Die vraag kwam net ook al hier voorbij
oooh hahaha dan haal ik m weg! was nog aan t bijlezen
Ik vind het echt geweldig hoe hij zich daarvoor inzet!
Verder heb ik niks met Bas Smit haha.
In mijn omgeving doet ook iedereen automatisch de gordel aan, maar ik wacht toch nog altijd even tot ze 'm ook echt vastgeklikt hebben voor ik wegrij (dus als ze eerst nog zitten klungelen met bv. tas en gsm rij ik nog niet weg, ook al duurt dat maar een paar seconden).
Hoeveel stress voel jij op dit moment op een schaal van 0 tot 10?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Indien je stress voelt, waar komt dit door?
- Ik doe te veel en heb weinig tijd voor mezelf
- Corona
- Vriendschaps/familieperikelen
- Geld issues
- Woningnood
- Relatieproblemen
- Iets werkgerelateerds
- Ik maak me zorgen om mijn of iemand anders gezondheid
- Wereldproblematiek
- Anders
0 stemmers
Heb jij een verjaardagskalender in de wc hangen of op een andere plek?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Denk je dat er een mondkapjesplicht komt? Buiten de plekken om waar het nu al is (OV bijv.)
- Ja voor het hele land
- Ja voor sommige steden
- Nee
0 stemmers
Zo irritant, beseffen ze dan niet dat je een vliegend projectiel wordt als je van de achterbank wordt geslingerd? Of je nou voor of achterin zit maakt echt niet uit.
In deze tijd een weekendje (3 dagen) weg met in totaal 6 mensen (drie verschillende huishoudens). In dat weekend staan twee etentjes in restaurants gepland, overdag activiteiten, voornamelijk in de buitenlucht. Wat vind jij?
- Dat kan wel
- Dat kan niet
0 stemmers
Ik heb de afgelopen week met de oplopende cijfers elke keer op drukke plekken mondkapjes opgedaan en eigenlijk beviel dat me wel erg.
Had ook het idee dat mensen meer afstand van me hielden. Ik was ook in de Ikea en daar hadden een paar mensen het, vond het ook prettiger om langs hen te lopen dan al die mensen die gewoon overal op ademden.
Ik ben er vanuit gegaan dat je dan met zân zessen in een huis zit. Of zit je per huishouden op een eigen hotelkamer, met eigen sanitair? Dat is nog wel een verschil, vind ik.
Eigen hotelkamer met eigen sanitair!
Edit: de reis is overigens ongeveer vier uur. Twee huishoudens gaan bij elkaar in de auto. Daarna met zijn allen op een veerboot.
Ik zoek advies: Volgend jaar zomer is er een kans (maar relatief klein) dat ik op een WK speel. Dat is voor mij een groot doel om een keer te halen en niet zo makkelijk ook (maar ook niet zo moeilijk als in atletiek ofzo). Ik moet hier nog een selectie voor doen en daarbij is dus de vraag of ik goed genoeg ben (ik zou het qua niveau op het randje kunnen) en of corona alles door laat gaan (is in het buitenland). Nu hoor ik net dat de zus van mijn vriend in diezelfde 3 weken mogelijk haar bruiloft herplant (niet doorgegaan dit jaar), maar de datum hangt nog af van iemand anders en is dus niet zo zeker. Het is ook een kleine thuisbruiloft.
Het dilemma: Laten we haar weten dat die data tijdens dit event valt (ze weet daar nog niks vanaf want allebei pas vandaag bekend geworden) of wacht ik af in de hoop dat de bruiloft & het WK niet tegelijk gaan plaatsvinden?
- Iets low-key laten weten
- Niks laten weten en afwachten
- Anders
0 stemmers
Ik wil eigenlijk niet de positie innemen dat iemand rekening moet houden met haar trouwdatum vanwege mijn plannen, maar ik zou mezelf ook voor mân kop slaan als zij 2 opties hebben qua datum die voor hen om het even zijn en ik dan niks gezegd heb.
Ohja en voor mensen die antwoorden âiets lowkey laten wetenâ, hoe doe ik dat zonder verwaand over te komen?
Ik zou er gewoon bijzeggen dat ze hun bruiloft niet voor jou moeten verplaatsen of er absoluut rekening mee moeten houden, maar dat je wel wilt laten weten dat dat WK dan misschien plaatsvindt en dat jij misschien meedoet. En dat er ook een grote kans is dat het allemaal niet doorgaat, maar dat je het voor de zekerheid toch wilt laten weten zodat ze op de hoogte zijn zodat het straks niet als verrassing komt mocht het wel zo zijn.
Of zeggen âik hoooooop zo erg dat ik wel naar de bruiloft van je zus kan op de nieuwe datum, het WK vindt plaats op 12 augustus namelijk.â
Nu kan ze het nog wijzigen toch⌠als vervolgens echt alleen 12 augustus nog beschikbaar is, kan je vriend altijd nog alleen gaan.
Geen antwoord maar onwijs gefeliciteerd!!! Wat knap van je!
Ik zou gewoon recht voor zân raap zeggen dat er een kans is dat je in die periode naar een WK mag gaan.
Als je het te vaag of voorzichtig gaat zeggen heb je alsnog kans dat ze je hint niet begrijpen.
Een gezelschap mag nog maar uit vier personen bestaan, zowel in een restaurant als buiten, dus als je de corona regels volgt kan het helaas niet!
Zijn jullie gevoelig voor trends?
- Ja heel erg
- Ja
- Een beetje
- Nee
- Totaal niet
0 stemmers