Stel je persoonlijke vraag #18

Ik heb zelf welgeteld 5 moedervlekken, waarvan een dikke precies boven m’n bilnaad. Vind wel jammer want vind moedervlekken heel erg charmant.

Te zoet maar niet vies of zo.

Liked it then, liking it again

image

Trotse moeder van veel moedervlekjes :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

75 minuten:

• Een uur en 15 minuten
  • Een uur en een kwartier
  • 5 kwartier

0 stemmers

oh das leuk! Ik heb cassiopeia op mn arm

afbeelding

1 like

Heb jij één of meerdere TikTok dansjes onder de knie?

• Ja.
  • Nee, ga weg.
  • Half, ben nog aan het oefenen.
  • TikTok?

0 stemmers

afbeelding

Ga jij weleens naar de fysio?

• Ja, ben ik weleens geweest (of een paar keer)
  • Ja, regelmatig
  • Nee, nog nooit geweest

0 stemmers

Heb jij de allereerste tas/rugzak die je meenam naar de middelbare school nog?

• ja die heb ik nog, en ik gebruik hem ook nog
  • ja die heb ik nog, maar die gebruik ik nooit meer
  • nee, maar wel een andere tas die ik later naar de middelbare school meenam
  • nee die heb ik niet meer

0 stemmers

Een geweldige Kipling tas en dat aapje heette Charles :nerd_face:

7 likes

Nee maar ik weet wel nog precies welke ik had: een donkerrode Eastpak waar ik maanden om gezeurd had bij mijn moeder, en op de allereerste schooldag drukte een gemene bovenbouwer haar sigaret stiekem op mijn tas uit en toen zat er meteen een verbrande plek op :frowning:

Ik had een knalrode (!!) kipling schoudertas. Vond hem zo lelijk, maar moest per se die kleur omdat ik op zwart zo snel uitgekeken zou raken.

Weet ook nog hoe zwarte eastpaks dè tas voor de jongens was, maar dat ze geen moeite deden om hun tas herkenbaar te maken waardoor ze regelmatig naar andere klassen moesten lopen om hun tas om te wisselen.

3 likes

Een gigantische knalpaarse Kipling, omdat ik kersverse brugklasser dacht, ik moet de grootste tas die er is, voor al die boeken. Ohh ik heb me er als onzekere puber zo om gegeneerd. In de derde of vierde klas durfde ik mijn moeder te vragen of ik misschien eindelijk een andere mocht, want die Kipling gaat natuurlijk nooit kapot. Mijn ouders gebruiken hem nog steeds wel eens, 16 jaar na aanschafdatum.

Deze dus, in het paars:
image

Grappig genoeg is een andere kipling nu al jarenlang mijn vaste schoudertas. (maar van leer, zonder aapje)

Ik geloof dat ik hem 's nachts wel eens ergens op heb gehangen met alle boeken erin, in de hoop dat hij kapot zou gaan en ik eindelijk een nieuwe mocht, maar helaas.

30 likes

Ik heb dezelfde als jij

1 like

Op het moment om de week :tired_face:

Camouflage Eastpak. Deze tas heb ik nog, maar de stof is zo dun op een bepaald stuk dat ik hem niet meer veel gebruik. Ik heb daarna wel een opvolger gekocht in dezelfde kleurencombinatie maar dan met landkaartenprint. :upside_down_face:

Wow dit is echt heel stom en gemeen, wat sneu voor brugklasser-jij!

2 likes

Ik had zo’n mega grote eastpak en afgelopen carnaval zag ik dat mn vader deze gebruikte om bierblikjes in te dragen. Wordt de tas toch nog ergens goed voor gebruikt want ik wilde al na een paar weken brugklas een coole onpraktische schoudertas.

2 likes

Blijkbaar lag deze rugzak nog bij mijn ouders en mijn pa gebruikt die nu als fietstas wanneer die op de mountainbike naar werk gaat. Heel cool met al die bandjes erop geschreven die ik toen luisterde :joy:

Ik had een zwarte kipling, geen idee of die nog bij mijn ouders ligt eigenlijk. Daarna had ik een eastpak (maar miss was dat al op het mbo, ook geen idee?) Die heeft mn zusje soms nog in gebruik geloof ik