Same! Duurt allemaal 3 x langer dan verwacht/gehoopt door Corona en de enorme wachttijden van het CBR, maar eind september mag ik afrijden (AVD)
Ik zit hier echt zo over te twijfelen. Sowieso heb ik nu het geld niet, maar in de toekomst.
Aan de ene kant lijkt het me namelijk super vet om zelf te gaan lessen en rijden etc.
Maar aan de andere kant… ik vind het zo chill om bij mn vriend achterop te zitten. Ik hoef nergens om te denken of op te letten, kan gewoon echt van de rit en de omgeving genieten.
Ik weet dus niet zo goed of ik zelf rijden wel leuker ga vinden dan achterop zitten haha
Ik ben nu met AVB bezig, net zoals @Duif duurt het door de corona allemaal heel lang, dus ik kan pas in oktober voor mijn AVB examen doen, heb wel flink de tijd om te oefenen haha. Ik vind het wel onwijs leuk en het valt me heel erg mee hoe goed je zo’n zware machine onder controle hebt!
Hoe adem jij (in een normale situatie, geen verkoudheid oid)? Context: ik schrok dat er ook mensen zijn die niet standaard door hun neus ademen.
- Door je neus
- Door je mond
- Inademen door neus, uit door mond
- Inademen door mond, uit door neus
- Ik heb geen zuurstof nodig
0 stemmers
Ah dat is jammer ja! Ik vond het ook leuk, vooral bepaalde verrichtingen, maar vond sommige ook wel lastiger. En de weg opgaan vond ik in het begin wel een beetje gek, je gaat gewoon de snelweg op en er zit niemand naast je zoals in de auto haha. Ik was wel blij toen de examens erop zaten maar ik ben dan ook een angsthaas met dat soort praktijk examens. Succes nog!
Ah ja dat kan ik me wel voorstellen inderdaad! Ik vind achterop ook superfijn maar het lijkt me toch ook wel heel tof om zelf te kunnen rijden. Ook omdat ik weet dat m’n vriend liever alleen rijdt dan met mij achterop haha, en op eigen gelegenheid kunnen gaan in plaats van afhankelijk te zijn van zijn tijd.
Nog even een vraag! Een bevriend stel van mij en mn vriend hebben een kindje dat onlangs 2 jaar is geworden en ze hebben ook net een baby. Ze vierden het vorige week, maar toen konden wij niet. Dus hebben ze ons voor vanavond uitgenodigd om te komen eten.
We hebben uiteraard cadeaus voor zowel de peuter als de baby (met een waarde van ongeveer €40 in totaal, als dat iets uitmaakt). Normaal gesproken, omdat zij ons uitnodigen om te komen eten, zou ik een lekkere fles wijn kopen en die meenemen. Zouden jullie dat in deze situatie (het is vooral vanwege de verjaardag en geboorte van kinderen) ook nog doen? Aangezien we er ook gaan eten.
- Ja, skeer als je geen wijn oid meeneemt
- Gewoon ja
- Nee, je hebt al cadeaus voor de kinderen en dat is prima
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Ik ben zo’n pauper die eigenlijk nooit cadeaus meeneemt als ik ergens ga eten, ook als er niemand jarig is.
Ik vind je dan niet per se pauper hoor! Als het goed is nodigen die mensen je uit om je gezelligheid, niet om eventuele cadeaus die je meeneemt.
Ik vind het zelf gewoon altijd wel attent en meestal drinken we de wijn dan tijdens het eten op, dus ook een beetje eigenbelang haha.
Ja andersom doen mijn vriendinnen dat ook niet. En ik drink niet dus een fles wijn is sowieso geen optie, met een pak icetea aankomen is ook zo raar
Heb je geen wijn gewoon nog liggen? Dat zou ik eerder doen. Mijn moeder heeft een wijnabonnement dus we hebben altijd genoeg wijn, haha
Ja maar dat is goedkope wijn van de Lidl haha. Als cadeautje haal ik dan liever een fles bij de slijterij denk ik.
Het is wel lastig want zij zijn echt een stuuuuk rijker dan wij zijn, dus ik denk dat zij goede wijn wel waarderen boven supermarktwijn. Bij mijn eigen vriendinnen zou ik gewoon die Lidl wijn meenemen ja haha.
Edit: ik bedenk me nu dat zij natuurlijk nog borstvoeding geeft en wijn misschien helemaal niet zo’n goed idee is om mee te nemen. Maar ik zou ook niet weten wat anders. Waarom zijn sociale contacten soms zo moeilijk .
Ach zouden zij weten dat dat van de lidl is? Het gaat toch om het gebaar! Niet te druk om maken
Ah ja wat maakt het uit hoe duur het is, volgens mij was in 2018 een wijn van de HEMA als beste wijn van het jaar verkozen.
Ja idd, en gewoon een fles meenemen die je zelf lekker vindt! Rijke mensen weten niet automatisch alles van wijn, en als ze door hun bankrekening geen goedkopere lekkere wijn meer drinken dan is dat hun probleem
Ook de slijterij heeft vaak heel goede aanbiedingen op wijn! Goede wijn is echt niet gelijk superduur.
Ik heb op ‘gewoon ja’ gestemd, maar eigenlijk zou ik mezelf wel skeer voelen als ik ergens met lege handen aan kom want dat doe ik eigenlijk nooit? Vind het iig wel heel attent, en wel chill als het een beetje aangepast is. Dus drinkt iemand geen wijn, neem mss leuk speciaalbiertje mee of wat chocola. Soms neem ik ook gewoon een aparte zak chips mee haha.
Dat lijkt me ook zo leuk! Ik maakte de poll omdat ik benieuwd was wie er zo stoer waren haha, vind motorrijden echt badass
@George Succes de komende maanden!
Anders lekkere chocolaatjes voor bij de koffie na het eten? Dat kan altijd, ook met borstvoeding
Maar de wijn van de Lidl staat best hoog altijd. Zou me daar echt geen zorgen om maken. Je hebt al dure kadootjes voor de kinderen mee
Thanks voor de tips allemaal! Ik heb besloten om inderdaad luxe bonbons van zo’n delicstessewinkel te halen @Bunnyslippers @Fredje