Stel je persoonlijke vraag #20

Er belandt een fruitvlieg (of 2) in je glas wijn. Wat doe jij?

• opdrinken met vlieg en al
  • eruit vissen

0 stemmers

Wat doe jij (bijna) elke dag?

• Bed opmaken
    • Afwassen/(afwasmachine inruimen)
    • Wassen
    • WC poetsen
    • Boodschappen
    • Stofzuigen

0 stemmers

Mensen die elke dag de motivatie weten te verzamelen om te stofzuigen en schoon te maken… I envy you

3 likes

Robotstofzuiger met een timer :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

2 likes

De droom

Ik zoek vaak mensen op Whatsapp als ik ze wil appen en dan zie ik soms mensen met dezelfde naam ofzo en dan denk ik wow heb ik jou nog in mn telefoon staan? Dus ik ging kijken hoeveel contacten ik door de jaren heen nu eigenlijk verzameld heb en toen schrok ik want het zijn er 470 :scream:
dus nu is mijn vraag: hoeveel contacten heb jij in je telefoon staan? Bij iPhone kun je dit zien door helemaal naar beneden te scrollen in je contactenlijst

• 0-50
  • 51-100
  • 101-200
  • 201-300
  • 301-400
  • 401-500
  • 501-600
  • 601-700
  • 701-800
  • 801-900
  • 901-1000
  • 1000+

0 stemmers

936 :exploding_head:

1 like

Wow hoe dan, werk of zo? Ik verwijder mensen die ik niet meer spreek gelijk en mensen die ik maar een enkele keer spreek sla ik niet eens op

8 likes

Als je dat bijhoudt is het goed te doen, maar ik heb ruim 700 contacten en als ik nu mensen wil gaan verwijderen ben ik daar uren mee bezig en daar heb ik gewoon echt geen zin in

5 likes

Oh dat lijkt me echt een heerlijk klusje

8 likes

Ik heb genoeg andere dingen te doen hahah

Ik verwijder letterlijk nooit iemand, dus dit is wel m’n verzameling vanaf de 1e klas middelbare school, inclusief hobby’s, heel veel bijbaantjes, studie met werkgroepen etc. Maar alsnog vind ik het gestoord hahah

9 likes

Ik voeg bij voorkeur mensen niet eens toe als ik hun volledige naam niet weet en eens in de zoveel tijd doorspit ik mijn contactenlijst zo weet ik het redelijk te beperken.

1 like

Ik heb er 186. Ruim het wel eens op. Toevallig zat ik er laatst aan te denken dat ik dat weer eens moet doen. In plaats daarvan heb ik net 2 mensen hun nr in mn telefoon gezet met wie ik in groepsapp zit waarvan ik het wel handiger vind als ik hun naam zie staan wanneer ze iets sturen :sweat_smile:

Ik heb het een tijdje terug toevallig nog van ruim 700 naar 377 weten te brengen, misschien dat ik over een jaar weer verder durf met de rest. Wat een ellende haha

2 likes

Ik heb er nu 80 maar ik heb toevallig paar weken terug een stuk of 100 contacten verwijderd. Vond dat het perfecte klusje voor mn laatste werkdag, lekker alle mensen die ik nooit meer wilde spreken verwijderen.

7 likes

Het is vooral zo’n ellende dat je het per contact moet dan en ook nog 5 handelingen voor je het eenmaal verwijderd hebt. Waarom kun je niet gewoon allerlei contacten in 1 keer selecteren.

6 likes

Ik heb er achterlijk veel van reizen ook, van die mensen die je dan 2 dagen hebt gekend maar om ff af te spreken daar nummers heb uitgewisseld.

Heb ze vaak ook vreemde bijnamen gegeven gebaseerd op uiterlijk omdat ik slecht ben met namen. Maar het is zo bewerkelijk om contacten te verwijderen, anders zou ik het zo doen als t met 1 klik kon.

3 likes

Wat voor telefoon heb je? Op mijn Samsung kan ik gewoon een contact ingedrukt houden, dan meerdere contacten aanvinken en in 1x alles verwijderen. Was zo gedaan.

3 likes

iPhone!

In mijn omgeving merk ik dat er qua vakantie’s altijd wel een paar landen uitspringen/het meest voorkomen. Welk ‘kamp’ ben jij? Met mijn forumnaam is het vast niet moeilijk te raden voor welke optie ik ga :stuck_out_tongue_winking_eye:

• Frankrijk
  • Italië
  • Griekenland (inclusief de eilanden)
  • Spanje (inclusief de eilanden)

0 stemmers