*Martine has entered the chat
21:22
Die nacht ging de zomertijd in, dus als ik gewoon nog even 24 uur was blijven zitten had ik om 22:22 geboren kunnen zijn.
Dan had ik me vast helemaal special snowflake gevoeld.
Ik heb niet eens geld voor 1 huis!
Nee gekkigheid ik weet niet wat dit allemaal betekent joh, mi madre heeft dit gemaakt, vond ze leuk.
Het klopt best aardig moet ik zeggen. Ik ben een zuiplap die zich ergert aan iedereen:
Ik wil me niet bedaard en gelijkmatig gedragen!!
Een uur blijven zitten, was toch genoeg geweest?
Haha ja dat ook. Maar ik bedoel als net die zomertijd op mijn verjaardag in was gegaan, was het hetzelfde geweest.
Boogschutters mega intens? Ik weet weinig van horoscopen, maar mijn vriend is boogschutter (ik steenbok) en hij is juist veel chiller in alles. Ben benieuwd wat het meestvoorkomende gedrag dan normaal gesproken is?
Ik heb net m’n moeder geappt haha.
ik heb nu kreeft gestemd maar eigenlijk vind ik die heel leuk, heb ook veel kreeften om ze heen. ze moeten alleen niet zo teringlijer doen met hun scharen en aanvallend doen want het zijn vanbinnen juist de grootste softies. onnodig gedrag. herken het bij veel kreeften om me heen, of als ik iemands gedrag niet snap (zo vaak gebeurd al) en dan blijkt het een kreeft… oooohhhhhh.
(xoxo zon leeuw maan leeuw asc weegschaal)
Boekennnn
Aardappelstamper en garde zijn zo kut om af te wassen. Oh! En vergiet!
Ik haar het dat mijn pannen niet in de vaatwasser kunnen. De kans dat de pannen vervormen door de hitte is klein maar ik vermijd het liever. Kook op inductie en pannen zijn tering duur
Een vergiet is mijn #1 haat
Grease is weer eens op tv. Met welk karakter identificeer jij je het meest?
- Sandy
- Frenchy
- Betty
- Marty
- Wie?
0 stemmers
Als je om 7:00 weg van huis moet, rond welke tijd sta je dan op? Dus na snoozen etc, echt je bed uit.
- voor 6:00
- 6:00
- 6:10
- 6:20
- 6:30
- 6:40
- 6:50
0 stemmers
Vanwaar deze haat aan schorpioenen?
Joh, is sowieso allemaal flauwekul die sterrenbeelden en de daaraan toegewezen eigenschappen
Eigenlijk 6.15 maar die staat er niet tussen. Sowieso altijd 00, 15 of 45. Nooit tien voor of over half of zo.
De meeste pannen kunnen tegenwoordig wel op inductie? Ik heb gewoon allemaal cheape Ikeaatjes enzo
Wat doen de mensen die voor 6.00 opstaan allemaal?
8 uur waarschijnlijk en dan ren ik ongedoucht de deur uit en zeg ik dat mijn trein vertraging had.