Jordan country crisp met noten, Oikos en kiwi gold
Alles, want ik verdien er mijn boterham mee.
Ook via andere actualiteitenprogramma’s op tv dan het journaal:-)
Fryslân boppe! Insert pompeblêd
Heb jij een abonnement op een papieren krant?
- Nee
- Ja
- Nee maar wel gehad in het verleden
0 stemmers
Hadden/hebben je ouders een abonnement op een papieren krant?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet/ n.v.t.
0 stemmers
Volgens mij hebben mn ouders echt op 4 kranten een abonnement. Die zijn sowieso abonnement gek.
Een krantenabonnement voelde als een molensteen om mijn nek, en dan had ik zelfs alleen nog maar de zaterdagkrant.
De eerste 2 keer vond ik het leuk om hem meteen te lezen. Daarna had ik een keer geen tijd, toen geen zin, toen vergat ik het, en voor ik het wist had ik een stapel die alleen maar groter werd.
Ik voelde de constante druk om alles nog te lezen, en uiteindelijk bladerde ik maar even snel alles door, wat me toch nog de hele dag kostte, en heb ik geprobeerd het op te zeggen, wat ook een crime was, want de klantenserviceman was ontzettend teleurgesteld in mij dat ik het op wou zeggen en die kon niet begrijpen dat ik er geen tijd voor had.
Nooit meer voor mij!!
Vind jij dat papieren kranten vaak te groot zijn en irritant om te lezen?
- Nee geen probleem mee
- Ja
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik kon dus als puber nooit fatsoenlijk een papieren krant lezen, werd daar helemaal lijp van. Vond het zo irritant gevouwen.
Iets anders zou mischien youtube zijn. Lijkt me leuk als je als journalist soort informatie filmpjes kan maken en ook beetje als kleine documentaires. Mischien ook omdat film me heel leuk lijkt
Weet niet hoe lang geleden je puber was, maar veel kranten zijn nu een kleiner formaat dan een aantal jaar terug! Dat was inderdaad niet te doen.
Zo’n 10 jaar geleden? Haha, volgens mij hebben mn ouders nog van die grote. De Volkskrant dacht ik? Iig 1 is volgens mij nog zo groot. Zou daar vroeger niemand over geklaagd hebben?!
Ik heb tijdens mijn studie een abo op NRC gehad en nu word ik ieder half jaar opnieuw gebeld of ik niet alsjeblieftprettyplease opnieuw een abonnement wil. En IEDERE keer zeg ik dat ik via mijn werk gratis en voor niks alle kranten kan lezen en dat ik dus geen abo nodig heb. Vervolgens is het “oh ja, begrijpelijk, tschuuuus”, maar ze blijven toch bellen? Hoezo schrijven ze dat niet even op?
Haha ja heel herkenbaar Elke week vond ik dus al een ziekelijk tempo.
Volgens mij zijn de landelijke kranten al een aantal jaar allemaal kleiner. De telegraaf was de laatste en die is ook al denk ik 3 jaar kleiner
Ken jij het woord starnakel? las het net in een NOS artikel: https://nos.nl/artikel/2344787-dronkelap-lift-mee-op-fietsenrek-duitse-bus.html
- ???
- Natuurlijk!
0 stemmers
Het betekent dus stomdronken
Er zouden meer redacteuren op deze wereld gewoon https://www.ishetb1.nl/ moeten gebruiken.
Snap echt niet dat dit soort ouderwetse en ingewikkelde woorden nog gebruikt worden?
Ik ben echt heel erg allergisch voor dit soort wollige woorden. Hoe mooi ze ook zijn, ik denk dat een grote groep mensen hierop afhaakt en dat is niet echt het doel van een nieuwsorganisatie die toegankelijk moet zijn voor iedereen.
Ik mis mijn krantje bij mijn ontbijt echt
Ja maar wel omdat er een Duits woord is wat erop lijkt