Ik durf wel te bevestigen dat dit zo is.
Ik merk dat op mijn werk en hier thuis het weer stikt van de fruitvliegjes. Hebben jullie er ook zoveel last van op dit moment?
- Ja
- Beetje
- Nee
0 stemmers
Ik kan wel aardig tekenen, het jammere alleen is dat hoe beter je erin wordt hoe makkelijker het is om te zien waar de verbeter punten zijn dus ik vind het moeilijk om mezelf er goed in te noemen haha.
Bij ons stikt het juist van de spinnen, geen idee waar die ineens vandaan komen
Ja inderdaad, er is een grens van minimaal 50 kg
Hier ook, heb er zojuist 5 geteld. In het begin zochten ze nog hun plekje en gingen ze op hele onhandige plekken zitten, zoals onder de deur van een keukenkastje of bij mijn kapstok. Nu zitten ze alleen maar op plekken waar ik niet bij kom en ik heb het gevoel dat we een goede verstandhouding hebben en in symbiose leven
Ik lees dit;
Nee, na een transfusie met donorbloed kunt u geen bloeddonor worden of blijven. Dit heeft te maken met een voorzorgsmaatregel om een zogenaamde ābesmettingsketen tussen mensenā voor de variant ziekte van Creutzfeldt-Jakob (een zeldzame hersenziekte) te voorkomen.
Toch wel jammer, had graag door mān eigen ervaring willen helpen.
Ik mag ook geen bloed- en stamceldonor worden.
Ken jij iemand, of ben jij iemand, die een berichtje heeft ontvangen in het kader van WhatsApp fraude?
- Ja, ik zelf.
- Ja, iemand die ik ken.
- Nee.
- Ik weet niet waar dit over gaat.
- Niet ontvangen, wel verstuurd ā¬ā¬ā¬
0 stemmers
Ja mijn zus kreeg er Ć©Ć©n vanuit mijn naam.
Mān oom en tante sturen die shit altijd door, geen identiteitswhatsappfraude zoals in het bericht maar dingen als zet een blauwe stip in je naam om whatsapp gratis te gebruiken!! De minister gaat hierop controleren!!! Dit is geen grap.
Dat ik denk tering hoe dom ben je
Ja mijn vader maar gesprek was heel snel afgelopen (vanuit de crimineel) toen hij mij ging bellen om te vragen wat er aan de hand is. Wel beetje eng idee dat ze dat ook kunnen zien? Want mijn vader zei niks geks tegen hem maar toen hij mij had gebeld zei die persoon niks meer terug.
huh das wel eng ja!
sowieso vind ik het bizar, want ze doen zich dus voor als een bekende en imiteren diegene dan ook. was dat bij jouw zus ook het geval @Duchess?
Ik krijg juist allemaal van die LET OP FRAUDE! GA HIER NIET OP IN!! DEEL DIT MET AL JE CONTACTEN!1!! berichten van familieleden doorgestuurd. Ook superirritant
Een sms, of ik geld wilde betalen ā want andersā
Ik hoop altijd zo dat ik zoān āHoi mam, geef ff geldā berichtje krijg en dan lekker kan gaan kutten en via zoān link of iets de politie op ze af stuur. van die screenshot fotoromans hierover zijn echt mān guilty pleasure.
Ik heb zowel plastic als houten wasknijpers, maar ben daar veel te lui voor dus gebruik ze echt nooit. Zat er laatst dus al over te denken om ze gewoon weg te doen
Yup. Ze hadden mijn foto van fb geplukt (is trouwens niet dezelfde foto als ik op WhatsApp heb) en mijn zus geappt met āhey zus van, Duchess hier, ik heb een nieuw nr.
Mān zus heeft eerst gereageerd, maar de appjes die ze kreeg stonden vol met grammaticale fouten en rare spelfouten, dus ze vond het raar en belde me wel creepy hoor.
haha oh gelukkig maar dat ze het door had, vind dit ook echt creepy
Hebben jullie ooit een cosmetische ingreep gehad?
- Ja, een kleine chirurgische ingreep zoals een ooglidcorrectie.
- Ja, injectables (botox en fillers)
- Ja, injectables (alleen botox)
- Ja, injectables (alleen fillers)
- Nee nog nooit, maar wel van plan
- Nee nog nooit en ook niet van plan.
0 stemmers
Zo ja, heb je dat om medische redenen laten doen of om cosmetische redenen?
- Medisch
- Cosmetisch
- Zowel medisch als cosmetisch
0 stemmers