Stel je persoonlijke vraag #19

Stel je kan nu niet naar buiten om boodschappen te halen (en ze bezorgen ook niet) omdat er ineens oorlog is of een extreem erge virus of whatever en je mag dus het huis ook niet meer uit. Hoelang ga jij het redden denk je met het eten wat je nu nog in huis hebt?

• Een dag
  • Paar dagen
  • Week
  • Paar weken
  • Maand
  • Paar maanden
  • Jaar
  • Paar jaar

0 stemmers

2 likes

Ik ben net verhuisd en heb alleen thee

37 likes

Happy birthdayyy

3 likes

Gefeliciteerd!!:partying_face::birthday:

3 likes

Voor de mensen met een relatie of mensen die getrouwd zijn. Hoe is de band met je schoonouders?

• Leven helaas niet meer
  • Ik kan met mijn schoonvader goed worden, schoonmoeder (wat) minder
  • Ik kan met mijn schoonmoeder goed worden, schoonvader (wat) minder
  • Ik kan met allebei goed worden
  • Ik mag ze allebei niet (echt) eigenlijk
  • Ik heb ze nog nooit ontmoet

0 stemmers

En de mensen die stemmen dat je ze allebei niet magā€¦ Ik ben stiekem wel nieuwsgierig waarom niet maar snap dat niet iedereen dat wil delen.

1 like

Anders.
Schoonmoeder zien we niet meer en schoonvader is overleden

1 like

Dit gaat zo zoetsappig klinken, maar mijn schoonouders zijn gewoon mijn tweede paar ouders haha.

Als ik wel eens verhalen hoor van anderen, besef ik me echt hoeveel geluk ik daarmee heb.

22 likes

Oei ja dat kan ook nog. :anguished:

3 likes

Dit klinkt wel heel erg fijn. :heart:

3 likes

Met mijn schoonmoeder is heel veel mis. Psychisch, lichamelijk etc. Heel erg allemaal. Mijn schoonvader is helaas veel te vroeg overleden. Van een band kan ik helaas niet spreken, behalve dan zorgen die we hebben. Zo jammer ook voor onze kinderen.

2 likes

Kan met allebei goed worden? Is dat dialect? Nog nooit op die manier ergens gehoord/gelezen

32 likes

Ik twijfelde zelf ook al beetje of het wel goed is maar ja mensen snappen wat ik bedoel denk ik. :relaxed: (Spelling is gewoon niet mijn sterkste kant)

5 likes

Mā€™n schoonmoeder kan ik echt goed mee en mā€™n schoonvader koos voor zā€™n affaire en is weg. Heb hem Ć©Ć©n keer gezien

2 likes

Van harte! :partying_face: :rose:

3 likes

maar je bedoelt wel hetzelfde als ā€˜ben ik al goed meeā€™ toch?
even voor mn eigen duidelijkheid

2 likes

Ik bedoel gewoon dat je een goede band hebt enz met ze.

2 likes

Ik vraag me af of ik mā€™n schoonouders wel ooit ga zien. Hij heeft er niet echt een band mee en zn vader is al 82 en hij zei een keer dat hij als hij doodging niet naar zā€™n begrafenis ging dus ehā€¦andersom kan hij wel heel goed opschieten met mijn ouders. Hij zei zelfs laatst dat we vaker naar hun toe moesten gaan en ze zo aardig waren. Hij is vooral gek op mā€™n vader. Dus dat is wel leuk.

2 likes

Had met beide een goede band totdat vriend en ik gingen samenwonenā€¦ edit: weg.

2 likes

Eigenlijk al heel lang deze:

shopping

7 likes

Ging hij er gewoon vanuit dat hij wel even bij jullie in mocht trekken? Daar moet toch bijna niemand aan denken hoe goed de band ook is.

4 likes