Stel je persoonlijke vraag #18

Ik wil misschien ooit nog een borstreconstructie. Misschien want ben er nog niet uit of het gedoe het me waard is (narcose, extra littekens, pijn). Maar dat is dan puur cosmetisch, wel na iets medisch. Dus dan telt het als allebei toch? :sweat_smile::smirk:

5 likes

Ja telt wel als medisch dan vind ik

1 like

Kronen, niet eens over nagedacht!! Maar ja ik zou het wel medisch noemen ja, wel fijn om te hebben natuurlijk!

Ik heb mn wasknijpers sinds ik op mezelf woon en dat is al zo’n 8 jaar… en ze beginnen echt allemaal te breken en ik moet echt nieuwe kopen.
Maar ik vergeet het steeds.

1 like

Ik gebruik ze heel zelden, maar heb ze wel. Meeste hang ik gewoon over het rek of direct op een hanger

3 likes

eind september ga ik een week op vakantie naar een grieks eiland. wat denk jij, zal die vakantie uiteindelijk door kunnen gaan? (ivm corona)

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik denk wel dat het door kan gaan, als in “je mag/kan erheen”, maar dat je je wel aan allerlei regels moet houden en het daarom de vraag is of je er een relaxed vakantie gevoel bij hebt/het het waard is

4 likes

bij tiger hebben ze stevige van hout te koop, voor 50 cent per pakje!

ik denk dit ook! ik mag geloof ik annuleren t/m 31 augustus en ga dat ook zeker in de gaten houden, want vind het nog wel vrij tricky om zomaar zo’n eind weg te gaan.

Oh top, thanks! Ga ik die halen :slight_smile:

Was jij je navel met zeep als je doucht? Dus ook ‘in’ je navel?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Heb jij een holle of een bolle navel?

• Hol
  • Bol
  • Ik heb geen navel

0 stemmers

Rijd jij motor?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hier fruitvliegjes, gewone vliegen én ergst van al: vliegende mieren :sweat_smile:

Wow ik dacht hier vanochtend onder de douche nog aan dat ik zo vaak mn navel vergeet te wassen :see_no_evil:

1 like

Ik slaap overal

Toen ik zo’n berichtje kreeg heb ik een dickpick gestuurd

6 likes

Ik wil wel heel graag m’n rijbewijs halen! Maar duur dus voorlopig nog achterop bij m’n vriend

1 like

Ik had altijd een bolle navel, ik kon hem er helemaal zo uit floepen, gatverdamme. Maar dat is dus door de jaren heen bijgetrokken ofzo.

1 like

Ik ben nu bezig met lessen! Dus ik hoop met een paar maanden ook echt mijn rijbewijs te hebben.

6 likes

Leuk! Hoe vind je het tot nu toe? Ben je nu met je AVB bezig of al je AVD?