Hahaha top, als het goed is komen ze ook in een wierrookwinkel Met zilveren ketting wordt het inderdaad echt wel flink duur helaas. Oorbellen ben ik wel mee bezig toevallig!
tof!!! het zilver lijkt ook iets lichter/zachter, wat ik mooi vind, is dat een eigenschap van .935 of is het de foto?
Nee klopt, argentium is iets witter van kleur!
Promotio?
Jazeker
Wij wisselen af! Eén zijkant van het bed staat tegen de muur en aan de andere kant kan je direct bij de wekker en dus ook makkelijker het bed uit. Dus als een van ons vroeg op moet slaapt die aan de ‘open kant’. Meestal lig ik links. Maar op vakantie slaap ik meestal rechts, geloof ik.
Tegen hoeveel muren staat jouw bed aan?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
0 stemmers
Lijkt me echt fantastisch, ooit een slaapkamer hebben waarbij het bed los staat, ipv uit ruimtegebrek tegen een muur aan.
bedoel je dan midden in de kamer oid? of met het hoofdeinde wel tegen de muur?
Oh jemig, lezen is ook kunst, ja met het hoofdeinde tegen de muur (dus niet in een hoek), dus dat je er aan twee kanten in kan. Ik droom niet van een bed los in een ruimte haha, misschien leuk voor een sekshol, maar niet per se voor in een slaapkamer
Waar heb jij weleens op/in geslapen?
- Luchtbed
- Waterbed
- Stapelbed
- Bedstee
- Hemelbed
- Hunebed
0 stemmers
@Max ik ken meerdere mensen bij wie het bed midden in de kamer staat, maar dan staat er aan het hoofdeinde een kast! Vind dat wel mooi.
ja en ik stelde me dan voor dat je kussens dan de hele tijd zo irritant op de grond vallen (alhoewel je kunt natuurlijk zo’n hoofdbord hebben )
Mijn hele kamer is een bed! Ik heb een tweepersoonsbed tegen een eenpersoonsbed aan en dat is precies de breedte van mijn slaapkamer.
Dus eigenlijk staat ie tegen 3 muren aan. Het is dus 90+160 breed. Echt hemels ligt dat.
Weet jij wat de ondertoon van he huid is?
- Ja, koel
- Ja, warm
- Ja, neutraal
- Ik weet het niet zeker
0 stemmers
Damnnnn dit is voor mij volgens mij de enige manier hoe ik met een partner zou kunnen slapen
Heb je dan een topper zodat je die gleuf niet voelt? Of slaap je altijd op 1 van de 2 bedden
Nee topper idd! Hele constructie om het te laten werken, maar het ligt inmiddels echt perfect. Ik draai enorm dus kan nu alle kanten op
Dit klinkt als de perfecte chillplek.
Haha, als ik echt geen idee heb zoek ik het wel op, maar vaak kan ik het wel afleiden uit de context. Straattaal en generatie Z taal zoek ik eigenlijk nooit op, sksksksksk.
Welke van deze Latijnse termen gebruik jij weleens;
- tabula rasa
- ad hoc
- et cetera
- a priori
- ad hominem
- ad rem
- alias
- persona non grata
- Quousque tandem factionem cartellum
0 stemmers
2 muren en met het voeteneind tegen een grote, hoge kast aan die even breed is als m’n bed. Dus kan er maar aan 1 kant in
Stel je koopt een verjaardags/ansichtkaart waar gaat je voorkeur dan naar uit?
- Bloemen
- Dieren
- Tekst/quotes
- Mensen
- Patronen
- Anders. Tell me!
0 stemmers
Heb jij wel eens geslapen op een hooizolder?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, hoe vond je dat?
- Verschrikkelijk
- Mwah
- Geweldig!
- Ik woon op een hooizolder en ben stiekem een muis
0 stemmers
M’n ouders bedachten ooit dat het leuk zou zijn om in de herfstvakantie op een tochtige hooizolder te slapen in een dunne slaapzak. VRESELIJK. Doe ik nooit meer