Maar eerlijk, ik zou wel eens in zijn huis willen overnachten
You sure about that?
Whaaa
Kam of borstel jij, over het algemeen, je haar iedere dag?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Nee want krullen
Heb jij op dit moment een whatsappgesprek op ongelezen staan omdat je nog geen zin hebt (gehad) om daar op te reageren ?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik heb nu een tuin en lafffffff de tuin. Heb geen oprit want geen auto + genoeg parkeerplekken voor als ik wel een auto heb. Heb ook een bad, maar daar staan wasmanden in en ik ga 3 keer per jaar in bad dus geen must. Word echt gelukkig van mijn tuin dus zou never nooit meer een huis willen zonder tuin.
Utrecht kan niet trashy zijn he
Hahah wat een smiecht!
Als je een nieuwe account hebt aangemaakt vind je het dan wel of niet leuk als mensen je een dm sturen met âhee was jij eerst X?â
- Ja heel leuk!
- Nee, helemaal niet leuk
- Soms leuk als het gestuurd wordt door een actief iemand
0 stemmers
wat is er nou niet mooi aan Wormerveer
Het begint al bij de naam
Bedoel je eigenlijk de omgeving of de bevolking?
Ik heb gestemd met het beeld van de bevolking in mn hoofd.
Bevolking, cultuur.
true, -veer heb je wel t mooiste darp van nederland
Ja, ok. Trashy was een eitje. Maar classy was toch wel een spagaat, ik dacht eerst aan gelderland, maar toen dacht ik aan michella kox en arnhem. Toch maar voor noord-holland gegaan, ondanks de trashy parels.
Als iemand er zelf (over zichzelf dus) naar verwijst in ât openbaar, okĂ©, maar iemand uit het niks privĂ©berichten om te vissen of je vermoedens kloppen vind ik lichtelijk overdreven
Laatst werd hier een landkaart gedeeld met de meest populaire kindernaam per provincie. In Flevoland was het Jayden. I rest my case.
Ik zat er toevallig laatst nog aan te denken hoe jammer ik het vind dat er zoveel Nederlandse singer-songwriters in het Engels schrijven (terwijl ik luisterde naar een extreem armoedige songtekst). Het vervalt zo vaak in clichĂ©âs, en het is vaak saai omdat je in een taal die je niet 100% machtig bent toch niet helemaal tot de kern komt ofzo. Zeker in liedjes is het juist heel mooi als iemand kwetsbaar is of zich blootgeeft, en dat ontwijk je vind ik een beetje in een andere taal.
Mijn favoriete Nederlandse woord dat we niet in het Engels hebben (en waar ik eerlijk gezegd ook niet echt een goede Nederlandse definitie van kan geven): rommelen! Dat je zo lekker alleen thuis bent en een beetje dingetjes in je huis doet, muziekje aan, etc. Garbageing