Stel je persoonlijke vraag #18

Ik vraag me af waarom er hetero bij staat tussen haakjes?

1 like

Ik zat ook te denken van huh maar er zullen hier vast geen meiden zijn met een partner die op mannen valt?

Biseksualiteit

4 likes

Oh lol dat had ik helemaal overgeslagen in mn hoofd

Ik zou het lastig vinden omdat het zó niets voor mijn vriend is. Hij wil normaalgesproken ook niet naar een club/disco. Of een proefles stijldansen volgen. Of überhaupt sportlessen in groepsverband.

Ik vind het mooi om de mensen waar ik om geef dingen te zien doen waar ze enthousiast van worden, ook al is het mijn ding niet. Dus ik kan er niet helemaal over oordelen, want zit niet in die situatie, maar ik denk dat ik er geen probleem mee zou hebben.

8 likes

Mijn vriend heeft weleens een workshop vogueing gedaan en daarna een korte demo aan mij gegeven en ik vond het superleuk om hem semi-ongecoördineerd en onhandig doch fierce bezig te zien! Het was vooral heel cute bij hem, maar ik vind het ook wel sexy als mannen goed zijn in echt soepel + schaamteloos “”“vrouwelijk”"" bewegen.

17 likes

@ de mensen die een gebruikte lucifer terug in het bakje stoppen, why? Mijn vriend doet dit ook altijd en ik snap echt niet waarom

2 likes

En wat als hij daar niet in zit of zat? Dan is hij toch nog altijd biseksueel?

Ik ben het heel erg eens met @Papegaaiduiker , ik lees zelf meer oordelen in je posts over wat bij welk gender of welke seksualiteit zou moeten horen (bier drinkende gamende man met baard = cishet? , bitchy fierce grapjes = iets wat niet cishet is?).
Bedoel dit tevens niet aanvallend, maar denk inderdaad dat als je dat meer loslaat het makkelijker is om gewoon voor die danslessen te gaan.

7 likes

Super cliché, maar mijn advies is: gewoon doen dan. En dan merk je waarschijnlijk snel dat eigenlijk best weinig mensen er echt een probleem van zullen maken. Veel mensen zijn veel te veel met zichzelf bezig om zich met jou bezig te houden. En als ze dat wel doen dan zou ik zelf nog even ernstig heroverwegen of ik die mensen wel in mijn leven wil :woman_shrugging:t4:

Daarbij gaan mensen toch wel een mening over je vormen, wat je ook doet, dus dan kan je maar beter doen wat je leuk vindt haha

6 likes

Hoe eet jij een kinder bueno?

• Boven/onderkantje eraf halen, crème opeten, rest opeten (per blokje)
  • Doe normaal, gewoon in één keer (per blokje)
  • Anders
  • Ik eet geen bueno

0 stemmers

Fruit in bonbons?

• Lekker
  • Gadverrrrrr
  • Ik lust sowieso geen bonbons

0 stemmers

Wat zou je ervan vinden als dit weer de rest van de zomer zo blijft? (18 graden, bewolkt, af en to een bui, af en toe een zonnetje)

• Dat zou ik wel prima vinden
  • Van mij kan de herfst niet snel genoeg komen
  • Rot op ik wil de hele zomer warm zomerweer

0 stemmers

Maar dan niet 35 graden ofzo, wel lekker 25/26

10 likes

Ja maar in Nederland kan dit niet. Het is of standje hittegolf of het weer van nu :hot_face:

2 likes

Opzich vind ik dit weer van nu dan wel okee, maar dan wel met minder bewolking en meer zon

1 like

Wat vinden jullie van Taksi?

• Lekker
  • Niet bijzonder
  • Vies
  • Nog nooit gedronken

0 stemmers

Ik vind het de meest muffe sap ooit

3 likes

Alleen lekker als het gekoeld is, anders is het niet te drinken.

6 likes

Haha, maar dan is het toch niet meer hetzelfde weer. Ik vind het weer van nu ook wel oke, maar dan wel met tien graden erbij en meer zon :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ja oké. Ik bedoelde dat ik de temperatuur wel okee vind, maar de bewolking niet.

Ik heb zelfs geleerd dat je koekenpannen het beste alleen met heet water kan afwassen en niet met afwasmiddel (al gebruik ik daarvan soms wel een klein drupje). Na ruim zes jaar zijn mijn koekenpannen nog steeds prima, terwijl ik bij mijn schoonmoeder zie dat de vaatwasser de anti-aanbaklaag echt verpest. Gewone pannen doe ik wel in de vastwasser, maar ik kook op gas, dus dan is vervorming geen ramp. Heb overigens niet het idee dat ze vervormd zijn (gebruik BK pannen).

2 likes