Stel je persoonlijke vraag #20

Rug, schouder en armpijn :stuck_out_tongue:

Ik weet niet of het winterdepressie of coronadepressie is, of dat het gewoon mijn chagrijnige staat van zijn is, maar heb zeker ergens last van.

8 likes

Wow waar werk jij? Dan ga ik meteen even een sollicitatiebrief door de brievenbus duwen

2 likes

Google Pixel :sparkles:

1 like

Alles. We krijgen sowieso 1000 euro per 5 jaar voor bureau en stoel want wij werkten al 50/50 thuis. Heb daar een stoel van gekocht en zo’n ding waarop ik beeldschermen kon monteren. Bureau had ik al. Verder heb ik 2 schermen, muis, toetsenbord en replicator gehad. En vanaf 1 okt netto vergoeding.

En al eens een cadeaubon en kleine dingetjes om de moed hoog te houden!

ik heb een er van Oppo, redelijk nieuwe telefoonmerk uit China.

N.a.v. Radar gisteren op tv:

Heb jij siliconen borstimplantaten? (Anoniem)

• Ja en van tevoren kende ik de gezondheidsrisico’s die nu bekend zijn ook
  • Ja, maar de gezondsheidsrisico’s ontdekte ik pas via internet (of door eigen klachten) toen ik ze al had
  • Ja, maar gezondheidsrisico’s?! Nooit van gehoord
  • Nee, wel gehad en laten verwijderen i.v.m. gezondheidsklachten
  • Nee, wel gehad maar laten verwijderen zonder de specifieke gezondheidsreden
  • Nee, nooit gehad
  • Nee, wel aan het overwegen, ik ken de nu bekende risico’s
  • Nee, wel aan het overwegen, zijn er gezondheidsrisico’s dan?

0 stemmers

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/tv-uitzending-28-09-2020/
In deze uitzending gaat het er uitgebreid over.

1 like

Ik ben de afgelopen dagen zo moe, en hoor het ook van anderen dat ze dit hebben. Ik heb nu diverse theorieën gehoord waarom dit zo kan zijn.

Kan dit te maken met de donkere dagen, de verscherping van de maatregelen en het dus weer meer thuis moeten werken of bijvoorbeeld de volle maan? (Volgens jou dan, natuurlijk geen medische diagnose)

• Ja, dat is het donkere weer
  • Ja, dat is de verscherping van de maatregelen
  • Ja, dat heeft te maken met de volle maan
  • Nee, dat is iets anders (namelijk 
)
  • Nee, ik geloof niet in deze onzin
  • Gewoon nee

0 stemmers

Ben jij ook zo moe (meer moe dan normaal)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Deze komt nog steeds van pas :+1:t4:
26 likes

Ik denk een combi, vroeg donker en laat licht, weer extra en strengere maatregelen. Merk aan mezelf dat ik daar echt veel moeier van ben omdat het ‘uitzichtloze’ mij een beetje opbreekt af en toe. Nu drie weken thuis werken maar wie zegt dat het dan beter is, of dat het een maand beter is en tegen de feestdagen aan weer helemaal kut.

1 like

Ik zou er maar gewoon rekening mee houden dat die 3 weken worden verlengd. In maart klonk dat zo lang het, 3 weken thuis :sweat_smile: Ik zit bijna 7 maanden thuis.

8 likes

Ik denk dat het weer meer moeten thuiswerken er wel aan bijdraagt, bij mij in ieder geval. Ik woon in een vierkante studio dus kan mijn woon- en werkruimte niet echt gescheiden houden. Als de plek waar je werkt, woont en slaapt allemaal dezelfde ruimte is gaat dat uiteindelijk in elkaar overlopen waardoor je slechter slaapt, meer moe bent, etc. En normaal ben ik best veel buiten overdag, bijvoorbeeld om te fietsen van huis naar werk/studie, naar de supermarkt, naar vrienden, naar sport en hobby’s, etc. Dat zijn maar korte momentjes maar die vallen nu bijna allemaal weg terwijl buiten zijn me juist wel goed doet altijd. Ik moet mezelf nu echt dwingen om overdag ook even naar buiten te gaan en een rondje te lopen maar dat is nog best lastig. :woman_shrugging:t2: Gelukkig werk ik 1 dag buiten de deur op locatie en mag ik soms ook naar de uni voor een paar uurtjes, als ik dat niet zou hebben zou ik gek worden haha.

1 like

Als we nu allemaal 3 weken thuis blijven dan redden we de zomer. :joy::joy:

6 likes

@Yzile @Tunnelvisie @Vaiana @FISSA nog bedankt voor jullie advies gisteren! Heb besloten toch maar gewoon even te laten voor nu en kijken hoe het zich ontwikkelt. Voel me er toch te ongemakkelijk bij haar iets te sturen. Maar thanks!

3 likes

Ik weet nog dat er toen een gerucht ging dat we minstens tot oud en nieuw thuis zouden werken. “Dat ging ik echt niet volhouden hoor!”. Well, look at me now, het gaat aardig die kant op

6 likes
2 likes

Hahahaha mood

1 like

Ik word wel een beetje bang door deze video. (2 jaar terug laten zetten en dit werd overigens vergoed door de zorgverzekering).

Ik stuur je even een PM!

1 like

Nou als je hierover nadenkt! Als nou echt enkel degenen naar buiten gaan die echt moeten en verder iedereen thuis werkt zal het ook al schelen
 Zoveel mensen die weer nodeloos naar kantoor gingen.

1 like