Ik zou wel willen dat ze symmetrisch zijn qua grootte, eentje is iets kleiner/andere vorm en daardoor zitten tepels ook iets anders. Maar ja heeft ook wel weer wat he
Ooh op die fiets. Ja had natuurlijk gekund. Was iets te kort door de bocht van me.
In deze situatie had het alleen niet meer gezegd kunnen worden. Voor dit restaurant moesten we al van tevoren onze gegevens via internet sturen en daar stond alles al op.
Mijn lievelings stamppot is echt andijvie die andere stamppoten maak ik ook eigenlijk nooit. Maar ik wil dat dus volgende week met m’n bff maken en m’n vriend vindt dat dus heel lekker. Hij kende het niet maar hij noemt het “the potato stuff”. Ik vind echt dat er nootmuskaat door de puree moet, verder doen we alles hetzelfde, maar hij vindt mosterd?! Huh?! Dus ik heb gezegd ehh we doen wel 50/50 dan. Maar ik dacht dat ik zo onderhand wel ongeveer alles wist van zijn eetgewoonten. Ik zei dat mosterd echt niet door een stamppot andijvie moet? Heb ik onder een steen gelegen ofzo. Anyway, mijn vraag, gebruiken jullie mosterd of nootmuskaat door jullie stamppot andijvie?
- Ik maak nooit stamppot andijvie
- Ja allebei
- Alleen nootmuskaat
- Alleen mosterd
- Anders namelijk:
0 stemmers
Ik eet nooit andijvie, maar door boerenkool doe ik altijd wel veel mosterd. Lekker pittig
Niks, alleen spekjes
Mijn oma deed er vroeger ook een prei doorheen.
Maar zit er dan wel genoeg smaak aan? Ik maak gewoon eerst de puree en flikker daar veel nootmuskaat doorheen en dan dus gewoon de spekjes en verse andijvie, het liefst van een groenteboer. Heerlijk. Maar met mosterd kan ik me dat niet voorstellen. Nu heb ik het gevoel dat we elkaar gaan uitdagen welke variant m’n vriend dan lekkerder vind. Ja heel kinderachtig haha. @Zemraluani ik maak dan weer nooit boerenkool maar ik kan me daarbij mosterd beter voorstellen dan bij andijviestamppot.
Spekjes en (hardgekookt) ei erdoor! Dus nee, geen nootmuskaat en ook zeker geen mosterd
Sowieso altijd nootmuskaat, maar soms ook mosterd erbij. Ligt eraan waar ik zin in heb
Voor mij wel genoeg smaak, ook door de stamppotjus (zakkie van Maggi). Ik zou zelf dan eerder nootmuskaat doen, dat vind ik altijd wel lekker door m’n sperzieboontjes. Mosterd lijkt me echt niet lekker er doorheen
Maar kan hij dan niet over zijn eten nog een kwak mosterd gooien?
Dat doe ik wel bij boerenkool, maar er doorheen?!
Ja dit bedoelde ik ook @Jumpsuit, ik doe de mosterd pas op m’n bord (maar wel veel), niet tijdens het stampen al.
Ja doe ik ook. Ik smeer het lekker uit over m’n prakkie.
Dit wordt op tafel gezet, welke eet je als eerste (op)?
- Kipnugget
- Frikandel
- Bamihap
- Bitterbal
- Ik eet dit allemaal niet
0 stemmers
Ik heb het idee dat de biba’s altijd als eerste op zijn (dan staat iedereen altijd zo te happen want te heet) en dan blijven altijd van die kip dingen over die nooit op gaan haha vooral als het geen nuggets zijn maar zo’n mini kipcorn
Hahahaha biba! Ik zocht jou laatst toen ik het woord quarra gebruikte, voelde me net jou
Ik heb juist altijd het idee dat de bamihapjes blijven liggen haha dus ben benieuwd met mijn poll welke als meest en minst favoriet naar voren komt.
Bamihap
Oja die ook! Die was ik vergeten. Die zit er vgm soms gewoon niet meer bij (denk ik, hoop ik?), waarschijnlijk omdat niemand die wil haha
Dat is ook geen bami meer maar een of andere prut geworden vaak bah
Ja je hebt eigenlijk ook best veel combi’s qua bittergarnituur kwam ik achter maar heb voor mijn poll maar even de meest bekende (en simpele) gedaan.
Ja inderdaad doe dat dan, maar volgens hem moet het al door de puree worden geroerd. Gatver? Dan krijg je toch 1 bittere puree? Dus wij willen nou allebei onze eigen variant maken. Aangezien hij toch zo alleen 1 pan opvreet van stamppot komt dat wel goed. IK WIN.