Stel je persoonlijke vraag #18

Oh per ongeluk gestemd op die laatste. Nog nooit een ingreep gehad, ook niet van plan, maar wie weet in de toekomst

1 like

Weet je in ieder geval alvast dat het vanuit een cosmetisch oogpunt is :wink:

1 like

Hahah ja dan klopt de pol in ieder geval weer

1 like

Ik heb geen wasknijpers! Moet ik eigenlijk nog kopenā€¦

2 likes

Ik heb aangeven dat ik kleine ingreep heb gehad. Maar eigenlijk was het een grote, maar dat kon ik niet kiezen.

1 like

Ik had vaak enorme hoofdpijn door het fronzen, vond die rimpel ook lillek dus in eerste instantie was het cosmetisch, maar nu ik merk dat ik geen hoofdpijn meer heb is het ook medisch toch. :woman_shrugging:t4:

1 like

Oh ja wat stom, ik heb dat meer als plastische ingreep gezien denk ik! Maar die had ik er eigenlijk ook bij moeten zetten.

Fijn zeg dat dat helpt tegen de hoofdpijn!! En is de rimpel daardoor ook minder geworden?

1 like

Oh! Goed dat ik dit lees. Wat jammer. Ik was donor voor mijn fertiliteitstraject en wilde dat juist weer gaan oppakken, maar ik heb ook donorbloed gehad.

1 like

Wat is een cosmetische ingreep die alleen medisch is?

Je oogleden laten doen omdat je er hoofdpijn van krijgt ofzo?

1 like

Niet perse van plan in de zin van dat ik zeker weet dat ik het wil gaan doen, maar ik zou best wel een heel klein stukje van mn ooglid willen laten liften of weghalen. Dat het niet meer over mn wimpers hangt.
En ik zou ook wel botox tegen zweten willen. In mn oksels dus

1 like

Ik vind het vooral stuitend dat monogame homo mannen nog steeds geen bloed mogen geven.

22 likes

Vorig jaar is dit dus gedaan bij een goede vriendin van mijn moeder uit mijn naam, ook met foto waarschijnlijk vanaf FB erbij enzo. Ik ken haar ook goed maar ze is niet direct de eerste persoon die ik zou vragen als ik geld nodig zou hebben. Ze is er gelukkig ook niet ingetrapt (want die oplichters schreven ā€˜meā€™ ipv ā€˜mā€™nā€™ en ze zei dat ze zeker wist dat ik dat nou zou doen haha :smiling_face_with_three_hearts:) maar ze zei ook dat ze het geld anders sowieso naar me had over gemaakt en dat vond ik zo supermegalief omg dat was ik echt een soort door geraakt dar ze dat zou doen :sob::heart: (En handig als ik ooit geld nodig heb, haha nee grapje)

5 likes

Zoals @Luzarl al zegt, een ooglidcorrectie omdat je hoofdpijn krijgt omdat je meer moeite moet doen goed te kunnen zien en veel je wenkbrauwen moet optrekken. Of omdat je overmatig zweet, kan je ook botox nemen. Botox kan verder ook helpen tegen knarsen of hoofdpijn.

1 like

Waar slaap je het liefst?

• In een pikdonkere kamer waar je geen hand voor ogen ziet
  • In een donkere kamer maar wel dat je nog ā€˜ietsā€™ kunt zien
  • In een lichte kamer (eventueel met lamp aan)

0 stemmers

Hmm ja, ik snap wel dat de voornamelijke achterliggende reden medisch kan zijn, maar het resultaat is volgens mij bijna altijd Ć²Ć²k cosmetisch, ook al was dat niet de hoofdreden om een ingreep te ondergaan.
Maar die van de botox voor zweetklieren of knarsen is wel een goed voorbeeld ja!

Ja als je mij laat kiezen ook lekker veel licht, sowieso wakker worden van het licht van buiten. Mijn vriend is net een mol, die ligt het liefst in een grot. Middenweg is gordijnen gewoon dicht :joy::sob:

2 likes

Doordeweeks laat ik een kier open tussen de gordijnen zodat ik 's ochtends vaak al vanzelf wakker wordt van het licht, ipv dat ik supergaar als mijn wekker gaat. In het weekend gaan de gordijnen potdicht :relieved:

Vroeger altijd pikdonker als in zwart maar toen in mn studentenkamers had ik altijd slechte raambedekking en nu kan ik met tlbuizen nog slapen

2 likes