Ik ook! Als ik geen hond had zou ik misschien tegen mezelf gaan praten, maar ik gebruik m’n stembanden genoeg tegen mijn hond haha. Hoewel, toen ik geen hond had praatte ik ook niet echt tegen mezelf trouwens.
Echt te vaak
Onbereikbaar, omdat ze te knap/te leuk/te goed/te sportief etc. voor me zijn, omdat ze niet bestaan of omdat ze beroemd zijn.
Zou het alleen geen verliefdheid noemen oid.
Ik zing zelfs voor hem terwijl ik het haat om te zingen
Arm beest
Ja, nu je het zegt! Mijn Italiaanse vriendinnen doen dit ook massaal.
Vriendin heeft 4 jaar in Madrid gezeten en daar doen ze dat ook massaal.
Nee dat niet, omdat we niet echt afspreken om iets te doen. Als we echt weggaan, naar een terras ofzo, dan houden we wel rekening met tijd. Maar nu was het gewoon thuis chillen en dan maakt het mij niet uit
Gegarandeerd, maar ik heb hem wel eens eten meegegeven toen hij zei dat niet te kunnen betalen tot z’n volgende loon. En hij plast hier vaak.
Als ik een gesprek heb met iemand, bereid ik die soms onbewust voor door hele gesprekken met mezelf te houden haha
Dit zouden ze eens bij DHL moeten doen, wat een stelletje aso’s werken daar. Maar dat boeit ze geen reet.
HAHA ik las bijNAMEN dus heb geantwoord dat ik 3 bijnamen heb. Maar vind dat eigenlijk best een leuke vraag, dus joh hoeveel bijnamen heb je?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5+
- 10+
0 stemmers
Ja klopt inderdaad! Ik zie dat wel vanaf een bepaalde leeftijd veranderen. Vanaf een jaar of 25 neemt het bij mijn kennissen af. Spaanse celebs doen het op alle leeftijden maar dat vind ik eigenlijk wel leuk want zo kom je erachter welke celebs bevriend zijn met elkaar (en wie juist niet)
Ik doe dat alleen in de auto, maar meer een soort opmerkingen/frustraties dan echt tegen mezelf praten. “Waar denk je wel niet dat je heengaat” bijv bij mensen die willen invoegen waar het niet kan
Wel een paar mensen van de bruna/het postnl punt haha. Daar hoef ik niet eens meer mijn naam te vertellen.
Oh en eerst bij het ups punt, maar daar ben ik nu al heel lang niet meer geweest dus denk niet dat die me nog herkennen
Ik heb echt een slechte (om niet te zeggen onmogelijke) naam om leuke bijnamen van te maken. En verder ook niet de gewoonte met vrienden om bijnamen te verzinnen/gebruiken, lekker saai altijd echte/volledige namen.
Ha dit vind ik nog best een moeilijke hoeveel het er zijn! De afkorting van je naam (suus - > Suzanne) telt dan niet zeker? Een ex collega was altijd heel creatief in hele rare varianten op mijn naam te verzinnen. Heerlijk was dat! En mijn scharrel heeft een bijnaam overgenomen die hij gebruikt als ik iets slims gedaan heb en dat vind ik stiekem heerlijk (ja onzekerheid, op zoek naar zelfbevestiging hier hoor!)
Ga jij nog op vakantie naar het buitenland komende periode?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, voel je je daar enigszins schuldig over gezien de Corona situatie?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Wat is/zijn je favoriete maand/maanden?
- Ik vind aan alle maanden wel iets leuks
- Januari
- Februari
- Maart
- April
- Mei
- Juni
- Juli
- Augustus
- September
- Oktober
- November
- December
0 stemmers
Staat de maand waarin je bent geboren tussen je favoriete maanden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als ik ergens buiten heb afgesproken rond een kwartier. Gewoon om te weten of ik alvast koffie zal bestellen als het nog een extra kwartier duurt of gewoon wacht. Als het bij mij thuis is helemaal niet, dan zie ik ze wel verschijnen
Ik ben altijd op tijd, dus als ik er ben app ik dat ik er ben en wat de verwachting is over hoeveel tijd de ander er is.
maar als ik met een vriendin heb afgesproken om naar onze opleiding te fietsen, app ik wel binnen 5 min (omdat ik vaak net op tijd afspreek, dus bijv om 45 als ik er om heel moet zijn en het iets minder dan 10 min fietsen is haha)