Ik ken iemand uit Rwanda en zij doet dit echt meerdere keren per week, dat ik denk hoeveel mensen ken je wel niet?
Toen ik een jaar echt keihard gewerkt had, heb ik in mijn eentje een last minute een all-in-vakantie geboekt. Heer-lijk! Wel maar vier nachten en dat was ook echt genoeg, maar het was echt de ultieme ontspanning. Ik heb alleen maar aan het zwembad of op het strand gelegen, gelezen en gegeten. Was helemaal opgeladen!
Ik was nieuwe kleding eigenlijk nooit maar tweedehands kleding wel
Kwijlen vooral bij middagdutjes of uitslapen. Geen idee waardoor het verschilt.
Dat ligt eraan hoe lang het reizen is. Hoe verder het weg is, hoe eerder ik er ben
Als het 5 minuten wandelen is ben ik er gewoon op de afgesproken tijd.
Ik vind het heel fijn als tijden niet zo vast staan. Ik heb nu gestemd op 20:30, maar zou ook 21:00 kunnen zijn. Ook als vrienden langskomen, zijn ze altijd later. Gisteren zei een vriend om 21:30 dat hij langs zou komen, hij was er rond 23:00. Vind dat wel chill, geen haast bij ons
Dit is echt mijn nachtmerrie.
Hahha ja van mij ook. Ken gelukkig ook geen mensen die dat doen haha, soort zoekt soort blijkbaar.
Hahah ja snap dat niet iedereen het ideaal vindt. Maar ik ben een notoire laatkomer en bij deze vrienden is dat dus geen probleem
Ja echt hoor. Waarom spreek je dan Ć¼berhaupt een tijd af.
Dat zou ik best creepy vinden
Maar misschien ligt dat aan mij
Helaas is de mijne gestopt maar die kende ik al bijna 12 jaar. Ik ben 3x verhuisd in dezelfde wijk en toch bleef hij mijn bezorger met korte tussenpozen. Die wist ook mn naam en de naam van mn man en later wist hij ook dat ik een vriendin in de straat heb waar hij dan mn pakketje af kon geven. Altijd even een praatje maken over de kinderen enzo, en hij zei ook altijd: wil jij een pakketje aannemen van joke, van 25b. Hij kende iedereen. Ohja en als ik hem tegenkwam in een andere wijk zei hij gelijk: ik kom zo bij jou Croky! Ik heb een pakketje voor je!
Ik ben er dan 19:45 zodat ik op tijd ben , maar dan bel ik pas 20 aan want wil niet te vroeg zijn en de persoon mischien lastigvallen.
Ja want vorig jaar tijdens de hitte gaf ik hem flesjes water, toen werden er ook bijna dagelijks pakketjes bezorgd hier dus zag hem heel vaak. Nu komt hij veel minder vaak, maar hij blijft super aardig en zwaait altijd als ik hem zie rijden.
Kreeg laatst een mail van PostNL om de bezorger te beoordelen en heb hem een 10 gegeven, is echt zoān lieve man.
Ik ben nu een paar dagen alleen in mn studentenkamer (studeren voor hertentamen) en ben echt zo vaak hardop aan het praten. Soms voel ik me een beetje alsof ik in een gekkenhuis thuis hoor daardoor, moet soms ook lachen om mezelf lol. Maar ik praat sws veel van mezelf als ik bij anderen ben, en anders gebruik in mn stembanden alleen maar in de supermarkt oid.
Dus mijn vraag:
- Ja ik praat wel eens tegen mezelf als ik alleen ben
- Ja ik praat heel vaak tegen mezelf
- Ik praat alsof ik aan het vloggen ben bij bepaalde dingen, a.k.a. alsof er een publiek is
- Nee wtf ben niet gek
- Gewoon nee
0 stemmers
Ik leg mezelf ook tentamenstof uit maar dat vind ik wat anders, is meer dat ik bijv hardop zeg: oke dan ga ik nu even plassen, thee maken en dan aan het werk
En mensen zoals jij zijn ook lief dit soort dingen maken de maatschappij echt mooier
Ik praat wel vaak tegen mezelf, maar enkel als ik alleen ben! Dus in de supermarkt oid niet maar thuis vaak
Ik praat altijd tegen mān hond als ik alleen ben.
haha ja dat heb ik ook! Niet in openbare plekken met mensen naast me ofzo hahaha
Mijn oude pakketbezorger herkent me nog steeds, maar hij was ook altijd heel lief. De huidige bezorger loopt al weg als je je hand uitsteekt om het pakketje aan te nemen.