Is jouw salontafel rechthoekig of rond?
- Ik heb geen salontafel
- Rechthoekig
- Rond
0 stemmers
Is jouw salontafel rechthoekig of rond?
0 stemmers
Ovaal
Eigenlijk vierkant, maar is uitklapbaar tot rechthoek
Ik heb matras ja gestemd want heb nu tot 2x toe een matras 2dehands maar bij mijn vorige bed was er bijna niet op geslapen (matras zag er ook nog echt nieuw uit) en bij mijn huidige bed heeft die jongen nooit het matras gebruikt wat erbij zat dus die kreeg ik en die was dus nog nieuw.
Ik zou heel graag rond willen maar dat past hier niet Hopelijk ooit in een volgend huis.
Heel leuk! Bij zoān rechte eettafel krijg ik ook zoān middeleeuws gevoel dat als er geen ruimte meer is wie dan aan āhet hoofdā mag zitten.
Ik heb zoān hekel aan mijn ronde eettafel, ik kan er echt niet lekker achter werken met mān laptop. Boeken passen er niet naast. En met visite vind ik het ook erg krap. Zit je met elkaars ellebogen tegen elkaar aan te eten.
Ik ben altijd zo bang voor glaze tafels. Ik weet dat ze sterk zijn maar het idee dat ik er iets op zet en hij kapot gaat blijft altijd in mijn hoofd.
Waarrrrrr is die vaas van
Van de Kwantum!
Nee, ik zou willen dat ik het kon, maar ik ben zo ongeduldig en daarom is het maar beter dat ik er geen behoefte aan heb
Lijkt me oprecht heel erg leuk! Zie zoveel leuke dingen op insta en tiktok. Maar weet niet zo goed waar te beginnenā¦
Misschien leuk projectje voor in de herfst / winter! Even kijken hoe te beginnen, vind die sleutelhangers met die droogbloemen enzo zĆ³ tof. Leuke cadeautjes ook.
Het ging meer om het stukje āik ben wit, zij is aziatisch dus we kunnen onmogelijk huisgenoten zijnā. Ik kan heel veel situaties bedenken waardoor het wel kan: jullie kunnen vriendinnen zijn, een stel, zij kan je (half/stief/adoptie)zus zijn.
Wat bedoel je met boeken passen er niet naast? Een kast ofzo?
Wel goede dingen zeg je die ik meeneem in mijn zoektocht.
Denk een opengeslagen boek direct naast je laptop, want een ronde tafel is niet breed genoeg aan de randen.
Oh ik lust echt veel maar vind aardpeer echt niet lekkerā¦
Een terecht vergeten groente noemen wij hem ook wel
Haha ja zoiets heb ik ook, driehoekig met afgeronde randen ofzo?
Dit is precies waarom ik liever een rechthoekige heb, terwijl ik een ronde er wel mooi vin zien. Alleen zo leek het me zo onpraktisch (en blijkbaar is het ook zo als ik hoor wat je aan jouw tafel haat haha)