Huh, jullie zouden toch een samenwonend stel of samenwonende vriendinnen kunnen zijn?
Niet dat ik vind dat je moet liegen maar dat kan toch gewoon?
Ja dat mag dus wel, maar dan moet je uit elkaar zitten! En dat lukt meestal wel hoor
We kunnen beiden niet liegen en het zou natuurlijk niet handig zijn als er een besmetting zou zijn en we gelogen zouden hebben, want het restaurant had mijn gegevens.
Ja, ik dacht ook al? @Shadina tweetallen mogen gewoon bij elkaar aan tafel, ook al kom je niet uit hetzelfde huishouden.
Te veel mensen om te taggen, maar ik las dus net op de site van rijksoverheid dat je altijd 1,5 meter afstand moet houden tot mensen buiten je eigen huishouden, ook in de horeca. En gezien de gemiddelde tafel in de horeca zo’n 50 cm breed is en niet 150 cm, is het vrij onmogelijk om met 2 mensen uit verschillende huishoudens volgens de regels samen te laten eten/drinken tenzij er meerdere tafels aan elkaar worden geschoven.
Je moet dus niet alleen 1,5 m afstand houden tot de andere tafeltjes, maar ook binnen je eigen gezelschap als je uit verschillende huishoudens komt (ook al ben je maar met zijn 2en.
Ik noem het al m’ hele leven de Hennes! Begreep ook pas 5 jaar geleden ofzo dat mensen die H&M zeiden dezelfde winkel als mij bedoelden haha
Was even benieuwd naar wat je echt niet tweedehands zou gaan kopen.
Schoenen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Matras?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bank?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ondergoed?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Waarom wel/niet?
Ondergoed en matras hebben te veel lichaamssappen op gezeten voor mijn gevoel. Ookal maak je het super goed schoon het blijft in mijn achterhoofd
Schoenen wel, als ze in goede staat zijn en als t een paar is dat moeilijk (betaalbaar) nieuw te krijgen is.
Matras, ondergoed, bank niet. Hoewel een weinig gebruikte bank opzich ook nog wel zou kunnen
M’n favo Fila’s heb ik via UW. Hangt wel af van de staat, deze waren nog als nieuw. Ik wissel ook geregeld schoenen uit met mijn schoonzus en omdat ik haar zo goed ken, vind ik het weer niet erg als ze wat meer gedragen zijn
Onze bank is tweedehands, maar ook die heb ik van een goede bekende gekocht. Van een vreemde zou ik het weer niet zo snel doen, nu wist ik dat ik erop kon vertrouwen dat die bank inderdaad nog als nieuw was.
Een BH zou ik misschien nog wel 2e hands kopen als het een mooie bralette zou zijn die niet goed verkrijgbaar is oid. Maar een onderbroek nooit haha
- ik zou grotere borsten willen
- ik zou kleinere borsten willen
- ik ben tevreden met de grootte van mijn borsten
0 stemmers
Ben tevreden qua grootte, maar wou dat ze wat minder last hadden van de zwaartekracht
Ik ben tot nu toe de enige die op matras ja heeft gestemd maar ik wil even toelichten dat ik er wel een nieuwe topper voor kocht, toen ik een matras kreeg van de vorige bewoner
Als ik geen huisstofmijtallergie had had ik een tweedehands bank misschien nog wel gedaan
Welke van dezen heb je wel eens gegeten?
- Pastinaak
- Aardpeer
- Schorseneren
- Knolselderij
- Postelein
- Palmkool
- Blauwe aardappel
- *Rammenas
- Koolrabi
-
- Geen van allen
0 stemmers
En wat uit dit rijtje heb je wel eens gegeten?
- Durian
- Dragonfruit
- Jackfruit
- Artisjok
- Kakifruit
- Lychee
- Kumquat
- Pomelo
- Verse granaatappel
- Papaja
- Cactus
- Geen van allen
0 stemmers
Aardpeer is echt lekker, dit wil je mensen
Anders namelijk. Nja nevermind
Liever een:
- Ronde eettafel
- Rechthoekige eettafel
- Geen eettafel
0 stemmers
Ik kies voor een ronde omdat ik dat gezelliger vind, en iedereen kan makkelijker aanschuiven en communiceren met elkaar.
Ik zou heel graag kleinere borsten willen! Heb er geen last van als in pijn in mijn rug oid, maar vooral met kleren kopen is het lastig en ik vind mezelf nu heel snel zo lomp lijken ofzo Maar goed, zou er nooit wat aan laten doen zolang ik er fysiek geen last van heb.