Same, lukt gewoon niet dan teveel stress / paniek ofzo.
Eigenlijk kort iedereen die me goed kent mijn naam af. Niet dat mijn hele naam zo lang is ofzo, maar ze korten hem af naar Ă©Ă©n lettergreep. Ik vind het altijd wel gezellig, minder formeel ofzo.
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit nooit doen/gedaan hebben! Tenzij het je gewoon niet lukt ofzo. Wat doen jullie dan als je bijvoorbeeld 's avonds met vrienden in een parkje gaat chillen?
Ik plas echt heel makkelijk overal wild, mân dieptepunt was in een zijstraat van de kalverstraat (wel 's nachts maar toch).
Ja je hebt als vrouw veel meer (een beschutte) ruimte nodig
Ik doe het ook niet vaak, maar als ik echt echt moet en er is geen plee in de buurt dan zoek ik wel een plekje haha. Maar dit gebeurt meestal alleen op late avonden waar je aardig drinkt en vaak moet plassen.
Haha die zijstraat hebben veeeeel mensen gedaan denk ik! Ik ook wel in de buurt sowieso.
Ik koop in elk land waar ik kom een Starbucks mij als souvenir haha
Dit is echt mân specialiteit
Mensen korten eigenlijk standaard mijn naam af van drie van twee lettergrepen en vaak ook door er een verkleinwoord van te maken, dus dan is het alsnog drie lettergrepen. Ik denk dat mijn naam zich er gewoon makkelijk voor leent.
Ik drink vrij weinig meestal dus ook al ben ik vaak in de natuur, nog nooit wild hoeven plassen. Kan gerust vier a vijf uur ophouden eigenlijk.
Ik ga ook regelmatig uit eten zonder in het restaurant te plassen. Dan heb ik thuis geplast en kan ik wel ophouden tot ik weer thuis ben.
Ik moet best vaak plassen maar wildplassen kan ik dus echt niet. Kan sinds kort pas plassen onder de douche bevestigde meteen dat wildplassen (of zoân gat-in-de-grond-wc) geen goed idee is want ik heb echt 0 controle over de straal
Ik vind februari en maart jĂșist heerlijk, nog lekker koud, wintersport, warme truien en alles, maar ook de eerste knoppen aan de bomen, de eerste bloemen die gaan bloeien en vaak zonnige dagen waarop je voor het eerst weer zegt âhet lijkt wel lĂ©nte!â Maar dan met winterjas
Oefening baart kunst! Onder de douche lekker mikken op t putje haha
Haha ik doe mân best! Maar tot nu toe denkt de straal altijd op het laatste moment ânopeâ en gaat hij nog even langs mân been
Misschien niet zoveel wijntjes drinken
Maar zo herkenbaar. Dus ik hou het dan maar op, gerust 7 uur als het moet.
Ik ben een keer een superchic hotel binnengelopen met vrienden omdat we een overstap hadden op station Basel maar de wcâs daar afgesloten waren tussen 12 en 6 (of zoiets). We vroegen dus of we daar naar de wc mochten maar ze stuurden ons weg. Toen hebben we maar in de bosjes voor het hotel gepist.
Met carnaval kan alles helft van de vrouwen ging op rij wildplassen op een veldje, andere helft (waaronder ik) belde aan bij mensen
Ik heb in het midden van parking van de MC Donaldâs geplast. Het was laat en we hadden honger, was alleen de drive open. Ik heb hun gesmeekt of ik binnen mocht.
Ze heeft me papier meegegeven en dan gewoon geplast.
De afkorting van mijn naam wordt eigenlijk nooit gebruikt. Het gebeurt dan wel weer vaker dat ze er -tje achter plakken
- Kopen
- Afschuwelijk
- NMSMVPE
0 stemmers
PS asking for a friend (echt serieus)
Tenzij je ze gaat dragen als pantoffelsâŠ