Hahahah ik dacht Zon, maan, acending ik snap het helemaal en nu kom jij met planeten en huizen
Ik geef het op haha
Hahahah ik dacht Zon, maan, acending ik snap het helemaal en nu kom jij met planeten en huizen
Ik geef het op haha
Ik heb sowieso echt 0 clue waar jullie het over hebben
Ben blij dat ik mijn eigen sterrenbeeld weet
Speciaal gegoogeld, maar ik ben dus een steenbok met een weegschaalmaan. Nu weet ik nog niets.
Moeten opzoeken wat ik ben, maar leuk om over te lezen!!!
Ik moest het even opzoeken, heb dit linkje gebruikt https://www.astropsychologie.nl/astrologie/maantekens
Misschien als anderen ook nieuwsgierig zijn.
Ah daarom haat ik jou dus
Net gegoogled. Maar ingewikkeld gedoe. Snapte net een beetje hoe sterrenbeelden werken en dat er zoiets is als een jaar dier ofzo? En nu zijn er zelfs ascendanten en pff
Verklaart zoveel. Enige wat ik weet van mijn sterrenbeeld is dat het woord âpraktischâ en ârationeelâ altijd valt. Never forget dat iedereen in de Fancy mooie schoenen kreeg, en bij mijn sterrenbeeld paste de verstandige sandaal.
Ik wil niet als sandaal door het leven.
Oh, hendig! Thanks. Zo eens downloaden.
Hahahahahhahah love it
@moderators mag Bunny als titel âgaat als Sandaal door het levenâ ?
Groetjes een onzekere kreeft
Edit: jullie zijn echt ninjaâs
Ik heb nu op 2 verschillende websites gelezen over mijn bestaan als watermaan, maar compleet andere beschrijvingen. Wat is een beetje een goeie, betrouwbare site?
Ik ben benieuwd hoeveel mensen nu even naar ouders moeten appen âHoe laat ben ik geboren?â
Weet jij hoe laat je geboren bent?
0 stemmers
hahah ja inderdaad, ik heb mân moeder er al ooit een keer over lastiggevallen
Ok nou, ik heb vaak lopen bitchen op schorpioenen, en andere mensen dat ook zien doen, maar mân ascendant en maanteken zijn beiden schorpioen.
23:23!
Volgens deze site is mijn maan weegschaal en heb ik âonmiskenbare sociale gavenâ. Hoop dat ik die gaven ooit eens ga ontdekken.
Hahah, nou kan nog!
Ik ben dus een en al waterteken (vissen is normale sterrenbeeld) dus dat verklaart wel dat mân emoties altijd all over the place zijn en ik weinig rationaliteit bezit
Ben hier overigens nu best diep in aan het duiken, maar ik ben dus wat belangrijke minder fijne dingen nu gruwelijk aan het uitstellen. Classic.