Stel je persoonlijke vraag #18

Qua gevoel vind ik deze temperaturen voor deze periode helemaal prima. Hoeft van mij niet warmer, al vind ik het wel fijn als de zon vaker schijnt.

Ik vind het alleen jammer dat daardoor bepaalde zomerdingen ook minder makkelijk gaan. In deze periode is dat sowieso al zo, maar denk dus aan buiten zwemmen etc. Dat is voor mij wel verbonden met ‘zomer’.

En ik ben er achter gekomen dat ik best weinig kleding heb voor dit weer. Ik vind het zonde dat ik nu de paar leuke zomerdingen die ik heb niet kan dragen, maar ergens voel ik me ook weer prettiger in de kleding van nu.

Dus eigenlijk voelt het wel prima, maar toch vind ik het jammer als er weinig verschil tussen lente, zomer en herfst zit.

@Vaiana krijg hier nu meteen zin in. Ga het niet kopen want dan drink ik het pak meteen leeg, ken mezelf.

Ik stop hem terug, maar met het kopje omgedraaid, zodat je minder snel een gebruikte pakt. Ik doe dit meestal alleen als er geen prullenbak in de buurt is (bij ons is dat op de wc boven, wij gebruiken lucifers na het poepen om de geur te maskeren).

1 like

Screenshot 2020-07-16 at 15.49.14

Ik ben echt in shock.

Ik heb het al 15 jaar niet op maar ik vond het als kind wel lekker! Vraag me af of ik destijds net zo lactoseintolerant als nu was, ik dronk in groep 4 volgens mij elke dag zo’n pakje in de pauze. :joy:

1 like

Ik ga ontslag nemen vanwege nieuwe baan maar twijfel wanneer en op welke manier ik dit zou doen. Ik werk via een uitzendbureau en heb hierdoor slechts 1 dag opzegtermijn. Morgen krijg ik het contract van mijn nieuwe baan opgestuurd. Ik wil donderdag voor het laatst werken zodat ik nog wat tijd heb voordat ik begin aan nieuwe baan. Het opzeggen bij het uitzendbureau doe ik vrijdag per telefoon en e-mail. De poll hieronder gaat over het opzeggen bij de inlener:

• Morgen (op mijn vrije dag) leidinggevende bellen na ontvangst van contract
  • Maandag leidinggevende bellen
  • Dinsdag persoonlijk vertellen op kantoor ondanks dat ik dan twee dagen later al weg ben

0 stemmers

Jaa en ik heb misschien nog wel zo’n shock voor je!
Rivella! Is ook van wei!

1 like

Grappig want ik ben er door taksi achtergekomen dat ik lactose intolerant ben!
Als peuter moest ik al niks hebben van zuivel want vond het erg vies dus at het vrijwel nooit. En ook taksi vond ik erg vies, maar m’n moeder vond altijd dat ik me aanstelde dus gaf ze het alsnog. Op een gegeven moment ben ik ervan gaan overgeven en toen kwam m’n moeder erachter dat er heel veel melkpoeder in zit!

1 like

Ik eet ze per half blokje, lekker barbaars

2 likes

Voor een werkgever is het belangrijker denk ik dat hij het eerder weet dan of het face to face is denk ik, maar hangt misschien ook af bij wat voor bedrijf je werkt en hoe lang enzo.

1 like

Ik weet niet wat Rivella is, haha, maar ik ga ernaar op zoek!

@lapzwans aaah wat zielig! Ik kan me wel herinneren dat ik best vaak buikpijn had in die periode, dus volgens mij zat er wel een connectie tussen. :joy: Ik dronk verder ook nooit melk ofzo omdat ik er direct een vies gevoel van in mijn mond kreeg en hetzelfde gold ook voor slagroom e.d., dus :thinking: :thinking:.

2 likes

Ja, dat had ik ook! Best interessant, soort onderbewuste associatie met smaakprikkels en geheugen van het lichaam dat symptomen later komen.

1 like

Pindakaas!

1 like

Zo’n relatie wil ik ook

1 like

Ben je ook wel eens compleet verrast? Dat je dacht na een korte geboortedag/jaar analyse dat diegene je heel goed zou liggen of juist totaal niet en dat het na verloop van tijd heel anders uitpakte? Of komt het juist veel vaker voor dat je inschattingen kloppen en dat je voorspellingen uitkomen?

Ben heel benieuwd!!

1 like

Zijn er hier mensen met dyscalculie?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

Zo ja, heb je dan ook moeite met links en rechts?

• Ja, ik heb dyscalculie en moeite met links en rechts
  • Nee, ik dyscalculie maar geen moeite met links en rechts

0 stemmers

Ik heb geen dyscalculie maar wel moeite met links en rechts😅

25 likes

Waarom dan bang voor het ov door dyscalculie? Door de vertrektijden die dan verwarrend zijn ofzo?

Oh ja vond ik ook heel moeilijk!

O ja, kan me wel voorstellen dat dat heel verwarrend is dan.

Hoeveel likes heeft jouw meest gelikete post op het forum (dus een door jouw geplaatst bericht)?

• 0-25
  • 26-50
  • 51-75
  • 76-100
  • 101-125
  • 126-150
  • 151-175
  • 176-200
  • 201-225
  • 225-250
  • 251-275
  • 276-300
  • 301-325
  • 326-350
  • 351-375
  • 376-400
  • 401+

0 stemmers

En voor het gemiddelde (kies waar je het dichtste bij zit, ongeveer)

• 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • 120
  • 140
  • 160
  • 180
  • 200
  • 220
  • 240