Stel je persoonlijke vraag #18

Oh nu eentje waar je maar op 1 kan stemmen.
Verjaardags/ansichtkaart, waar gaat je voorkeur naar uit

• Bloemen
  • Mensen
  • Dieren
  • Patronen
  • Quotes/test
  • Anders. Tell me!

0 stemmers

1 like

Ik heb ooit een heel kinderkamp alleen moeten leiden, omdat ik de enige begeleider was en toen heb ik ook lekker bij de kinderen in de hooizolder geslapen! Ben ook vaak even laat naar bed geweest omdat ik moe was en toch met niemand kon praten. Hahaha

1 like

Ik vind minions heel leuk dus meestal kies ik minions en anders vaak “lettertype kaarten” dus gewoon de tekst (bedankt/gefeliciteerd/hoera) op een mooie manier
Met kleurtjes of juist zwart wit

Ansichtkaart uiteraard van de omgeving!!

3 likes

Welke van de volgende gebruik je wel eens in je teksten?

• i.e.
  • e.g.
  • geen

0 stemmers

1 like

Ik maak er een sport van om de lelijkste/raarste kaartjes uit te kiezen :joy:

Nee is grapje natuurlijk

1 like

En ‘ergo’ maar dan krijg ik vaak rare blikken.
Vind dat echter zo’n mooi woord.

8 likes

Ik heb ja gestemd, maar eigenlijk geen idee in deze situatie. is dit niet een verzekeringskwestie? Plus, geen professional? Want dan is het ook weer een beetje gevalletje niet handig om een willekeurig iemand ernaar te laten kijken :sweat_smile:

1 like

Heb je diegene ingehuurd en betaald of wat

Alleen de onderdelen binnen in mijn laptop zijn nog te redden, toetsenbord zelf is kapot gegaan. Harde schijf etc. zitten er ook onder maar die zijn nog te redden godzijdank.

1 like

Nee is een goede vriend van mij, hij zei dat het echt wel kon en heeft in het verleden ook een baan gehad waar hij computers in en uit elkaar moest halen.

1 like

Klinkt bijna alsof die vriend je expres wilde naaien

Maar je toetsenbord was al half kapot en je hebt er zelf mee ingestemd om dat spul te gebruiken. Het is helaas gewoon een les voor een volgende keer om niet zomaar iemand te vertrouwen met kapotte electronica en zogenaamde oplossinkjes.

5 likes

Nou half kapot zou ik niet willen zeggen, hij moest gewoon los worden gemaakt en dan was het probleem waarschijnlijk gewoon opgelost en hij was ook nog gewoon prima bruikbaar. Daar kwam hij in eerste instantie ook voor maar hij had niet de juiste tools mee. Enige toets die het niet deed was de / & ? (maar dat is 1 knop).

Hierdoor weet ik dus niet hoe ik de poll moet beantwoorden. Mijn bed staat met het hoofdeinde tegen een muur, is dat dan 1 of 0? Er hebben zoveel mensen op 1 gestemd, hebben die allemaal 1 zijkant tegen de muur of hebben die het hoofdeinde dan als 1 kant gerekend? Ben helemaal in de war

3 likes

ik gebruik wd40 voor piepende scharnieren en mn fiets, mn toetsenbord zou niet in mij opkomen. kan me voorstellen dat je hem wel vertrouwde in dat hij weet wat hij doet. hoe reageerde hij zelf?

Hij zegt dat niemand weet waar ze over praten
 Terwijl sinds gisteravond minstens 40 mensen hebben gezegd (ook Tweakers forum) dat het fucking dom was wat hij heeft gedaan maar nee hoor al deze mensen hebben er geen verstand van volgens hem. Het is echt een godswonder dat mijn laptop zelf het nog doet.

Toen ik dit vertelde tegen iemand van mijn werk is hij op zijn vrije dag ook meteen daarheen gekomen om hem los te halen omdat het anders misschien wel eens te laat kon zijn. En juist omdat hij zijn fout niet wil toegeven ben ik gewoon extra pissig.

Hmm

Superkut maar uiteindelijk je eigen verantwoordelijkheid.

4 likes

De vraag is tegen hoeveel muren je bed aan staat, niet met hoeveel zijkanten tegen de muur! Dus jij zou dan 1 moeten antwoorden

1 like

Ja het ligt eraan of je zijkanten of kanten leest want een bed heeft natuurlijk maar twee zijkanten maar wel vier kanten.
Denk dat daar de verwarring zit.

3 likes