In mijn vriendengroep is het heel gebruikelijk om als we afspreken een ongeveer-tijd te geven en dan onze live locatie te delen. Valt het altijd een beetje op elkaar af te stemmen.
Na het lezen van dit artikel.
Ga jij douchen als het onweert?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Net gedaan en ik leef nog
Gelukkig!!!
Ik zei net nog tegen mn vriend dat ik wilde douchen maar wachtte tot het onweer voorbij was en hij snapte niet waarom.
Ik zit dus te wachten tot het stopt met onweren. Dan kan ik even snel douche.
En anders wordt het een washandje.
Ik heb dit van huis uit geleerd. Ik doe het daarom nooit. Ook niet in bad.
Nee en ik bel ook niet!
Maar ik ben dan ook echt ontiegelijk bang voor onweer.
Bellen met een vaste lijn, of maakt dat geen verschil? Misschien heel dom dit, maar heb geen idee hoe dit werkt.
Wist ook niet dat douchen gevaarlijk zou zijn, dus wellicht even uitstellen
Voel je sympathie voor Carola Schouten?
- Ja
- Nee
- Mwoah
- Wie?
0 stemmers
minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
Heeft ze iets vervelends meegemaakt?
Als minister an sich nee.
Geen idee haha. Alle boeren die haar haten. Ze is nu bij Zomergasten.
ben wel een beetje in shock dat zo weinig mensen haar kennen? toch wel basiskennis hoor
Ja ik ook eerlijk gezegd haha, al helemaal rond de stikstofcrisis/boerenprotesten. Door Zomergasten krijg ik wel wat sympathie geloof ik.
Als ze minister schouten had gezegd, had ik 't wel direct geweten. Maar zo met voornaam kwam 't op mij eerder over als een gtst actrice ofzo
Hugo âhippe schoenâ de jonge?
Ferd kale kop niet te stoppen grapperhaus
De rest is ook onboeiend af.
Ik ken verder ook bijna niemand hoor, haar toevallig door al het boerenprotesten drama drama.
Ja ik gokte al dat je Hennis bedoelde, maar nu is het Ans danwel Ank (van? Of zonder van) Bijleveld en das ook een blonde vrouw dus 10/10 hoor
Heb je wel eens over iemand heen gekotst?
- Nee
- Ja, Expres
- Ja, Per ongeluk
0 stemmers
never forget dat ik een handgeschreven A4 kaart van ank kreeg toen ik geslaagd was voor mân examens