Haha ik zou er momenteel alles aan doen om een oprit te hebben. Ik betaal een dure parkeervergunning, woon in t centrum maar ben niet altijd gegarandeerd van een plekje hier want ja… veel doorstroom steeds aan auto’s die hier naar de stad komen . Echt nummer een ergernis maar kun je wel verwachten als in t centrum gaat wonen ofc.
Maar als ik straks in een huis ga wonen dan is het gewoon afhankelijk van de straat hoor. Maar momenteel zou ik zeggen ja oprit, nee bad (vind ik toch niks aan) en nee tuin (wel küt)
Ik houd echt van een tuin, vooral tijdens mooie zomeravonden. Leuke lichtjes en kaarsjes in de tuin en dan samen met vrienden kletsen en bier drinken, echt perfecte avonden zijn dat
Edit: @Twonights ik zie dat ik op jou reageer, maar dat was niet de bedoeling haha!
Haha ja ik weet er een! Terrasjes, gewoon met veel stoelen en tafeltjes voor de deur van een café wat drinken. Mijn Duitse en Engelse collega’s waren echt verbaasd, want zowel terrace als terrasse betekenen nét iets anders. Mijn Engelse collega noemde het gewoon de ‘outdoor seating area’ haha
Ja had ik niet echt over nagedacht toen ik laatst mijn eerste auto kocht nadenken over parkeersituaties bestond nog niet in mijn hoofd
Ik heb geen auto, hou niet van tuinieren en in bad liggen vind ik niet chill
You live, you learn
@Vaiana dat mag jij een andere feature voor je toekomstige huis bepalen wat mij betreft!
Ik heb een bad en ik lig daar misschien 4 keer per jaar in haha. Ik mis nu wel echt heel erg een tuin.
Ahaha dat is wel een goede, maar ik wil niet te Wibi worden met mijn Disney collectie
Misschien een mini bieb of kantoor? Geen idee, ik heb niet zoveel wensen voor een huis.
Bij welke Nederlandse provincie heb je het meest trashy beeld?
- Noord Holland
- Zuid Holland
- Zeeland
- Brabant
- Limburg
- Gelderland
- Overijssel
- Flevoland
- Drenthe
- Friesland
- Groningen
0 stemmers
En het meest classy?
- Noord Holland
- Zuid Holland
- Utrecht
- Zeeland
- Brabant
- Limburg
- Gelderland
- Flevoland
- Overijssel
- Drenthe
- Groningen
- Friesland
0 stemmers
Ik wil Noord-Holland stemmen, want het het Gooi ligt daar, maar dan denk ik aan Wormerveer, Schagen en Purmerend en moet ik janken.
Brabant= drugs labs
Classy natuurlijk, allemaal om 12.00 uur aan de wijn hier
Ja idd noord en zuid Holland hebben allebei super veel classy gebieden maar tegelijkertijd ook heel veel trashy gebieden.
Gelderland is fucking saai en er wonen alleen maar boomers dus ik heb ze de classy stem maar gegeven. Weinig super erge trash daar.
Iedereen de Brabant aanklikt als thrashy is duidelijk nog nooit in Almere geweest trouwens. Wetenschappelijk bewijs:
Yikes, vandaag geleerd dat het Gooi niet in Utrecht maar Noord-Holland ligt
De Veluwe ligt in Gelderland!
Trashy natuurlijk. Heel bekend Nederland woont daar
Ik slaap op zolder maar mijn telefoon ligt ‘s nachts altijd beneden. Werkt echt zo goed. Voel dan ook niet die ‘drang’ om op mijn telefoon te kijken.
Nee nee
Johan vlemmix woont in Brabant, waardoor Brabant automatisch de trashy stem wint.