Stel je persoonlijke vraag #19

Nou niet volledig intrekken, maar wel een aantal keer 3-4 dagen. Ging mij ook al te ver.

2 likes

Dit is echt mijn favo zeep

Wel heel prijzig helaas

13 likes

Schoonvader is sowieso een rare kwibus en ik heb me jarenlang ingehouden maar gisteren ben ik echt ontzettend kwaad geworden.
Schoonmoeder is wel echt een lief mens. Niet perse mijn type maar wel heel lief. Wil te graag dochters en ziet mij dan ook zo maar ik ben alleen maar de dochter van mijn ouders. En ik snap niet hoe ze ooit bij haar man terecht is gekomen, ervan uitgaande dat hij zijn hele leven al zo is.

2 likes

Ben echt fan van de Balea zeep van de DM, vooral die limited edition zeepjes :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Hadden jullie op de basisschool zoā€™n stiltegebaar om de klas stil te krijgen? Met een hand in de lucht en een vinger voor je mond? En dat alle kinderen dan meededen om het stil te krijgen?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

2 likes

Geen gebaar maar wij deden met zn allen ā€˜1 2 3! Sssssstā€™ en dan was het stil

2 likes

Ja deze ruikt zo lekker! :heart_eyes: Ik heb ook de shampoo, douchegel en het schoonmaakmiddel! :ok_hand:

3 likes

Op de middelbare school hadden we wel een leraar die langzaam een S tekende op het bord. Werkte verrassend goed.

2 likes

Hoe is jouw Engels qua uitspraak?

• Ik ben letterlijk native speaker
  • Bijna perfect
  • heel goed
  • Goed
  • Redelijk
  • Matig
  • Slecht
  • Heel slecht

0 stemmers

2 likes

Als er niemand meeluistert best goed (aan de telefoon ofzo) maar als mijn vriend oid me Engels hoort praten in een restaurant dan klink ik echt als een boerenpummel

9 likes

Wij moesten met de rechterhand de L van luisteren op ons voorhoofd maken. Ik was niet zo goed met links en rechts dus ik had altijd een spiegelbeeld L :sweat_smile:

4 likes

Matig tot slecht. Al regelmatig op mn werk gehad dat ik na een Engelstalig gesprek werd aangesproken door een collega ā€˜zeg Luipaard, ik hoorde net jouw Engelsā€¦ā€™ en dan roep ik altijd gelijk ja mooi he! Ik ben er zo slecht in! Dat werd altijd een leuk gesprek met die collega haha! Nu werk ik vanuit huis, dus kan niemand mijn fantastische gesprekken aanschouwen. Laatst moest ik iemand bellen, ik heb hem het woord laten doen en daarbij goed geluisterd welke woorden hij gebruikte, zodat ik daarna zelf wat beter de woorden wist. :nerd_face:

4 likes

Wat is jouw favo supermarkt?

• Albert Heijn
  • Jumbo
  • Lidl
  • Aldi
  • Dirk
  • Spar
  • Plus
  • Dekamarkt
  • Vomar
  • Hoogvliet
  • Jan Linders
  • Deen
  • Coop
  • Marqt
  • Ekoplaza
  • Picnic
  • Crisp
  • Anders, namelijkā€¦
  • ik woon in het buitenland

0 stemmers

Bij welke kom je het vaakst?

• Albert Heijn
  • Jumbo
  • Lidl
  • Aldi
  • Dirk
  • Spar
  • Plus
  • Dekamarkt
  • Vomar
  • Hoogvliet
  • Jan Linders
  • Deen
  • Coop
  • Marqt
  • Ekoplaza
  • Picnic
  • Crisp
  • Anders, namelijkā€¦

0 stemmers

En welke heeft de beste aanbiedingen?

• Albert Heijn
  • Jumbo
  • Lidl
  • Aldi
  • Dirk
  • Spar
  • Plus
  • Dekamarkt
  • Vomar
  • Hoogvliet
  • Jan Linders
  • Deen
  • Coop
  • Marqt
  • Ekoplaza
  • Picnic
  • Crisp
  • Anders, namelijkā€¦

0 stemmers

Ik doe mijn boodschappen liever:

0 stemmers

2 likes

Een uur of 3.

3 likes

Sinds corona kom ik nog maar weinig in mijn favo Lidl, omdat die echt gewoon druk en volgepropt is en lastig afstand houden en gedoe. In plaats daarvan loop ik naar de grote Appie en ik huil elke keer weer om hoe duur die is :cry: Ik koop ook zelden van die kant en klaar dingen of voorgesneden shit dus normaal gesproken kom ik daar alleen voor de paar dingen die die Lidl niet heeft.

7 likes

Precies om deze reden kom ik ook niet meer bij de lidl, zo jammer, ik mis het echt!!! Als ik bij de lidl voorafgaand aan het betalen een inschatting maak van hoeveel het gaat kosten valt het altijd mee en bij de knalbert heijn ben ik iedere keer weer verbaasd hoe het zo duur kan zijn :confounded:

Mentos kussentjes, voorheen 220 gram en ā‚¬1,00. Nu 242 gram en ā‚¬1,39. Zo lullig!

2 likes

Ben tweetalig opgevoed en heb mijn moeders Aussie accent (waar ik zelf ook blij mee ben, ik vind luisteren naar andere Australiƫrs zooo fijn)

11 likes

Ja ik mis het ook! Hoe vaak ik nu bij de Appie niet ā‚¬20 euro sta af te rekenen voorā€¦ drie dingen avondeten, melk en kaas ofzo :cry:. Maar ik heb het een of twee keer geprobeerd bij mijn Lidl en het was gewoon echt niet te doen. Dan kan ik net zo goed een groepsknuffel met mensen op straat doen of ergens op een illegaal feestje gaan schuren. Love u Lidl hoop dat we snel weer herenigd worden :heart:

8 likes

Ik heb natuurlijk een tijdje in NZ gebivakkeerd, dan ben je eig wel native speaker aight?
Maar ja is ook weer zo humblebrag. :tipping_hand_woman:t3::ok_woman:t3::no_good_woman:t3::raising_hand_woman:t3:

Grapje dit ofcourse.

3 likes

Ik dacht dat je je daar vooral had bedreven in de lichaamstaal!

28 likes