Stel je persoonlijke vraag #18

Ew

4 likes

Ja, wel eens. Mijn ouders hebben nu een aantal jaar een Stafford en het is echt een schat van een beest, ze hebben m heel netjes opgevoed, maar tijdens de hondentraining met zijn broertjes en zusjes uit eigen nest nota bene mag er maar 1 hond per keer los omdat het anders misgaat. Het kunnen echt mega leuke lieve honden zijn, maar je moet ze wel strak opvoeden en er bewust van zijn dat je geen knuffelhond hebt voor andere honden in de buurt.

2 likes

Haha de bijnaam van Daniel Ricciardo, waar mijn forumnaam vandaan komt is The Honeybadger, die moest ik dus wel kiezen.

1 like

Het ligt natuurlijk heel erg aan de toon, maar als jij je er onprettig bij voelde dan vind ik dat je er wat van had mogen zeggen. Ik zou ook nog Coolblue contacteren, denk dat zij dit soort klachten heel serieus nemen. Wel zou ik daarbij aangeven dat er waarschijnlijk geen verkeerde bedoelingen waren, maar dat twee mannen in huis bij een (jonge) vrouw wel een natuurlijk overwicht hebben en dat dit soort opmerkingen dan niet lekker kunnen vallen.

25 likes

Ik maak eigenlijk altijd zelf iets, dus ben er nooit veel geld aan kwijt haha. Maar verschilt dus wel erg of ik iets groots of juist iets kleins maak hoeveel het kost aan materiaal

Oh wat leuk. Wat maak je dan?

Ik haak meestal een knuffeltje, toevallig vanmorgen deze afgemaakt

Maar soms ga ik voor iets simpels zoals een vlaggenlijn of een speenkoord ofzo

79 likes

Ohh out of character! Jij zat tijdje terug het uiterlijk van een dier toch heel erg te verdedigen haha. Weet alleen niet meer welk dier :thinking:

Inderdaad! Het zijn super lieve honden hoor maar je moet niet verwachten dat je gezellig je hond los kan laten. Heb zelf een bully, top hond voor het gezin. Super gek op mijn dochter en zachtaardig naar haar. Maar als die de kans krijgt grijpt hij wel een andere hond. Uiteraard niet zo geboren, maar na 2 keer zelf aangevallen te zijn is dit helaas wel het resultaat. En geloof mij als ze gaan vechten dan kan je niets doen behalve toekijken. Voor mij hierna geen ā€œvechthondā€ meer.

1 like

Wow deze post is precies je ondertitel!

10 likes

Haha dacht ik ook aan. Ergens zit het opgeslagen maar niet helemaal :stuck_out_tongue: (niet alleen wat het forum betreft)

1 like

Nee die van mijn ouders is ook wel eens gegrepen. Komt volgensmij doordat de manier waarop ze gebouwd zijn (brede borst, brede nek, beetje naar voren staand) als agressieve lichaamstaal overkomt op andere honden. Zielig eigenlijk

Neehoor juist niet!! Ik zat een lelijke vogel af te kraken haha en volgens mij had jii er ook op gereageerd dat je zo verbaasd was omdat je me zag als een beschaafde dierenvriend

2 likes

Dit ben ik met Driekwart van alles wat ik ooit geleerd heb tijdens mn studie.

10 likes

Oja dat was het haha. Ok geen dierenvriend, wel een mensenvriend :stuck_out_tongue:

Aah, zo lief en knap gedaan!!

1 like

Ja dit inderdaadā€¦ ik ga er een nachtje over slapen

Jaa, ze spelen door hardhandig te stoeien en daar schrikken andere honden vaak van. En dat veel andere hondenbezitters gewoon totaal niet opletten. Zoooo vaak gehad dat mijn hond duidelijk liet merken niet te willen spelen, wat je buiten zijn lichaamstaal ook kan zien doordat hij aangelijnd zit. En dat mensen dan keihard hun hond op de mijne laten afstromen terwijl hij ā€œvastā€ zit: want zogenaamd leuk. Dan reageert mijn hond met uitvallen en dan blijft de andere hond maar uitdagenšŸ˜…. Zeg dan altijd maar heel droog als hij hem te pakken heeft is het over he. En dan gaan ze ineens hun hond roepen die 9/10 keer niet luistert en er dan achter aan rennen. Terwijl als je gewoon passeert er niets aan de hand is, hij wil gewoon met rust gelaten worden.

Ahw ik vind dit zo schattig. Zou dit zo kopen voor mā€™n toekomstige kat of zo!

2 likes

Ben jij wel eens opgelicht? Vraag ik naar aanleiding van dit berichtje wat ik net las in het durf te vragen topic:

Er zijn hele oplichtingssystemen om iets te bestellen op een ander adres, dat op te halen onder het mom van oeps verkeerde adres, zodat de bewoner de betalingsverplichting heeft. Dus sowieso niet afgeven als iemand bij je aanbelt, melden bij bol en terugsturen.

• Ja
  • Nee

0 stemmers