Stel je persoonlijke vraag #19

Mijn vriend krijgt net een boete uit Duitsland in de bus voor te hard rijden, van ongeveer 100 euro. Voor zover ik het me kan herinneren (we waren op vakantie) was het aan de rand van een dorpje en dus blijkbaar nog net bebouwde kom. Hij is na een aantal maanden geen werk te hebben (net klaar met studie en toen corona) net weer op een punt dat hij redelijk normaal rond kan komen. Ik vind het zo sneu dat ik bijna geneigd ben aan te bieden om mee te betalen, ook omdat we samen op die vakantie waren, maar dat is ook wel stom/raar misschien?

• Niet doen, hij reed zelf te hard
  • Kan je best aanbieden, samen uit samen thuis
  • Aanbieden het van de gezamenlijke (spaar)rekening te betalen kan wel
  • Anders

0 stemmers

1 like

Aufmachen!!

Please open the door!

2 likes

Ik maak elk jaar een playlist met de liedjes die ik dat jaar luister. Gedurende het jaar voeg ik steeds meer nummers toen. Vooral ook leuk om later oude lijsten terug te luisteren.

5 likes

Heel divers! Ik heb best veel lijsten. Maak bijvoorbeeld de weken voordat ik naar een festival ga ( :sob: ) lijsten aan op basis van de setlist van artiesten. Dus die heet dan bv ā€˜War in drugs Lowlands 2018ā€™ oid. Maar ik heb ook lijsten met chille muziek tijdens een diner, een twerk lijst, een ā€˜puf en perslijstjeā€™ (die stond dus aan tijdens mā€™n bevalling), foute dansmuziek etc etc.

2 likes

In het theater en bij opera heb je vaak boventiteling. Dat klinkt nog gekker (maar op zich wel logisch dat dat ook bestaat natuurlijk)

1 like

Ik heb gestemd op genre maar doe eigenlijk van alles wat. Heb lijsten voor van alles en nog wat, vrolijke muziek, zeroes, per artiest, mā€™n all time favorites, nostalgische muziek, etc.

3 likes

Oke mā€™n gut feeling was ook al gewoon om mee te betalen dus na 6 stemmen daarop heb ik het aangeboden hahaha, hij is er erg blij mee

25 likes

Eerst maakte ik lijstjesā€¦ Maar nu lui en druk ik op hart hartje als ik een nummer leuk vind en luister ik de luist nummers die je leuk vind. Of lijsten die Spotify voor jou maakt.

2 likes

Moet direct hieraan denken

67 likes

Ik heb dus nog 1 verstandskies en ik baal er van dat het niet symmetrisch is.

1 like

Ik vind T maar A. F. Th. van der Heijden zal het niet met me eens zijn :grinning:

2 likes

Maar als je dit moet uitspreken, hoe spreek je het dan uit?

• A.F.Tee
  • A.F.Tee-Haa
  • Anders

0 stemmers

2 likes

hahah alle ā€˜jaā€™ stemmers, hebben jullie inmiddels al gereageerd? ik vroeg dit 8u geleden

• nee nog steeds niet
  • ja eindelijkkk

0 stemmers

1 like

Ik heb al weken dingen openstaan :sweat_smile:

5 likes

ik heb echt 30 ongelezen chats hahaha
niet mā€™n beste eigenschap

6 likes

@littlenumbers en @instantramen maar zijn dat dan ook chats echt gericht met een bericht of vraag naar jou, of groeps-chats of gewoon iets als ā€˜oke :+1:!ā€™

1 like

Naar aanleiding van jouw poll zelfs!

3 likes

:fist_right: :fist_left: ik ook haha

2 likes

Wat is jouw favoriete celebration?

• Mars
  • Snickers
  • Twix
  • Milky way
  • Bounty
  • Maltesers
  • Dove
  • Dove caramel

0 stemmers

En wat is je minst favoriete celebration?

• Mars
  • Snickers
  • Twix
  • Milky way
  • Bounty
  • Maltesers
  • Dove
  • Dove caramel

0 stemmers

Naar aanleiding van een bericht op facebook. Uit onderzoek blijkt dat bounty minst favoriet is (verbaast me niks), gevolgd door snickers (verbaast me heel erg!!)

1 like

Ik open gesprekken gewoon en laat ze dan hele dag of langer onbeantwoord. Ik zie het nut niet zo in van niet openen. Mensen zien je toch wel op een dag (of week) online komen en weten heus wel dat je gezien hebt dat ze hebben geappt.

4 likes