Stel je persoonlijke vraag #18

Nee, maar wel over hun baasjes vaak

2 likes

Haha, achter het antwoord nee (ik heb geen vooroordelen) staat toch ook al best een vooroordeel?

Ik loop zelfs met een grote boog om een labrador of teckel heel.

Ik moet honden - eigenlijk alle dieren - niet en zij mij ook niet.

5 likes

Familie van me heeft een Stafford en die is zo lief, snap wel dat mensen m eng vinden maar het is zo’n lieve goedzak die gewoon heel enthousiast (en lomp) tegen je op springt.

3 likes

Gadverdamme man. Wat is dit voor kumbaya love alle dieren sfeer hier. @Penny_Lane gooi er eens een poll in.

24 likes

Ik haat alle katten

9 likes

Doe zelluf dan :triumph:

Who cares! Welke forummer haat je? Het is zaterdagavond. Waar is de drama?!

11 likes

heb jij wel eens ruzie/zeer verhitte discussies gehad met een forummer in je pm

• ja
  • nee
  • weet het niet zeker

0 stemmers

Welk dier past het beste bij @Lula

0 stemmers

4 likes

Ik kan niet kiezen!

1 like

Een nachtraaf

De bidsprinkhaan deed me het meest denken aan de gezellige oude man op haar ava💁🏼‍♀️

Hierom heb ik voor de honingdas gekozen :smile:

Edit: he doesn’t care

7 likes

M’n moeder haha, ze ging een heel gesprek met diegene aan. Jammer dat ik geen printscreens mag delen.

1 like

Alleen eenzijdig

Dat iemand heel boos deed en toen stuurde ik lol terug

9 likes

Ik ben van mening dat zulke honden niet meer “vrij” gefokt horen te worden zodat iedereen ze maar kan kopen via marktplaats voor een paar honderd.
Het zijn gewoon echt krachtige beesten en sowieso geen beginners honden. En ondanks dat ze niet vals geboren worden, is de kans op hond-op-hond agressie wel groter dan met veel andere rassen en is de schade die ze aanrichten een stuk slechter te voorzien.

13 likes

Ik had vandaag een koelkast en een vaatwasser laten bezorgen door Coolblue, ben super netjes geholpen, gasten (2 mannen van mijn leeftijd) waren heel vriendelijk, maar ik voelde me wel geïntimideerd door bepaalde opmerkingen die ze maakten: ‘mooi huisje, woon je hier alleen’, ‘leuke jurk heb je aan’, (tegen elkaar) ‘ga je stoer doen met die leuke meid erbij?’, er moet nog iets aangepast worden in mijn keuken en ik zei dat ik dat wel met m’n pa ging doen ‘ik kan ook wel even langskomen om te helpen hoor’. En ze bleven nadien nog paar minuutjes praten wat ik aan het kijken was op tv enzo.
Het was niet perse dreigend, maar voelde me er wel onprettig bij. Ik denk dat ze zelf ook niet doorhadden dat dit voor mij vervelend was. Maar vind soms moeilijk te bepalen waar de grens behoort te liggen, want mensen moeten toch flirten om ergens te komen? Maar nu was het in mijn eigen huis, mja ik weet niet, misschien stel ik me wel aan.

Ik vind dit

• Normaal, is toch gezellig
  • Normaal, zo zijn die bezorg mannen altijd
  • Normaal, men mag ook niks meer tegenwoordig
  • Niet normaal, maar even slikken
  • Niet normaal, zou er wat van gezegd hebben
  • Niet normaal, zou een klacht indienen
  • Anders

0 stemmers

Hoeveel geef je gemiddeld uit aan een kraamcadeau voor goede vrienden?

Wat komt het meeste in de buurt:

• 5 euro
  • 10 euro
  • 15 euro
  • 20 euro
  • 25 euro
  • 30 euro
  • Meer dan 30 euro
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Je vergeet de kipduif!
afbeelding