Stel je persoonlijke vraag #19

nee wil ik nog wel

5 likes

Heb je de mariniers opleiding gedaan of wat moest ank van je.

In mijn examentijd was Jan-Peter Balkenende nog MP :older_woman:t2:

@Xiomara graag uitleg waarom

5 likes

mocht met r chillen toen ze nog commissaris van de koning was, ze had een eigen bar naast haar kantoor op t provinciehuis laten bouwen, i approve

5 likes

Hahahah ik hou echt van de afkorting minpres. Toen ik laatst tegen Rutte tijdens de persco riep ā€œGoedzo minpresā€ keek mā€™n moeder wel heel verbaasd, die afkorting ontgaat een hele generatie volgens mij

5 likes

image

never forget

41 likes

Stel dat de corona-app beschikbaar wordt gesteld in jouw regio, download jij deze app dan?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik nog niet

0 stemmers

https://www.ad.nl/binnenland/corona-app-vanaf-vannacht-te-downloaden-elke-besmetting-die-je-ermee-voorkomt-spaart-mogelijk-een-leven~acc3c94e/

2 likes

Ik vind dit nog steeds zo pijnlijk om naar te kijken haha, had altijd een beetje medelijden met hem en dan pleur je ook nog van een skateboard af als je even cool wil doen. Echt precies wat je niet wil.

16 likes

Context van de vraag: ik speel piano en wil eigenlijk wel eens filmpjes delen van wat ik speel op Instagram, maar ik vraag me daarbij het volgende af:

Filmpjes op Instagram (stories) van mensen die muziek maken of zingen vind ik over het algemeen:

• Leuk om te zien
  • Alleen leuk als het echt goed is
  • Neutraal
  • Saai om te zien
  • Pretentieus overkomen
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik vind dat als je zulke filmpjes wilt plaatsen dat gewoon moet doen. Mijn mening doet er dan niet toe. Het is jouw Insta en daar horen ook fotoā€™s en filmpjes van je interesses bij

17 likes

Oh ja daar ben ik het wel mee eens, maar merk ook wel helaas dat ik toch oordeel over posts van anderen. Om even voorbeelden te noemen die hier laatst besproken werden, die Linkedin posts van mensen die hun diploma hebben gehaald na een lange weg of die verjaardagsfelicitaties bijvoorbeeld. En bovenal vroeg ik me toch af of het niet een beetje pretentieus is, haha.

2 likes

Als het iemand is die ik goed ken, dan vind ik het vaak leuk. Het is namelijk een kant van iemand die ik niet snel zie en dan vind ik het wel leuk om op die manier te zien.
Als het het een verre kennis is bijvoorbeeld dan skip ik de storie en heb ik er geen mening over

3 likes

Lekker zelf weten, maar ik vind filmpjes met geluid vaak maar irritant want ik ben niet altijd in de gelegenheid met geluid aan door Instagram te scrollen.

8 likes

@Xiomara zit er een goed verhaal achter?

3 likes

Haha ja ik vond hem gewoon altijd zo sullig idd en alsof ie elk moment kon gaan huilen en iedereen hem stom vond en dat trok ik me dan een beetje aan haha. Ik was het grootste gedeelte van zijn minister-presidentschap ook te jong om er qua politiek wat van te vinden, dus ja vond hem vooral gewoon een beetje sneu haha. Ik heb dat nu een beetje bij Asscher, maar wel minder. Wel leuk van dat college van je vriend! Ik kan me op zich wel voorstellen dat hij interessant kan vertellen, maar stel me er ook bij voor dat iedereen propjes tegen zā€™n hoofd gaat gooien en dat hij dan geen orde kan houden hahha. Maar dat valt blijkbaar allemaal wel mee, go JP :cheer:

3 likes

Ik had precies hetzelfde, beetje een sukkeltje vond ik hem altijd.
Maar ik heb inderdaad van meerdere mensen gehoord die hem hebben ontmoet dat hij wel echt charisma heeft en heel interessant kan vertellen.

3 likes

Houd jij van je vrienden/vriendinnen?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet
  • Van sommigen wel, van anderen niet

0 stemmers

3 likes

Om welke van deze redenen zou jij een vriendschap beƫindigen?

• Niet eens met zijn of haar keuzes op carriere/studiegebied
  • Niet eens met partnerkeuze
  • Niet eens met levensstijl
  • Niet eens met politieke voorkeur
  • Niet eens met de manier van omgaan met geld (zie bijv. de ergernissen over vrienden in het gierige acties topic)
  • Geen van deze redenen

0 stemmers

2 likes

Helaas al eens een vriendschap beƫindigd waarbij partnerkeuze de doorslag gaf. Zoveel rode vlaggen maar zij wilde het niet inzien en werd helemaal gebrainwasht door hem.

3 likes

Ik zou het nooit actief beƫindigen om ƩƩn van deze redenen. Maar vriendschappen zijn hierom wel doodgebloed.

6 likes

Wat een sneu verhaal, dat isoleren is ook wat loverboys doen. Waarschijnlijk is ze beter af zonder die zak hooi en ik hoop dat ze er weer komt in het leven.

Ik heb alleen ooit vriendschappen verbroken na onenigheid. Ik zou er graag nog drie willen verbreken maar er is niks voorgevallen, vind de personen alleen irritant geworden. Heb de ballen niet om er iets over te zeggen, dus laat het doodbloeden.

3 likes