Stel je persoonlijke vraag #18

Vroeger toen we nog stallen/een boerderij hadden, maakte ik altijd samen met een vriendinnetje hutten op de hooizolder. Dat ding was huge en lag meestal niet helemaal vol dus genoeg plek over. Dan verplaatsten we de pakken hooi zodat we kamertjes hadden, maakten we meubels van hooipakken enzo. Later kregen we ook allemaal oude lakens en de kussens van een oud bankstel dus toen werd het helemaal fancy. Wilde daar heel graag een keertje slapen, maar dat is er eigenlijk nooit van gekomen omdat dat vriendinnetje heel erge heimwee had en nergens anders durfde te slapen.

Maar inderdaad die jeeeeeuk na zoā€™n dag daar spelen haha. Dat hooi vond je ook echt 'savonds met douchen terug in je onderbroek :sweat_smile:

5 likes

Haha heb ik in real life ook wel eens gehad. Een gozer die me altijd van mn fiets trapte zat pas steeds met me te flirten, dus ik vroeg aan hem of hij enig idee had. Hij had echt geen idee. Zo bizar.

Edit: was misschien maximaal 7 jaar geleden

1 like

Oppas is in ons geval mijn schoonzus of schoonouders en zij willen er niks voor.

3 likes

Ze gaat daar dan heen idd. Dat werkt voor nu voor haar het beste en vinden de mensen in kwestie zelf ook prettiger haha. Denk dat we in de toekomst gewoon een oppas zouden zoeken tot max 00:00 uur en niet altijd uit logeren

2 likes

In de huidige tijd en door familie-omstandigheden niet, hiervoor kwamen mijn ouders dan wel eens en bleven tot we rond 22/23 weer thuis waren.

2 likes

Zusterschap klinkt een beetje spiritueel?
Herkenning is wel fijn m.b.t. bepaalde onderwerpen (zoals seksuele intimidatie idd en geen kinderen willen). Maar ik voel daar niet iets heel diepzinnigs bij, dus weet niet of mijn stem dan klopt :woman_shrugging:

2 likes

Als wij een avond weg willen dan slaapt hij bij mijn ouders/schoonouders of zwager & schoonzusje.

2 likes

Ik vind deze zo met dat zilver er omheen niet mooi qua stijl. Met macrame eromheen vind ik het wel heel leuk. Dan zou ik er 20 aan uitgeven denk ik. En dan ook 20 en niet meer omdat je zoiets best ā€œmakkelijkā€ zelf kan maken met wat oefening.

1 like

Oh, dan nee nooit. Voel wel eens herkenning en ā€˜lotgenootā€™, maar nooit op een spiritueel niveau of zoiets zweverigs.

Heb jij meer mannelijke of vrouwelijke vrienden?

• Meer mannen
  • Meer vrouwen
  • Gelijk
  • Ik heb geen vrienden

0 stemmers

Niet doof, wel slechthorend

Oostindisch
Ha-ha

24 likes

Ene moment vind ik ze leuk en het andere moment besef ik weer dat we niet echt (meer) matchen

10 likes

Heb jij wel eens ovulatiepijn (anoniem)

• Ja regelmatig
  • Ja af en toe
  • Ja wel eens gehad
  • Nee nooit gehad
  • Ik weet het niet zeker
  • Alleen links of rechts
  • Aan beide kanten tegelijk
  • Een plopje
  • Vage/zeurende pijn
  • Heel erge pijn
  • Kort (seconden/minuten)
  • Lang (uren/dagen)
  • Ik wist de eerste keer meteen wat het was
  • Ik dacht de eerste keer dat er iets serieus mis was
  • Wordt erger tijdens seks/wordt getriggerd door seks
  • Blijft gelijk tijdens seks
  • Wordt minder tijdens seks
  • Ik heb geen seks als ik ovulatiepijn heb
  • Menstruatiepijn is erger dan ovulatiepijn
  • Ovulatiepijn is erger dan menstruatiepijn

0 stemmers

1 like

Heb jij achteraf het gevoel dat met name april en mei een soort tijdsloze waas waren omdat er niks/niks bijzonders is gebeurd?

• Ja what even is time
  • Nee ik herinner me het allemaal alsof het gisteren was
  • Allemaal de schuld van 5G

0 stemmers

1 like

@Neverland fout antwoord :crazy_face:

Ja ik heb nog steeds het gevoel dat het eind april is of zo. Alle dingen die normaal het ritme van het jaar voor mij bepalen (feestdagen, verjaardagen et cetera) waren er nu niet.

12 likes

Oh ja dat steekt bij mij ook echt als een gek. Ik wist nooit wat het was maar door het forum weet ik vrijwel zeker dat het ovulatiepijn is. Alleen duurt het bij mij vaak wel 2 uur wat me dan weer lang lijkt.

2 likes

Ik ging op de middelbare wel met iemand om die slechtziend was

De eerste keer dat ik een hevige ovulatie pijn had ben ik naar de huisartsenpost gegaan omdat ik dacht dat ik een blinde darm ontsteking had. De arts daar dacht het ook en stuurde mij naar de eerste hulp. Daar werd een echo gemaakt en zeiden ze: nee joh, je hebt je ovulatie maar!! wacht, wat?
Nu heb ik het nog steeds als ik rechts ovuleer. Ik kan niet meer lopen van de pijn, kan niet meer plassen. Ik kan alleen maar in de foetus houding liggen en hopen dat de pijnstilling snel gaat werken.

1 like