Stel je persoonlijke vraag #18

Oh zo haha! Ik wil niet dat iedereen me haat omdat ik per ongeluk in november geboren ben :sob::sweat_smile:

1 like

Mijn man is tweelingen :joy:

1 like

Maar waarom? Ik snap dit echt niet haha

2 likes

Het is sowieso interessant, maar ook wel gek. Ik ben geboren op 22 oktober, dus net Weegschaal. Was ik dus een paar uurtjes later geboren, was ik een Schorpioen. Daarnaast ben ik de ene helft van een tweeling, er zitten maar 8 minuten tussen onze geboortes. Maar we zijn beide zo verschillend.

Ik kan me wel heel erg vinden in de karakteromschrijving van Weegschalen trouwens! Heb heel erg die hang naar harmonie. Maar ze zeggen ook altijd dat Weegschalen besluiteloos zijn en het moeilijk vinden om een beslissing te nemen. Ik ben daarentegen juist vrij impulsief en beredeneer mijn keuzes nauwelijks dus daar klopt dan weer niets van haha.

Maar @mensen die into astrologie zijn, vragen jullie ook echt aan iedereen wat hun sterrenbeeld is dan? Of zoek je dan hun verjaardag op op Facebook ofzo? Ik weet van bijna niemand die ik ken het sterrenbeeld, laat staan dat ik een mening heb over bepaalde sterrenbeelden :woman_shrugging:t2:

Ik herken mezelf trouwens ook totaaal niet in die van mezelf (steenbok), heb wel eens naar mā€™n maan (maagd, zie ik ook niet want ik ben een wandelende chaos) en ascendant (kreeft, klopt wel enigszins) gekeken maar idk, ben niet echt overtuigd

4 likes

Ik ben Tweelingen, allebei mijn ouders ook, en we hebben allemaal echt niks gemeen met de dingen die bij dat sterrenbeeld ā€œhorenā€. Altijd al klinkklare onzin gevonden :grimacing:

3 likes

Nah ik dacht zal wel ik ga mn moon sign opzoeken. Is het leeuw.
Dus ik lezen over leo in moonsign. Staat er " Jij wilt graag je creativiteit kwijt bijv in dansen of designen"
Gadverredamme man big moon is watching me.

23 likes
Nog bedankt voor alle stemmen op mijn poll!

Ik ben de ā€˜beste vriendinā€™ in het verhaal en iemand had iets negatiefs gezegd over mijn beslissing, dus vandaar dat ik even benieuwd was naar de opinie van anderen.

:yellow_heart:

18 likes

Als je in het buitenland woonde en je ouders kwamen langs en die gaan graag even langs de supermarkt voor je, wat zou je dan vragen om mee te nemen qua producten die ze niet in het buitenland hebben?
Ik ben op het moment op dieet dus echt bokkepootjes of bastogne of drop hoeft van mij niet zo.
ik heb het volgende al gevraagd
-Shoarmapoeder
-van die dippoeder waar je light mayo bij doet (weet even de naam niet)
-witte thee met een smaakje en ā€˜dutch blendā€™ van pickwick
-sambal
-ketjap manis

niks wat in een dieet past haha
of yoghonaise ofzo?
bestaat dat uberhaupt nog?

1 like

Haha op zich is ā€˜dieetā€™ ruim hoor en ik ga wel kroketten en bitterballen vragen, maar ik ga niet vragen of ze een pondzak drop meeneemt want dat helpt echt niet :disappointed_relieved:

Groot gelijk heb je! Lukt het je wel om nog wat fijne activiteiten voor jezelf te ondernemen in deze tijd?

1 like

Hangt er ook een beetje van af waar je woont en wat je daar kunt krijgen, maar als je veel bakt (weet niet of het dieetproof is): bruine basterdsuiker, vanillearoma (ik vind die uit NL lekkerst)
Als je van vegetarisch eten houdt: vegetarische knakworstjes van de ah, vegetarische pate uit blikjes.
Misschien de suikervrije dropjes van Klene? Nederlands brood om in te vriezen, als de reis niet te lang duurt?
Verder kan ik alleen aan roze koeken en paprika ribbelchips denken :grimacing:

3 likes

(Paprika ribbel)chips, kaas (heb een kilo kaas voor mijn zus laten sealen en mee naar NY genomen, was niet zo lekker als wanneer het vers was maar ze vrat het alsnog in een dag op :joy:), curry

1 like

@Spaarlamp @Runnerlongs @carrotcake
Thanks!! Curry en kaas zijn ook goede!! Kaas smaakt hier echt niet hetzelfde (Engelse cheddar) en ik mis dat ZO! Grappig genoeg kan je hier wel ā€˜vintage goudaā€™ kopen (maar wordt dat meer als een dessertkaas verkocht) maar echt gewoon een goede belegen kaas hebben ze totaal niet.
Ze nemen een koeltas mee dus kaas enzo gaat wel (en alles wat ze ingevroren meenemen kan ook wel) maar filet american vind ik te risky haha. Maar ik ga toch op bezoek over een maand dus dan kan ik even filet americain bunkeren haha.

Hahahaha ik ga stuk. Hier ook een ram (ik) met een kreeft (mijn vriend). Heb helemaal niks met astrologie, maar vind het dan wel soms hilarisch om even te lezen wat dan op mij zou slaan. Nou, het slaat nergens op, kan me totaal niet vinden in de omschrijvingen.

Wat ik wel grappig vind is dat de laatste drie jongens met wie ik ben geweest (mijn vriend, mijn ex en een ex-scharrel) toevallig alledrie kreeft zijn.

3 likes

Ahw :yellow_heart: Tja ik heb er eerlijk gezegd wel moeite mee omdat mijn mogelijkheden gelimiteerd zijn. Ik heb geen tuin en ook geen auto, dus wandelen is een beetje eentonig, en verder kom ik alleen af en toe in winkels waar het goed geregeld is. Mijn vrienden wonen allemaal in andere steden dus ik mis sociaal contact buitenshuis. Maar zondag heb ik mijn eerste uitje sinds maart: de film. Dat is in een grote en goed geventileerde zaal met 1,5m afstand dus dat komt hopelijk wel goed!

2 likes

Nou ja zeg! :joy: Waarom hebben Watermannen zoā€™n slechte reputatie dan? Ik vind ons wel rustige mensen eigenlijk. We zijn wel een beetje ongemakkelijk, weird en lang leve de vrijheid maar verder merk ik niks vreemds hoor haha

3 likes

Mijn familie stelde voor om met zā€™n allen een alpacawandeling te doen. Alpacaā€™s zijn natuurlijk erg cute maar ik vraag me af of dit wel zo leuk/goed is voor de dieren zelf? Ik heb al even gegoogled maar kon hier niet zoveel over vinden, buiten dat alpacaā€™s eigenlijk geen gezelschapsdieren zijn, wat eigenlijk al impliceert dat het geen goed idee is. Weet iemand hier meer van?

Ah thanks, een no go dus! Dan gaan ze maar lekker wandelen zonder alpacaā€™s