste weekend samen, haar zoonâs gepersonaliseerde dingen zoals stickers en pennen met hun naam gestolen uit hun slaapkamer uit wraak.
Ik waardeer je eerlijkheid wel enorm haha. Ach iedereen heeft wel eens domme dingen gedaan toch vroeger.
Bij mijn ouders heb ik nooit echt veel meer dan zout ipv melk in de koffie ofzo haha, maar mijn broer heb ik al zo vaak dierensnacks voorgeschoteld onder het mom van muesli of borrelnootjes
Ook maakte ik altijd âheksensoepâ met mijn buurmeisje met alle ranzige shit die we buiten vonden en dat gaven we dan aan haar broertje. Is gelukkig nooit heftig geĂ«indigd haha.
Haha nu herinner ik mij heksensoep ook ineens! Inderdaad alles erin gooien wat we buiten vonden en dan roeren met een stok
Van welk merk is jouw mobiele telefoon?
- Ik heb geen mobiele telefoon
- Acer
- Alcatel
- Apple
- BlackBerry
- HTC
- Huawei
- Lenovo
- LG
- Motorola
- Nokia
- Samsung
- Sony (Ericsson)
- Xiaomi
- Anders
0 stemmers
En als je meer dan 1 hebt moet je maar aanklikken welke je het meest gebruikt.
Wat zijn suikerpoppetjes?
Honor, maar dat valt onder Huawei, dus heb daar op gestemd.