Het is waar! Canadezen en Kiwi’s zijn aanraders btw.
material arts
Groene of gele kiwi’s
Beide! Incl schil.
Oh jij houdt van harig dus
Ja mijn uitspraak is dus echt very native. Dat komt because ik wel eens in New York ben geweest. Oh excuse me I lived there. Dat vind ik ook zo fucking difficult aan de corona, dat ik niet terug kan naar the only city that matters. Snap je? Ik luister de hele dag “New York state of mind” en dan breek ik echt. I cry, you know.
Mijn Engels is matig. Op de tweede date met mijn vriend zei hij dat hij voor zijn werk voornamelijk Engels spreekt met collega’s. Toen hij later die avond vroeg wat mijn favoriete spel is, dacht ik aan thirty seconds. Dit durfde ik niet uit te spreken en daarom zei ik: mens erger je niet. Mooi mee weggekomen.
Wij hebben dezelfde schoonmoeder denk ik. I feel you.
Ik heb een redelijk goede Engelse uitspraak, maar in een gesprek met anderen word ik altijd zenuwachtig en dan klinkt het voor geen meter meer. En dan wordt het alleen nog maar erger. Heb er al eens over nagedacht om een cursus Engels te volgen om dit te verbeteren, want het voelt heel knullig.
Same, maar ik heb alleen geen kiwi accent omdat mijn moeder het niet zo sterk heeft. Vind ik eerlijk gezegd niet heel betreurenswaardig.
Dacht @Jeg dat het zo heette? Dan kunnen we elkaar de hand schudden Ik heb namelijk vorige week dood serieus tegen iemand material arts ipv martial arts gezegd en ben zo uitgelachen omg :’)
Omg dit is ook echt iets voor mij, gewoon geen antwoord durven geven en dan maar random iets andere zeggen. Zelfde met vragen als wat is lievelingsfilm of lievelingsliedje ofzo… bepaalde celebrity namen durf ik ook al niet.
Ik heb volgens mij een gekke mix. Sommige woorden spreek ik heel Brits uit en andere meer ‘Vlaams’ (beetje Frans touch die er dan insluipt, heb gemerkt dat veel Vlamingen dat hebben). Collega’s zeggen soms dat ik Brits klink, maar de lat ligt niet zo hoog op mijn werk, dus eigenlijk geen idee
Ik leer nu door jouw post dat het geen material is
Haal jezelf maar weg bij goed
Je mag helaas geen screenshots van persoonlijke gesprekken delen hier.
Heb je wel eens… (Anoniem)
- Een relcomment geplaatst op sociale media
- Geklaagd bij een fabrikant met een leugen
- Een boze brief geschreven
- Op het forum getrolld
- Gevochten
- Passief agressieve briefjes gemaakt
- Iemand ge-ghost
- Wraak genomen
- Iets van een ander expres kapot gemaakt
- Iemand verruild voor een ander
- Geroddeld
0 stemmers
Volgens anderen is mijn uitspraak echt goed, maar ik denk gewoon goed. Het woord jewellery kan ik niet fatsoenlijk uitspreken. Wat een schijtwoord. Juwalry.
Ik ga wel echt stuk om material arts hahaha geweldig. Ik ken dat woord alleen maar omdat Taylor Lautner die ik op een blauwe maandag geweldig vond dat deed maargoed.
Hoevaak praat jij Engels?
- Dagelijks
- Wekelijks
- Een paar keer per week
- Een paar keer per maand
- Maandelijks
- Minder dan maandelijks
0 stemmers
Oh en ik vind sommige native speakers juist niet te verstaan. Heel binnensmonds klinkt het in m’n oren. Vooral bij Amerikanen. Zo’n jongen die geboren en getogen is in Missouri kan ik echt amper verstaan. 1 zin lijkt net 1 lage toon.