Stel je persoonlijke vraag #19

Dove Caramel zitten er voor mn gevoel altijd maar 2 in een doos ofzo. Dus ik ga altijd als een aasgier op de celebrations af om een dove caramel te veroveren. Die milky way is zo’n crispy dat vind ik mwah. Maar uiteindelijk eet ik wat de pot schaft, dus lust ik alle celebrations

5 likes

Maar als ik ze geopend heb, dan heb ik geen enkele reminder meer voor mezelf dat ik er nog iets mee moet. Als ik per ongeluk iets open als ik niet kan reageren, dan vergeet ik dat daardoor vaak ook

4 likes

heb jij een hor in je slaapkamer?

• nee want kan niet
  • nee want wil ik niet
  • nee maar wil ik wel
  • ja
  • ja maar die is kapot dus die kutbeesten vliegen er alsnog doorheen

0 stemmers

ik heb er sinds een paar weken een opgehangen en ik heb nog nooit zo ontspannen geslapen, en als ik dan alle posts hier lees over muggen denk ik oefffff

3 likes

Nee, maar ik wil wel.

1 like

Ja maar die is kapot dus die kutbeesten vliegen er alsnog doorheen

1 like

@kringel heb t aangepast, ben benieuwd hoeveel mensen gaten in hun hor hebben ook

2 likes

Ja, sinds vorig jaar toen er in 1x een vleermuis bij mijn zoontje op de kamer zat. Was door het kiertje gekropen ofzo. Rolluik zat namelijk dicht en t raam dus maar een heel klein stukje open. Trauma hoor.

1 like

De tafel van 13 natuurlijk! Doh

6 likes

Ik drink nooit zo melk, maar als het ergens doorheen moet gebruik ik plantaardige melk

6 likes

Melk drink ik eigenlijk niet meer ‘los’, maar ik heb wel altijd een paar pakken houdbare melk in de voorraadkast voor pannenkoeken. Meestal van koeien.

1 like

Ik laat m’n borsten 1 x per jaar controleren in het ziekenhuis (lichamelijk onderzoek, echo en mammogram) ivm mastopathie. Ik heb altijd goedaardige tumoren, dus kan zelf niet checken voor het verschil. Iedereen die dat wel zelf kan wil ik wel aanraden het niet maar 1 x per jaar te doen, dan merk je het verschil minder snel op, schijnt.

6 likes

Het wad toch afgeraden dat vrouwen hun borsten zelf moeten controleren. Doordat na die campagne veel vrouwen van alles gingen voelen wat niks betekende.
Ik voel weleens maar ik heb geen idee of iets een melkklier is (heet dat zo bij vrouwen die niet zwanger zijn/geen borstvoeding geven) of vet of een spier/bot. Heb serieus geen idee en als ik dan iets voel ga ik denken shit is dit wel goed. Dus ik doe het eigenlijk bewust nooit.

1 like

Ik controleer m’n borsten niet bewust, maar merk wel op als ze anders zijn

1 like

Ben de laatste tijd veel mijn borsten aan het controleren, 1 vriendin en 1 collega hebben in de afgelopen maand beide te horen gekregen dat ze borstkanker hebben dus het speelt op dit moment veel door mijn hoofd.

1 like

Ik voel idd en verder hou ik het in de gaten met de hulp van dit plaatje

8 likes

Dit jaar nog geen rivierkreeft in m’n verwarming gevonden dus fingers crossed!!

2 likes

Is dit een ding?
Waar ziet iedereen rivierkreeften. Behalve bij het water dan.

12 likes

Ik snap de ‘slapen jouw handen/armen tijdens het slapen’ niet. Of die lichaamsdelen meedoen en still liggen als je slaapt? Volgens mij vat ik hem helemaal verkeerd op.

3 likes

Nee, niet echt denk ik. Misschien heel regionaal? Ik heb er een paar jaar geleden helemaal in paniek over gepost hier, inclusief gore foto van een rivierkreeft in staat van ontbinding

3 likes

Ben jij op dit moment gelukkig?

• Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

1 like