Stel je persoonlijke vraag #18

ik hoop echt dat dit strafbaar wordt

34 likes

Ja zou ik ook zijn hoor haha. Snap daar niet zoveel van. Ik zou zelf wel een oase willen zonder tegels en met enkel zelf gezaaide planten.

1 like

Loop je liever 15 min of fiets je liever 15 min?

• Ik fiets liever
  • Ik loop liever

0 stemmers

Ik denk echt dat ik qua beweging fietsen echt het ergste ooit vind

1 like

Ik fiets echt nooit terwijl ik het helemaal niet zo erg vind maar dan moet ik mijn fiets uit de schuur halen en dat durf ik niet want spinnen. En dat is oprecht de reden dat ik al een jaar of twee niet gefietst heb. :upside_down_face:

3 likes

Ik zou een tegelpaadje willen zodat je schoenen droog blijven als het heeft geregend of met de ochtenddauw, maar verder alleen gras en vooral veel bomen en planten. Ik snap echt niet dat mensen met een tegeltuin kunnen leven. Dan kun je toch net zo goed in een groot appartement wonen.
Ik wil dan wel een onderhoudsvriendelijke tuin want ik ben ook lui.

6 likes

Ik las laatst ook ergens dat het superslecht voor de natuur is want de regen kan door al die bebouwing/betegeling niet meer goed de grond in. Dus het grondwaterpeil is niet in balans

4 likes

Klopt, die wateroverlast wordt steeds meer overal, omdat iedereen gaat betegelen en verharden in de tuinen .

3 likes

Als ik fiets zweet ik echt binnen no-time. Dan is lopen wat fijner

zou jij een groen dak willen hebben (en we nemen even aan dat dat technisch mogelijk is)

• ja
  • nee
  • alleen als ik subsidie krijg
  • ik heb al een groen dak

0 stemmers

Dit is echt sinds Corona zo veranderd, ik loop nu altijd naar m’n AH (20 min enkele reis) ipv 8 minuten fietsen. Podcast op en vind 't zo fijn!

2 likes

En als men al gras aan legt in plaats van tegels is al zoveel beter. Want daar kun je gewoon op lopen en toch beter voor de natuurlijk.

Ik heb zelf een sloot in mijn achtertuin en je ziet gewoon het water daarheen lopen.

1 like

Ze zijn deze week (donderdag begonnen) mijn tuin aan het aanleggen. Over hopelijk 3 dagen zal ik een foto posten van mijn tuin :star_struck:
Mijn zelfontworpen tuin :smirk::grin::upside_down_face:

39 likes

woow wat leuk! ben erg benieuwd
mijn ex-date had een tuintje midden in het centrum van de stad (best wel uniek dus!) maar hij deed er niks mee en ik zat echt van :cry: zo zonde!! ik zou er echt een stadsoase van maken met mooie wilde bloemen, stapstenen, een hangmat. Ik zag mezelf al helemaal zitten daar
jammer dat het uit is haha

4 likes

Ja ik ook, nu is het een zandbak haha. Ik heb we tegels voor een terras en gras en borders met bloemetjes (ofja, die bloemen moet ik volgende week nog uitzoeken :sweat_smile:) en plantenbakken met groen.

Ah jammer zeg!

1 like

Had jij nu een woning in de vrije verhuur?
Ik huur nu bij een woningvereniging en zou heel graag de keuken willen aanpakken, maar eig geen zin om daar zoveel geld aan te besteden haha.

Mijn ideale tuin is zo groot dat 90% groen kan zijn en die 10% terras dan genoeg is om een veranda en eettafel enzo op te zetten.
Maar dat kan met m’n huidige tuin gewoon niet haha.
Als je daar een fatsoenlijke eet set en lounge set op kwijt wil zal je toch 50% moeten betegelen :sweat_smile:

Oeps ja dit ben ik maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen, heb geen verstand van tuinieren, kan niet klussen etc etc

Pannenkoeken

• Eet ik niet
  • Eet ik graag kaal
  • Eet ik graag met hartig beleg
  • Eet ik graag met zoet beleg
  • Eet ik graag met een combinatie van zoet en hartig beleg

0 stemmers

Jep. Ofja iets tussen vrije sector en woningbouw in. Het is van een bedrijf die veel huizen verhuurd.

Ik heb ook wel getwijfeld om het te doen, maar ik wil wel fijn en goed wonen en kan sowieso geen huis kopen (voorlopig). Als je het geld hebt en je wordt er gelukkiger van, gewoon doen zou ik zeggen

1 like

Waar ben jij banger voor?

• spinnen
  • slangen
  • ik vind ze allebei niet eng

0 stemmers