Stel je persoonlijke vraag #20

Een leuke hond zou ik niet kunnen weerstaan.

4 likes

Ik leid het meestal ff in door te zeggen: “ik zal maar even geen hand geven, maar ik ben ~naam~”

Niet bang voor de verscherping, das prima, wel bang voor m’n bruiloft.
Ga over 7 weken trouwen met al maar 20 mensen coronaproof en ik hoop dat dat gewoon door kan gaan zoals gepland.

2 likes

Doen jullie tepels wel eens pijn als ze dubbel hebben gezeten? Ik heb een hele pijnlijke klaptepel.

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen tepels maar wil stemmen

0 stemmers

Ik begrijp niet hoe mijn tepel dubbel kan / moet zitten? Pls explain, want anders ga ik hier vannacht over piekeren :persevere:

26 likes

Ehhhhh nou dan trek ik m’n bh aan en klapt m’n tepel omhoog ipv “plat” oid?:rofl:

1 like

Oh dit ken ik echt niet, ik denk dat mijn tepels hier niet getalenteerd genoeg voor zijn.

29 likes

Zijn dit jouw tegels? :thinking:

5 likes

Volgens mij heeft het grootste percentage vrouwen platte/slappe tepels als ze het niet koud/kippenvel hebben/opgewonden zijn.
De mijne blijven iig nergens aan hangen ofzo.

5 likes

Ga jij het Trump - Biden debat vanavond kijken?

• Ja, live
  • Ja, ik ga het later terug kijken
  • Misschien wat highlights
  • Nee
  • Debat?

0 stemmers

Als je tepels hebt die uitsteken misschien?

Vind je het leuk als de hakken van je schoenen geluid maken? (Gaat niet om de hoogte van de hak)

• Ja, ik vind dat geluid chill
  • Nee, ik heb liever dat m’n schoenen geen geluid maken

0 stemmers

Ik heb echt het gevoel dat iedereen naar me kijkt dan. Zeker omdat het altijd in heel stille situaties zo opvalt. Of in van die lange gangen waardoor iedereen weet dat je in aantocht bent

5 likes

Haha, ik heb voor het eerst weer laarsjes aan vandaag na maanden sneakers. Moet weer even wennen aan het geluid en zie iedereen opkijken als ik langs de kantoorruimtes loop.

1 like

Mijn vriend en ik overwegen de wekker te zetten en vanuit bed te kijken. Twijfelen nog wel een beetje want het is wel echt een onmogelijk tijdstip zo doordeweeks (dacht 3:00 ofzo)

1 like

Wow, wat veel 0. Terwijl ik zelf ook nu 0 pizzas in de diepvries heb. En alleen maar waterijs. :woozy_face:

hahaha wow ik ben helemaal in de war van het woord “roltrap” in deze trappencontext. Ik heb het net ook gegoogled maar het is natuurlijk gewoon… een roltrap?

30 likes

Ik slaap met m’n handen onder mijn eigen lichaam (slaap op m’n buik) :upside_down_face:

5 likes

In mijn eigen huis ben ik wel van plan me aan het max aantal personen te gaan houden (tot nu toe ook altijd gedaan) maar ik denk dat het wel eens voor gaat komen dat ik bij een ander op bezoek ben en we met bijvoorbeeld 1 of 2 te veel gaan zijn

2 likes

Ik vind trappen met een bordes halverwege heel leuk

Veel trappen

En dan het liefst in een split-level huis, een beetje zoals hier onder en dat je dan, op de plaats waar nu het raam zit links op de foto, op je woonkamer uitkijkt met een open hekje.

image

Dat is echt mijn droom haha, een split-level huis met grote ramen en zo’n gezellige gesplitste trap. Zodat de kinderen met kerst de trap af kunnen rennen en halverwege de woonkamer in kijken, net als in Harry Potter.

19 likes