Stel je persoonlijke vraag #18

Zou kunnen alleen heb geen IKEA pannen. Mijn zwager heeft al een aantal keer nieuwe koekenpannen kunnen kopen omdat die vervormde door de vaatwasser. Daarna pakte de inductie plaat ze slecht

Ja same, ik douche/was mezelf, tanden poetsen, aankleden en dan soms nog 10 min terug in bed tot het 7 uur is haha

1 like

Mijn ochtendroutine is het enige waarover ik het gevoel heb dat ik het meester, dus ik ga het je precies vertellen:

1. naar de wc (3 minuten);
  2. tanden poetsen (2 minuten);
  3. een groot glas water drinken en het internet checken (10 minuten);
  4. sporten (30 minuten), en toen ik niet in de ochtend sportte iets anders wat ik sowieso al wil hebben gedaan voor ik de deur uit ga, zoals opruimen of een interessant artikel lezen ofzo;
  5. douchen, skincare en aankleden (10 minuten);
  6. opmaken (0 - 10 minuten afhankelijk van waar ik zin in heb);
  7. heel relaxt ontbijten met de krant en/of een podcast en/of een tv-serie ofzo (30 minuten).

Het kan ook allemaal prima in 25 minuten, maar als ik anderhalf uur heb gehad ben ik sowieso een veel beter persoon gedurende de dag, dus dat trek ik er ook graag voor uit. :upside_down_face:

19 likes

toen ik tegen iemand zei dat ik in feb was uitgerekend was het eerste dat ze zei “ohhh dat wordt een waterman! sterkte!!”

ehhhh ja bedankt meid jij ook

4 likes

Koekenpannen (met anti-aanbaklaag) mogen sowieso niet in de vaatwasser. Ik doe andere pannen wel al jaren in de vaatwasser en ze blijven netjes recht, als normale pannen echt vervormen door de hitte zal het wel niet zulke goede kwaliteit zijn. Terwijl ik er echt geen vermogen aan heb uitgegeven.

Dit heb ik nooit begrepen haha
Heb je je net helemaal opgefrist en dan ga je weer met kleren en al terug in dat muffe bed

8 likes

Zelfs de gewone pannen doe ik niet. Gewoon voor de zekerheid.
Tefal pannen zijn al duur genoeg

Ik heb de ook echt een intense hekel aan afwassen! Moet wel zeggen dat ik samen met iemand afwassen minder erg vind, maar het blijft echt het stomste huishoudelijke klusjes in huis.

1 like

Als je een lucifer afstrijkt, dan:

• Gooi ik daarna de afgebrande lucifer weg
  • Stop ik daarna de afgebrande lucifer terug in het doosje zodat de volgende persoon amper een bruikbare lucifer kan vinden

0 stemmers

1 like

Die volgende persoon ben ik zelf dus echt handig is deze tactiek niet :joy:

10 likes

Door al deze praat over sterrenbeelden was ik benieuwd hoe mijn vriend en ik matchen als je naar onze sterrenbeelden kijkt.

Een bekend koppel met dezelfde sterrenbeelden zijn Will Smith en Jada Pinkett Smith. Wellicht dat ik dus een toekomst tegemoet ga met een tijdelijke break waarin ik een avontuurtje heb met de vriend van mijn zoon :nerd_face:

22 likes

Ik moet altijd de afgestoken lucifer nog even onder de kraan houden, ookal is hij al lang uit, omdat ik bang ben de prullenbak in brand te steken.

24 likes

Haha herkenbaar!

Haha ik ging het ook opzoeken:

De niet-passende stijlen van zelfuitdrukking is echt een enorme uitdaging voor dit paar. Dit is Ă©Ă©n van de redenen dat deze twee sterrenbeelden zich totaal niet tot elkaar aangetrokken voelen. Ook zijn ze vaak niet in staat om zich aan elkaar aan te passen om het te laten werken.

Je partner Kreeft is zachtaardig, moederachtig, verzorgend en bedachtzaam. Vaak begrijpt Kreeft Ram niet, en zien ze Ram als ongevoelig, onbedachtzaam en bazig. Dit kan wrok opbouwen bij Kreeft, wat leidt tot weestand of tegenzin om de relatie voort te zetten.

HĂš shit, misschien toch maar stoppen na een relatie van negen jaar.

Nee maar even serieus, ik herken mezelf ook helemaal niet in het beeld wat wordt geschetst bij mijn sterrenbeeld haha. Of heb ik dan een bepaalde ascendant (??) waardoor ik net een ander sterrenbeeld heb ofzo? Zo kan je toch alles recht lullen wat krom is?

5 likes

Het is m.i. ook complete onzin. Ik ken echt bijna niemand waarbij de omschrijving klopt.

Mijn vriend en ik zouden een passievolle en romantische relatie hebben volgens ‘het internet’. Onze favo activiteiten zijn series kijken in bed en veel vreten (MacDonald’s bijvoorbeeld). Superromantisch :two_hearts:

6 likes

Ik heb die van ons ook gecheckt en een website ging heel lang door over hoe slecht ons seksleven moest zijn hahahaha?? En in het algemeen vond de website dat we dit beter zo snel mogelijk konden afbreken want door ons totale gebrek aan gedeelde interesses, waarden en passie kon dit echt geen stand houden. Deze herfst zijn we 8 jaar bij elkaar :disappointed_relieved: geen wonder dat we elkaar zo haten

9 likes

ik vind het allergrappigst dat ze mijn vriend karakteriseren als “moederachtig” hahahahahaha

6 likes

Ik heb 3 psycho exen en dat zijn alledrie schorpioenen. Waren allemaal heel manipulatief, vurig, fel, egoĂŻstisch en bot.
Was haat of passie, niets ertussenin.

1 like

Maar je gelooft toch niet echt dat iedereen die eind oktober/november geboren is deze karakter eigenschappen heeft? En ja ik ben schorpioen dus ik voel me aangesproken :sweat_smile:

5 likes

Nee, ik geloof totaal niet in sterrenbeelden. Het is alleen toevallig dat die mensen op elkaar leken (ik heb blijkbaar een type waar ik op val) en dit is hoe het liep. Dus daarom koos ik schorpioen. Ik heb op die 3 exen na geen mensen in mn leven waar ik heftige botsingen mee heb gehad, dus heb geen ander sterrenbeeld wat ik toevallig niet zag zitten.

Edit: ik ben zelf tweeling overigens, dus op dit forum krijg ik normaal alle haat :joy:

2 likes