Stel je persoonlijke vraag #18

Allemaal mensen die hun leven op orde hebben. Can’t relate. Ik sta zo laat als mogelijk op, doe kleren aan + gezicht wassen en insmeren en ga weg.

3 likes

Alles sloom en op mijn gemak, om de laatste 10 minuten me toch keihard te moeten haasten :grimacing:

1 like

Als ik 20 minuten heb, kan ik ook nog prima douchen. Tijd zat.

1 like

Ik sta ± 6:00u omdat ik alles lekker op m’n gemakje wil doen. Makeup, haren beetje slag in maken en daarna minimaal 5x de trap op en af omdat ik dingen ben vergeten.

5 likes

Ik sta zelf meestal 1,5u van te voren op, omdat ik ‘s ochtends zo traag als wat ben en uiteindelijk altijd te laat wegga omdat ik mijn tijd heel erg overschat. Maakt eigenlijk niet uit hoe vroeg ik opsta. 5 minuten zijn echt zo om in de ochtend…!

Bij mij geldt het juist andersom: doordat ik me voorbereid heb ik die tijd s ochtends niet nodig en kan met max 20 minuten de deur uit zijn
Mijn lunch staat dan namelijk al klaar in de koelkast om mee te nemen, m’n kleren heb ik al uitgekozen en ook m’n tas kan ik zo meenemen met al het benodigde erin
Tijd s ochtends zou bij mij anders besteed worden aan spullen bij elkaar zoeken, dan doe ik dat liever de avond ervoor zonder stress zodat ik s ochtends langer in bed kan chillen

5 likes

Dan heb jij ook je leven op orde! Hahah

Douche je dan in de avond of in de ochtend?

Verschilt, is maar net wat uitkomt/wanneer ik zin heb (ik douche sowieso niet elke dag)

1 like

Ik verbaas me echt over de sterrenbeelden en hoe mensen daar allemaal eigenschappen aan ophangen. Als je duizend verschillende soorten karaktereigenschappen kunt hebben van je sterrenbeeld in de maan (??) dan is het logisch dat er iets bij jou past.

Hoezo kan de minuut die je geboren bent uitmaken wat je karaktereigenschap is. Als de keizersnee dus een uur later is ben je al een heel ander persoon? Hè?

40 likes

Knoflookpersen… :confounded: Die laat ik meestal langer dan een week liggen. Ik heb er ook eentje die gewoon niet meer schoon komt, er komt altijd minuscuul zwart spul uit de gaatjes? Zal ik maar eens weggooien (gebruik hem ook niet meer om die reden).

3 likes

Ik snap hier echt niks van, heb echt nog nooit gehad dat ik iemands gedrag kon linken aan een sterrenbeeld. Maar ik ben wel een kreeft dus misschien voel ik me gewoon aangesproken. :joy:

6 likes

Ik weet niet maar ik vind sterrenbeelden ook altijd wel kloppen met mezelf en wat ik om me heen zie. Zo is mijn zus echt overduidelijk een schorpioen, mijn vader een super standaard steenbok en mijn moeder een echte boogschutter. Op de een of andere manier trek ik ook echt naar mijn eigen sterrenbeeld. Zo zijn mijn vriend en ik allebei watermannen, en ik weet ook nog dat ik op een gegeven moment echt bijna alleen maar watermannen als vrienden had en dat was toch echt niet bewust :sweat_smile: Ook herken ik meestal wel wanneer iemand anders ook een Waterman is :joy:

3 likes

Ik vind sterrenbeelden zo raar, ik herken me wel redelijk in m’n eigen beschrijving en net als @Otzi herken ik het soms ook heel duidelijk bij anderen, en heb ik gek genoeg héél veel mensen in m’n omgeving die ik graag mag die waterman en kreeft zijn alsof ik dat lijk aan te trekken/er goed mee overweg kan of zo? Terwijl ik ook echt denk zoals @Nefertiti zei van, hoezo maakt precies de minuut/dag waarop je geboren uit welk sterrenbeeld je bent? Ik ben 2 weken te laat geboren dus als ik ‘op tijd’ was geboren had ik een heel ander karakter gehad? Dat snap ik gewoon niet.

1 like

Douchen, rustig koffie drinken, rustig ontbijten, opmaken, beetje haar refreshen.

1 like

Eerst een kwartier op de rand van m’n bed zitten en voor me uit staren omdat ik echt onwijs traag ben in de ochtend.
En 9/10 keer moet ik ook nog 2 kinderen uit bed halen en aankleden/laten eten/tandenpoetsen etc.

2 likes

Ik ken de eigenschappen van mijn eigen sterrenbeeld niet eens, laat staan die van anderen.

4 likes

Ik weet vooral dat mijn vader het verkeerd heeft doorgegeven, het wad half 11 en hij heeft half 12 opgegeven of net andersom dat weet ik dus niet

1 like

Ik ben een schorpioen en was een heel leuk kind hoor :cold_sweat:

4 likes

Schorpioenen zijn gewoon fantastisch, prima handelbare kinderen hoor. Snap de haat niet :sob:

1 like