ligt eraan, als ik om 8.30 moet werken niet maar als ik om 12.00 zou moeten werken wel.
Ik vind het altijd chill om huishouden klaar te hebben als ik thuis kom van werk. Dus doe dat altijd voor dat ik weg ga.
Mijn opstaantijd is op vrije ochtenden afhankelijk van hoe laat ik ga slapen. Ik wil graag 8,5u/9u hebben op zoān dag voordat de wekker gaat, dus als ik 00u naar bed ga wekker 0830/09u. 01u dan wekker uur later. (Ik ben een slechte slaper en slaap pas laat in dus ik maak nooit die uren vol).
Ken jij iemand die steroĆÆden gebruikt? En dan bedoel ik echt iemand die je persoonlijk kent en waarvan je het zeker weet, niet iemand waarvan je gewoon een vermoeden hebt.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, is dat ook echt te zien aan die persoon?
- Ja, overduidelijk
- Mwah, wel gespierd maar niet per se overduidelijk
- Nee, ziet er heel natuurlijk uit
- Nee, die persoon is niet eens zo gespierd
- Ik ken zo niemand
0 stemmers
Geen idee waarom ik dit wil weten trouwens.
Ik ben ook benieuwd als ik in de sportschool ben of daar veel steroids gebruikers zijn. Schijnt volgens mij wel vaker voor te komen dan we denken.
Vind het ook interessant als mensen hier wel open voor uit komen (Greg Doucette, zoān YouTube fitness figuur s er open over).
Ik zag deze week een soort reportage (Trafiek Axel, voor de geĆÆnteresseerden) waarin een man werd gevolgd die dit ging gebruiken. Hij had amper 4 spuiten gezet en het was frappant hoe slecht zijn bloedwaarden (lever, cholesterol, ā¦) geĆ«volueerd waren. Was echt choquerend. En blijkbaar zijn er enorm veel mannen in de fitnesswereld die dit gebruiken. Ik vraag me dan af of die allemaal relatief jong sterven als het echt zo rampzalig is voor je gezondheid.
Anders, namelijk afhankelijk van het gerecht!
Ja, voor soep kies ik toch wat anders dan een groot, plat bord.
Ik kan kraaiachtigen uit elkaar houden (fascinatie) en enkele papegaaisoorten.
Duyvis
- Als er een fuif is!
- Why nut?
0 stemmers
Heb jij wel eens dat je een topic hebt gelezen, je weer naar alle topics gaat en dan meteen weer hetzelfde topic aanklikt onder het mom van āHey, die ga ik lezenā?
- Ja
- Nee
- Dit is nu net gebeurd
0 stemmers
Anders namelijk een grote kom, daar eten we hier echt 9/10 keer uit (voor avondeten dan he, niet voor een boterham)
hoeveel van een paar van mijn favoriete vogels ken jij (qua naam)?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5 - allemaal!!11!!!
0 stemmers
respectievelijk
scholekster, steenloper, kleine alk, torenvalk, visdief
Exotische pinguin, ingekleurde pinguin, pinguin, geen pinguin & zeepinguin
Ik heb een aantal jaar aan vogelspotten gedaan, inclusief een boekje om de soorten aan te kruisen.
hahahahah
ja heb wel een duidelijke vogelsmaak
welke zou je als huisdier nemen als je Ć©Ć©n moet kiezen
- 1 scholekster
- 2 steenloper
- 3 kleine alk
- 4 torenvalk
- 5 visdief
0 stemmers
Ik zou echt meer willen weten over vogels en bomen, lijkt me echt leuk. Ik zag laatst op een app dat hier ook hazelnootbomen staan en ik dacht wow. Is toch leuk als je dat gewoon herkent?
Ik wilde aanvankelijk de scholekster omdat ik dacht hij bij de kraaiachtigen hoorde vanwege ekster, maar niet. Het is een steltloper.
Net zon deceptie om er achter te komen dat de kwartelkoning helemaal geen kwartel is maar een ral.
Stel je onze deceptie voor toen we erachter kwamen dat jij helemaal geen Frans heet.