Zit een rammeltje in dus voor katten vast ook leuk (de onze vind 'm eng hahaha)
Ik ben wel een geskimt in Indonesië. Een dag later was bijna 2000€ weg. Maar binnen 24h had de bank het geld terug gestort,m. Het jammere was wel dat mijn pinpas per direct geblokkeerd werd en de nieuwe naar mijn thuisadres gestuurd werd.
Mijn creditcard is ook een keer fraude mee gepleegd. In één keer 1500 euro afgeschreven… kreeg ik ook wel terug gelukkig.
Wat zou jij ideaal vinden in je eigen tuin? Dus ook als je geen tuin hebt.
- Volledig betegeld
- Grotendeels betegeld met een beetje groen
- 50/50
- Veel groen met een beetje betegeld
- Volledig groen en geen tegels.
0 stemmers
Via marktplaats
Ik vind mijn boezem mooier…
- Met BH
- Zonder BH
- Geen verschil
0 stemmers
Een vrouw hoort een BH te dragen in het openbaar
- Eens
- Oneens
0 stemmers
Ik word er echt zo geirriteerd van dat mannen daar opmerkingen over maken. (Ik draag het liefst geen)
Ik las bezem en dacht huh
Mijn borsten zijn altijd mooi
Altijd lelijk telt dat ook haha. Ik vind het wel flauw dat mensen er opmerkingen over maken, alsof iemand er last van heeft
Oh ik had gisteren een soortgelijke vraag in m’n hoofd, ik stel hem alsnog even omdat het denk ik niet helemaal hetzelfde is.
In het openbaar een topje/shirt dragen waarin de vorm van je tepels zichtbaar is door de stof heen
- Oké
- Niet oké
0 stemmers
Op je werk een topje/shirt dragen waarin de vorm van je tepels zichtbaar is
- Oké
- Niet oké
- Hangt van je werk af
0 stemmers
Wel gehad maar dat is nu uit.
Hoe moet ik dit voor me zien? Dat als je het koud hebt, je dat ziet? Of een semi-transparant shirt waar je alles doorheen ziet. Ik denk waarschijnlijk te moeilijk, of niet?
Efteling kaartjes via marktplaats
Nouja het zal wel aan mijn tepels liggen maar bij mij zie je ze er altijd doorheen, ook als ik gewoon een shirt van katoen oid aan heb. Het lijkt altijd alsof ik het koud heb, zeg maar
Als jij kijkt naar verwachtingen die je van de liefde had, hoe voel je je daar dan over (tot nu toe)? Dus niet per se over je huidige situatie.
- Ik ben tevreden over mijn liefdesleven
- Ik ben heel gelukkig met mijn liefdesleven
- Ik ben hierover neutraal
- Ik ben teleurgesteld in mijn liefdesleven
- Ik ben ongelukkig wat betreft mijn liefdesleven
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ongelukkig, maar het kan op dit moment niet anders en daar hou ik nu rekening mee. En ooit komt het goed
Zelfs als ik een beha aan heb zie je de helft van de tijd de omtrek van m’n tepels erdoorheen. In m’n werk vind ik dat lastig, maar voor m’n gevoel kan ik er zo weinig aan doen
Kauw jij op soep? Als in tomatensoep uit blik of zak waar (kleinere)gehaktballetjes, vermicelli en kleine stukjes tomaat in zitten? Ik kom net tot het besef dat mijn vriend dat zo ineens door slikt zonder te kauwen. Hij vind het mega raar dat ik er wel op kauw en ik vind het raar dat hij dat niet doet…
- Ja, ik kauw op bijvoorbeeld tomaten of groenten soep
- Nee, ik kauw niet op soep
- Ik kauw alleen als het echt grote stukken of ballen zijn
0 stemmers
Het duurde even voordat ik doorhad dat hier be-tegeld stond. Ik las 10 keer bete-geld. Beetje zoiets als bommelding.
Ik heb zo’n hekel aan tegeltuinen. Mijn zusje had een huis gekocht en toen hebben ze alle planten en struiken (zelfs een kersenboom) die er stonden uit de voor- en achtertuin verwijderd Nu komen er grotendeels tegels en nog een klein gazonnetje. Het is niet mijn huis dus ik heb er helemaal niks over te zeggen, maar ik was er echt een beetje boos over.