Ben jij orgaandonor?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij bloeddonor?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij stamceldonor?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij orgaandonor?
0 stemmers
Ben jij bloeddonor?
0 stemmers
Ben jij stamceldonor?
0 stemmers
Zou best stamceldonor willen zijn, maar ben te dik
Ik ben te klein om bloeddonor te zijn zo stom
Same
Hahaha same
Ik ook
Kun je dan geen plasma doneren? Dat hadden ze mij aangeraden omdat mijn ijzer ook net aan de lage kant was.
Ik heb twee keer bloed gedoneerd, maar beide keren voelde ik me daarna zo naar en flauw dat ik het niet meer doe.
Mijn aderen zijn te dun voor bloeddonatie, dus ben afgewezen.
Te klein? Kan dat?
Ik heb eindelijk het juiste gewicht. Zou echt jammer zijn als ik dan te klein ben
Ik ben volgens mij sinds mān 18de volledig orgaandonor. Bloed doneren heb ik nooit gedaan omdat ik vroeger vaak gedoe had met mān ijzer en het niet zoān goed idee leek. Vorig jaar heb ik me aangemeld als stamceldonor toen de moeder van mān beste vriendin stamcellen nodig had, we hebben toen een hele campagne onder al onze vrienden opgezet zodat iedereen zich zou aanmelden, ben alleen nog nooit opgeroepen hiervoor.
Mān aders zijn te moeilijk om te prikken omdat ze vacuĆ¼m zuigen en dat doet zo tering pijn en daarna wordt het heel blauw.
Ik heb een trauma en ga zeker geen bloed doneren
combinatie van gewicht en lengte. (Niet in NL overigens)
Orgaandonor is iedereen nu toch automatisch als je het niet eerder aangegeven hebt? Want dan moet mijn antwoord eigenlijk ja zijn.
Nu heb ik Taksi gekocht door jou haha. Lang geleden dus ben benieuwd.
Ze kunnen mij niet prikken bij de bloedbank dus ze willen me niet hebben š¤· ben lastig te prikken maar mān moeder werkt op het zkh op de bloedafname en die kan me altijd wel in 1 keer goed prikken. Neem haar dus altijd maar mee als ik moet bloedprikken. Raar gedoe.
Ik mag geen bloeddonor zijn / worden na mān bloedtransfusie.
Terwijl ik toen pas zoiets had van joh ik ga dit doen, om andere te kunnen helpenā¦ maar nu mag het niet meer
Niet realistisch ofzo, maar ik durf wel te zeggen dat ik goed kan tekenen ja hahaha
dit is het enige dat ik kan
Ik kan vrij gedetailleerd (na)tekenen. Maar het voelt een beetje nutteloos om te doen, ik heb nooit een achterliggend concept of een heel originele toevoeging (op dat vlak dus niet echt museumwaardig). Verder kost het me te veel energie en tijd om er naast een baan iets mee te doen. Ergens vind ik dat wel jammer of zonde.