Heb jij al je winterdekbed op bed?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij je winterjas al aan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij al je winterdekbed op bed?
0 stemmers
Heb jij je winterjas al aan?
0 stemmers
Dat doe ik ook zo fijn. Ik kreeg een keer de vraag hoe dat dan met mn borsten ging. Ze zijn niet groot, iets groter dan gemiddeld. Ik zei dat ze daarom heel ver en uitgeplet uit elkaar lagen.
Heb jij het vannacht koud gehad in bed?
0 stemmers
Dan lig je trouwens wel echt als een plank he, een vriendin van mij slaapt ook zo. Dan liggen we dus heel ongezellig als 2 planken naast elkaar. Echt een komisch gezicht als je daar een foto van hebt.
Ja, leuk, alleen woon ik heel klein dus meer dan 3 past niet echt comfortabel meer.
Ok superdom maar ik heb altijd gedacht dat het een speeltrap was. En dat slaat echt nergens op terwijl spiltrap zo logisch is.
Bedankt voor deze post.
Ja die van mij zijn heel schattig en vrolijk, ze hebben altijd iets te melden.
Ranzige opvolging tepelverhaal
MAAR de pijn bleek te komen door een soort ontsteking. Leek wel een soort melkblaar maar geef al twee maanden geen borstvoeding meer. Heb het doorgeprikt en toen kwam er wat ellende uit en nu is het wel. Gatver.
Omdat ik echt een soort dekentjes verslaving heb ben ik benieuwd hoeveel chilldekentjes jullie thuis hebben liggen. Bedoel dan wel voor eigen gebruik he, chilldekentjes voor de baby of hond ofzo tel ik niet mee.
0 stemmers
Ik slaap nog steeds alleen onder een dekbedovertrek! Wel met een fleece deken dr overheen maar het is in mijn appartement gewoon nog steeds lekker ook al staat de raam dag en nacht open.
Als jij met de auto rijdt en er rijdt iemand mee, check jij dan of ze hun gordel aanhebben voor je begint te rijden (door te kijken of het te vragen)?
0 stemmers
Mijn auto begint wel te piepen als de bijrijder geen gordel om heeft. Achterin kijk/check ik niet.
Ja precies dit. En dat gepiep vind ik bloedirritant (is natuurlijk ook de bedoeling) dus de bijrijder moet wel zsm gordel om doen
Heb geen probleem om iets te doneren, maar niet via hem
Als iemand met een emoji reageert op je Instagram verhaal, reageer je dan terug?
0 stemmers
Bij mijn vader is het heel irri, maar die reageert dan ook op elk verhaal met een de meest kutte emoji ooit
Ik check het niet omdat het gewoon standaard zo is. Heb nog nooit bij iemand in de auto gezeten die het niet deed. Jullie wel?
Elke keer discussies met mijn familie die op de achterbank zit en vinden dat het daar niet hoeft. Of, we hoeven maar een heel klein stukje je we zijn er zo!
Sorry maar mijn auto, mijn regels, anders stap je maar uit.
Mijn broer draagt nooit een gordel. Zeg dan ook altijd wanneer hij bij me instapt dat alle boetes op zijn rekening komen.
Heb jij tijdens deze 2e coronagolf al bewust iets gehamsterd?
0 stemmers
En nu anoniem:
0 stemmers
Is denk ik niet echt hamsteren te noemen, maar toen ik gisteren hoorde dat er waarschijnlijk een mondkapjesplicht komt, heb ik snel een paar mondkapjes besteld voordat alles uitverkocht is of ze €20 per stuk worden.