Ik snap dat het vervelend is, maar iemand je gratis laten helpen en als met mislukt wel geld vragen klinkt voor mij niet zo netjes.
Hij heeft gewoon bijna mijn hele laptop gesloopt…
Waarom maak je een poll als er maar één antwoord je zint
Omdat ik gewoon benieuwd ben wat anderen zouden doen. Maar ik ga nu ook niet in discussie hierover want heb nauwelijks gegeten vandaag (lange dag gehad) en wil niet onnodig chaggy lopen doen tegen jullie.
Als iemand iets van je kapotmaakt, is het niet zo gek om daar geld voor te vragen, toch? Zeker als hij of zij zich voordoet als iemand met verstand van zaken. Ik weet niet hoe makkelijk ik het zelf zou vinden om om geld te vragen als ik me in @Fenayi’s positie bevond, maar ik zou als ‘de sloper’ in ieder geval wel aanbieden om m’n fout financieel recht te zetten. Vind ik wel zo netjes.
Maar ja dit soort situaties blijven lastig vind ik, ook als je dingen uitleent die mensen dan slopen of kwijtraken. Je hebt natuurlijk niet samen een soort contract getekend waarin je afspraken hebt gemaakt over mogelijke risico’s.
Kijk nu het programma ‘Het mooiste meisje van de klas’ waarin ze iemand volgen die vroeger het mooiste meisje van de klas was. Heb eerder weleens een aflevering gezien waarin iemand een stichting runde en volgens mij meedeed om aandacht te vragen voor die stichting, maar voor de rest snap ik echt niet waarom je hieraan zou meedoen als ‘mooiste meisje’. Lijkt me zo genant om gevolgd te worden omdat je vroeger knap en populair was.
- Ik zou wel meedoen als ik daarvoor gevraagd werd
- Ik zou echt NOOIT meedoen als ik ervoor gevraagd werd
- Ik zou alleen meedoen als ik daardoor aandacht kon vragen voor een goed doel/stichting die iets voor me betekent
0 stemmers
Het zijn ook echt van die levendige verhalen over wie ze leuk vonden en de eerste zoen op je tiende en bubblicious kauwgom en playback shows. Deze mensen zijn 40 ofzo. Ik ben een stuk jonger en ik herinner me dat soort dingen niet eens? Is één vage blur.
Als ik daaraan mee zou doen zou heel Nederland zich afvragen hoe lelijk mijn klasgenoten dan geweest moeten zijn.
Haha de aflevering begint altijd met een reeks klasgenoten die vol lof spreken over hoe knap en betoverend de hoofdpersoon was. Zie het helemaal voor me: ‘…Leeuwenhart…? Wie…?’ en ‘Zij, het mooiste meisje? Nee joh, dat was Patricia!’
Leeuwenhart? Dat meisje dat op haar 17e nog twee ruggen had? Die met de acne en beugel? Die altijd in Cars kleding liep? Die klonk als een paard als ze lachte?
Ik vind dat zo tenenkrommend. Dit hele format is mij een raadsel. Waarom een programma maken over iemand die tijdens haar schooltijd zo fantastisch mooi was? Who cares?
Ik zou vragen of hij je misschien tegemoet kan komen, maar je was er zelf bij toen hij dat spul er in spoot hahaha
Ik ook hahahhahahha
Nah ik ben nu bij het ‘maar voor haar was het leven ook niet makkelijk’-deel dus misschien is dat wel het idee… laten zien dat niemands’ leven perfect is.
Maar wat dat betreft vind ik De Reunie leuker want daarbij ging het om meerdere mensen en om groepsdynamiek enzo, niet om 1 random persoon.
Er was een aantal jaar terug toch ook zo’n programma dat volwassen mensen die op school werden gepest hun oude pesters gingen opzoeken? Was ook in een soort schoolsetting geloof ik
Ja dat was echt Cringe af.
Van die 35jarige mensen die zich niet eens meer herrinerden wie ze gepest hadden en dan een gepest iemand die er duidelijk nog steeds niet overheen was.
Ja dit denk ik. De afleveringen die ik ooit heb gezien van het mooiste meisje van de klas had ze altijd wel een enigszins heftig verhaal. Ik kreeg altijd het idee dat ze willen laten zien dat ook het mooiste meisje van de klas, wat vaak toch wel aanzien had enz, ook geen garantie op een makkelijk leven heeft
irritant zeg. ik zou me echt rot voelen als ik hem was. hij kan op z’n minst erkennen dat hij je niet bepaald verder heeft geholpen met je laptop. wellicht iets met aansprakelijkheidsverzekering?
ik wil dit nu kijken maar als het een programma van RTL was, is het niet meer beschikbaar voor de gewone mens zonder XL-abonnement